Gå til innhold

Strand ikke for langt unna Billund (Danmark) anbefalinger mottas.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ikke vært i Danmark før, og skal med barna på b.la Legoland.  Vil gjerne legge inn en dag med strand også, men billund er jo ikke akkurat ved kysten. Prøver å Google men vil gjerne høre om andres erfaringer først. Tenker kjøretid max 1.5 time eller rundt der. Noen som har strandtips? 

Anonymkode: c19d6...bbe

AnonymBruker
Skrevet

Hvide Sande på vestkysten? Ca 1,5 time

Vejle, har bystrand, østkysten. ca 35 minutter

Anonymkode: f8b50...e8d

AnonymBruker
Skrevet

Hvilke er "best" av disse to. Har lyst på skikkelig strandopplevelse 😅

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvilke er "best" av disse to. Har lyst på skikkelig strandopplevelse 😅

Hvide Sande. Der kan dere kjøre bil på stranda, og den strekker seg så langt øyet kan se. 

Anonymkode: f8b50...e8d

AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for tips. Ser veldig fint ut. 🙂

AnonymBruker
Skrevet

Ligger nok mange fine strender på østkysten også. Feks Juelsminde. Er kanskje mindre vind der og. Jeg har vært på strand i Ebeltoft. Veldig lang grunt der. Ungene gikk og gikk utover, synes akkurat det var litt skummelt for plutselig kunne det nok bli dypt. Men veldig fint sted Ebeltoft. Koselig liten by. 

Anonymkode: a6bd6...a91

AnonymBruker
Skrevet

Strendene på østkysten er ikke så fine. Mye siv og gress som vokser ned til vannet og altfor langgrunt. Mye bedre og friskere på vestkysten. Det er jo også mer værhardt da, men hvis dere unngår å bade i for store bølger går det bra. 

Anonymkode: 488f6...954

AnonymBruker
Skrevet

Vi dro til hvide sande og angrer ikke. Litt steinete i vannkanten slik at det ble ikke så mye bading på barna, men deilig sand lott lenger opp og frisk vind som gjorde det "levelig" å sole seg. (Klarer det ikke for varmt) Men jeg fikk strandopplevelsen oppfylt slik jeg så for meg danske strender fra film 😅 Helt sikkert fint på østkysten også men jeg er glad jeg valgte hvide sande i dag . 

AnonymBruker
Skrevet

Husk at strendene langs vestkysten ab Danmark ofte har mye vind og sterke undervannsstrømmer. Kan bli farlig hvis man ikke er obs. 

Anonymkode: c8018...5a8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...