AnonymBruker Skrevet 28. juni 2022 #1 Skrevet 28. juni 2022 Min kjæreste over 8 år er en rolig og avbalansert type, liker dårlig støy og tull. Jeg er veldig motsatt, elsker å hoppe, danse og synge. Jeg tuller og herjer mye, og dette frustrerer han seg tydelig over. Han blir ekte irritert hvis jeg synger høylydt på en sang, eller hvis jeg får lyst å ta en svingom i stua. Jeg lurer på om jeg holder ut dette, og tar meg selv i å drømme om en mann som heller blir med meg på innfallene mine enn å jekke meg ned. Hva sier dere til det, finnes det menn der ute som ikke blir irritert over slike barnslige fakter, eller bør jeg roe meg ned hvis jeg ikke skal dø ensom?🧐 Er forresten 26 år gammel hvis det er relevant. Anonymkode: e7eb5...f9d 5
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2022 #2 Skrevet 28. juni 2022 Det finnes såklart andre typer menn enn han du har valgt å være kjæreste med. Anonymkode: d7bca...e13 7 1 3
Sunnhordlandsmann Skrevet 28. juni 2022 #3 Skrevet 28. juni 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Min kjæreste over 8 år er en rolig og avbalansert type, liker dårlig støy og tull. Jeg er veldig motsatt, elsker å hoppe, danse og synge. Jeg tuller og herjer mye, og dette frustrerer han seg tydelig over. Han blir ekte irritert hvis jeg synger høylydt på en sang, eller hvis jeg får lyst å ta en svingom i stua. Jeg lurer på om jeg holder ut dette, og tar meg selv i å drømme om en mann som heller blir med meg på innfallene mine enn å jekke meg ned. Hva sier dere til det, finnes det menn der ute som ikke blir irritert over slike barnslige fakter, eller bør jeg roe meg ned hvis jeg ikke skal dø ensom?🧐 Er forresten 26 år gammel hvis det er relevant. Anonymkode: e7eb5...f9d Motsatt her hos meg, så skjønner din frustrasjon. Elsker å danse og ikke gøy å bli jekka ned. 1 2
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2022 #4 Skrevet 28. juni 2022 Skjønner ikke helt - er det sånn at du plutselig bryter ut i sang og dans uten forvarsel og noen som helst foranledning? Litt som om du er med i en musical? Og hopping… begynner du plutselig bare å hoppe? Jeg skjønner veldig godt at det kan være enerverende for en partner! Kanskje du skulle finne deg en kjæreste i revygruppa isteden? Anonymkode: 65467...5f6 13 2 2
Virrevirrevapp Skrevet 28. juni 2022 #5 Skrevet 28. juni 2022 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Skjønner ikke helt - er det sånn at du plutselig bryter ut i sang og dans uten forvarsel og noen som helst foranledning? Litt som om du er med i en musical? Anonymkode: 65467...5f6 Så rart er det vel ikke? Har du aldri sunget med til radioen og fått litt klubb-følelse i stua? 4 1
Havspeil Skrevet 28. juni 2022 #6 Skrevet 28. juni 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Skjønner ikke helt - er det sånn at du plutselig bryter ut i sang og dans uten forvarsel og noen som helst foranledning? Litt som om du er med i en musical? Og hopping… begynner du plutselig bare å hoppe? Jeg skjønner veldig godt at det kan være enerverende for en partner! Kanskje du skulle finne deg en kjæreste i revygruppa isteden? Anonymkode: 65467...5f6 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Min kjæreste over 8 år er en rolig og avbalansert type, liker dårlig støy og tull. Jeg er veldig motsatt, elsker å hoppe, danse og synge. Jeg tuller og herjer mye, og dette frustrerer han seg tydelig over. Han blir ekte irritert hvis jeg synger høylydt på en sang, eller hvis jeg får lyst å ta en svingom i stua. Jeg lurer på om jeg holder ut dette, og tar meg selv i å drømme om en mann som heller blir med meg på innfallene mine enn å jekke meg ned. Hva sier dere til det, finnes det menn der ute som ikke blir irritert over slike barnslige fakter, eller bør jeg roe meg ned hvis jeg ikke skal dø ensom?🧐 Er forresten 26 år gammel hvis det er relevant. Anonymkode: e7eb5...f9d Du skal ikke jekke deg ned. Du skal synge høyere ❤🎶💪 Ikke la han dempe musikken i deg. Da dør du innvendig. Men du trenger en mann som liker det. Ingenting feil på deg , men du har valgt livspartner altfor ung . Det er det du nå erfarer. Du trenger en likesinnet for å bli lykkelig.( ere) Og det vet du innerst inne. Hilsen dame 46 år som bryter ut i sang så høyt jeg vil når det passer meg..Danser i stua gjør jeg også .. Jeg hadde en langvarig partner som hadde null forstand på slikt. Det var som å leve i bur. etterhvert. Ikke bare pga det,men han var veldig kontrollerende. Jeg valgte ham veldig ung jeg også. ( 16 år ) Sammen i 20 år og gift med barn. Har vært musiker i 30 år. Og du bør oppsøke et sangmiljø. ! Det vil gjøre deg godt 😊 4 2
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2022 #7 Skrevet 28. juni 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Skjønner ikke helt - er det sånn at du plutselig bryter ut i sang og dans uten forvarsel og noen som helst foranledning? Litt som om du er med i en musical? Og hopping… begynner du plutselig bare å hoppe? Jeg skjønner veldig godt at det kan være enerverende for en partner! Kanskje du skulle finne deg en kjæreste i revygruppa isteden? Anonymkode: 65467...5f6 Skjønner ikke helt?? Hva mener du?? Har du aldri f eks hørt den kjempefine sangen på radio som bare skyter humøret til himmels så du synger og danser med? Stakkars deg Anonymkode: 2deb5...1c2 6 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2022 #8 Skrevet 28. juni 2022 Klarer han å si noe om hva det er som irriterer ham? Hvorfor dette irriterer ham? Er det f.eks. at hun synes det er feil tidspunkt? At han er redd for naboklager? At det forstyrrer ham i det han driver med? Tenker du bør prøve å få ut av ham hva som egentlig er problemet, og så prøve å finne et kompromiss dere begge kan leve med. F.eks. at du holder et lavere støynivå etter kl. 21, eller at du lar være å gjøre når han kjører bil. Anonymkode: 884c4...4a7 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2022 #9 Skrevet 28. juni 2022 4 hours ago, AnonymBruker said: Skjønner ikke helt - er det sånn at du plutselig bryter ut i sang og dans uten forvarsel og noen som helst foranledning? Litt som om du er med i en musical? Og hopping… begynner du plutselig bare å hoppe? Jeg skjønner veldig godt at det kan være enerverende for en partner! Kanskje du skulle finne deg en kjæreste i revygruppa isteden? Anonymkode: 65467...5f6 Hahahaha jeg trengte en god latter her 😂😂😂😂stakkars ts. Alt man skal lage problemer over Anonymkode: 9702e...520 4
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2022 #10 Skrevet 28. juni 2022 Så slitsomt med sånne masende damer som skal vise seg frem hele tiden Anonymkode: 49e54...d2a 4
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2022 #11 Skrevet 28. juni 2022 En slik mann tror jeg finnes, ja. Nå er jeg ikke så stor på dansingen da, men jeg har veldig lett for å få sanger på hjernen og da blir det en del synging og nynning. Dette har det gått sport i for min mann, han liker å krydre samtalene våre med ord og fraser som han vet at trigger musikkhjernen min. Så da planter han et frø og humrer så fornøyd når han hører litt senere at jeg synger på den aktuelle sangen. For eksempel at han utav det blå begynner å prate om Kaptein Sabeltann og så hører han senere fra kjøkkenet at Langemann lurer alle som en ulv i fåreklær🎵 Anonymkode: a0329...450 2 4
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2022 #12 Skrevet 28. juni 2022 Beklager.. Men hva pokker er problemet her??? Har man virkelig så lite å bryne seg på i et forhold til det punktet at man må på KG for å spørre om menn som ikke blir sur for at man synger og danser. Gi en stor F i det og gå bananas, eller gjør det slutt om det er så vanvittig jævlig. Folk gir opp forholdene sine så lett og for de mest idiotiske tingene. Seriøst skjerp deg. Anonymkode: 9702e...520 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2022 #13 Skrevet 28. juni 2022 Samboeren min elsker når jeg får innfall av sang og dans ut av det blå. Anonymkode: 0e2a0...17d 1 2
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2022 #14 Skrevet 28. juni 2022 Beklager, men du høres plagsom ut. Etter en arbeidsdag, vil man helst slappe av. sikkert derfor han blir irritert. Ikke sikkert du synger så pent heller, selv om du tror det selv. Tonedøve mangler ofte selvinnsikt der, for de hører ikke selv hvor fælt det høres ut. Nå vet ikke jeg om det er tilfellet eller ikke, men å ikke få slappe av i eget hjem, er faktisk veldig irriterende. Ikke sikkert han hadde brydd seg, hvis du gikk og bråkte i et annet rom. Anonymkode: 3174a...553 6 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2022 #15 Skrevet 28. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): En slik mann tror jeg finnes, ja. Nå er jeg ikke så stor på dansingen da, men jeg har veldig lett for å få sanger på hjernen og da blir det en del synging og nynning. Dette har det gått sport i for min mann, han liker å krydre samtalene våre med ord og fraser som han vet at trigger musikkhjernen min. Så da planter han et frø og humrer så fornøyd når han hører litt senere at jeg synger på den aktuelle sangen. For eksempel at han utav det blå begynner å prate om Kaptein Sabeltann og så hører han senere fra kjøkkenet at Langemann lurer alle som en ulv i fåreklær🎵 Anonymkode: a0329...450 Kjenner meg veldig igjen i denne 😂 Anonymkode: 0e2a0...17d 2
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2022 #16 Skrevet 28. juni 2022 Jeg har bodd med en venninne som var sånn at hun måtte synge og nynne hele tiden og jeg måtte flytte fra henne til slutt. Det ble en mani for henne og hun klarte ikke å la være. Hun ble diagnostisert med adhd så det kan jo være grunnen da. Utrolig rastløs type🤐 Anonymkode: 49e54...d2a 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2022 #17 Skrevet 28. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kjenner meg veldig igjen i denne 😂 Anonymkode: 0e2a0...17d Altså, jeg synes selv at jeg er fryktelig slitsom😆 Våkner opp med en sang ferdig og klar til å spilles om og om og om igjen. Så prøver å holde igjen så ikke alle blir sprø. Men synes han har funnet en fin måte å leve med det på da, gjør seg litt moro utav det. Anonymkode: a0329...450 2
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2022 #18 Skrevet 28. juni 2022 Er du sammen med samme fyren som da du var 18......? Innen dere er 40 er dere skilt og "vokst fra hverandre" Du ser jo konturene av det allerede. Anonymkode: 0817b...09c 3
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2022 #19 Skrevet 28. juni 2022 Kjenner jeg ble sliten av deg, glad jeg kan sitte her i sofaen og bare slappe av. Kjæresten min elsker også å fjase av og til og synes til Spotify eller ta seg en liten shake på gulvet, men han klarer helt fint å sitte i sofaen med en whisky og slappe av og holde kjeft. Men nå blir jeg ikke sint på han heller da. Men seriøst, dette er en tullete grunn å vurdere å avslutte et forhold, da ville jeg heller sjekket meg for ADHD eller rett og slett gi faen å være så slitsom. Ok bye Anonymkode: 9702e...520 2 1
Havspeil Skrevet 28. juni 2022 #20 Skrevet 28. juni 2022 Det er helt vanlig for mange musikalske mennesker å bli fylt av musikk som må til uttrykk. Det surrer ofte melodier i huet også,og de energiene kjenner man i kroppen som , selv om man kan slappe av på sofaen . Vi merker også forskjellige typer av lyd på forskjellige steder på hud og kropp. Fysisk vondt i ørene av skarpe ,urene stemmer.- vokalt eller instrumentalt . Jeg ser også farger og energier i mye musikk. Føler det ekstremt direkte i kroppen. Og følelser trigges instantly. Jeg føler også på min egen kropp hvordan en annen sanger bruker instrumentet sitt. Ned til muskelgrupper og spenninger. Selv inni munnhulen min 😅 kjenner jeg ganeseilets stilling til vedkommende Alt dette er normalt for mange musikere. Musikk kommer jo innenfra,så det er slik den skapes. Men inspirasjonen kommer ofte utenfra i tillegg. Inntrykk og energier kan løfte opp eller trykke ned. Det samme med folk. Energiene deres stor innvirkning på pust og hvordan musikken flyter. Negative mennesker og sorg sperrer flyten og gleden. Derfor er det viktig med et miljø man trives. Ikke bare for musikk og skaperglede,men for den fysiske kroppen ( instrumententet) og psyken. Et musisk menneske kan ikke jekke seg ned. For det er slik deres kropp er skapt. Men det kan bli sykt,eldre og eller psykt / traumatisert/ presset og da forstyrres /:endres uttrykket eller evnen. / viljen. Alt dette er common knowledge for fagpersoner . Musikk og rytmer er helse og energi. Det brukes på flere arenaer, treningsstudio,kjøpesenter, musikkterapi, demente,( propaganda 😅) etc etc..for å påvirke sinnstemningen og hjerterytme/ hjernebølger/ læring Så syng du TS ❤ Og det blir mye for andre. ! Jeg ville ikke bodd med meg 🤣 Det kreves en med aksept og forståelse. 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå