hobbykokken Skrevet 28. juni 2022 #1 Skrevet 28. juni 2022 Hvilken anbefales? Er bed head dumt blonde retreat den lilla er den bra?
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2022 #2 Skrevet 6. juli 2022 Jeg bruker Blond absolu serien fra Kerastase, veldig fornøyd med den 😁 Bruker lillashampoen én gang i uken, ellers bruker jeg den gjennomsiktige shampoen, så bruker jeg den tilhørende balsamen og så leave in kremen i håndkletørt hår 😁 Anonymkode: 6b5b9...b6b
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2022 #4 Skrevet 6. juli 2022 Fenola no orange/no yellow! Sterkeste lillasjampoen jeg har funnet. Anonymkode: 57875...315
laperla Skrevet 6. juli 2022 #5 Skrevet 6. juli 2022 Sier meg enig i Blond Absolu gjengen over her 🤩 Bytter på Silver shotten og Colour refresh I Pearl silver fra Maria Nila i kombinasjon med serien fra Kerastase.
hobbykokken Skrevet 6. juli 2022 Forfatter #6 Skrevet 6. juli 2022 Men hva tenker dere om bed head som hovedsjampo?
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2022 #7 Skrevet 7. juli 2022 hobbykokken skrev (16 timer siden): Men hva tenker dere om bed head som hovedsjampo? Jeg personlig kan ikke fordra bed head, jeg har prøvd både dumb blonde og den blå serien som er for fuktighet - håret mitt føles ikke godt etter å ha brukt det, jeg måtte bare gi opp. Og lukten, særlig dumb blonde😳 Den er intens! Lukter veldig tyggegummi og syntetisk. Pluss at det er produkter med mye proteiner, og for mye av det kan gjøre håret stivt og kan knekke. Stripet hår trenger både litt proteiner og fuktighet, det handler om balanse og så klart hårtype da. Frisøren min anbefalte meg å brukte mest mulig fuktighetsgivende produkter, så to ganger i uken bruker jeg Kerastase sin Bain nutritive hårkur for fint/tynt hår, det er ren fuktighetskur. Håret mitt elsker den! Avslutt alltid med balsam. Anonymkode: 6b5b9...b6b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå