hohumpf Skrevet 13. juli 2022 #41 Del Skrevet 13. juli 2022 2 hours ago, AnonymBruker said: De som er nakne er som regel eldre og som regel menn, er min erfaring. Jeg var der på fredag fra kl. 11 til 16, det var mange nakne av begge kjønn og bra aldersspredning! Det var bra vær og mange nakne i uteområdet der man kan velge å sole seg naken eller tildekket. I poolside garden, hvor man må være naken, telte jeg 14 stk. som var der. Jeg gikk til og fra utebassenget naken fra både poolside garden og uteområdet der man kan velge å sole seg naken og ingen reagerte på det. Jeg gikk naken to ganger på skulpturstien, ingen reagerte på det heller. 55 minutter siden, AnonymBruker said: ..., så jeg tenker vi bare hopper i det og er så mye nakne som tillat og tenker at det går fint! Hopp i det! Jeg er veldig sikker på at dere ikke kommer til å angre! Det er trygt og best å være naken på The Well! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2022 #42 Del Skrevet 13. juli 2022 Har hørt at de har fått nakenkatter på The Well nå, for å tiltrekke middelaldrende kvinner. Anonymkode: 4b4b3...799 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BobbySocks Skrevet 13. juli 2022 #43 Del Skrevet 13. juli 2022 (endret) AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Har hørt at de har fått nakenkatter på The Well nå, for å tiltrekke middelaldrende kvinner. Anonymkode: 4b4b3...799 Faen, da skal jeg og dit! Endret 13. juli 2022 av BobbySocks Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #44 Del Skrevet 15. juli 2022 hohumpf skrev (På 14.7.2022 den 0.43): Jeg var der på fredag fra kl. 11 til 16, det var mange nakne av begge kjønn og bra aldersspredning! Det var bra vær og mange nakne i uteområdet der man kan velge å sole seg naken eller tildekket. I poolside garden, hvor man må være naken, telte jeg 14 stk. som var der. Jeg gikk til og fra utebassenget naken fra både poolside garden og uteområdet der man kan velge å sole seg naken og ingen reagerte på det. Jeg gikk naken to ganger på skulpturstien, ingen reagerte på det heller. Hopp i det! Jeg er veldig sikker på at dere ikke kommer til å angre! Det er trygt og best å være naken på The Well! Takk, det var akkurat slike svar jeg var ute etter. Er det flere som kan fortelle om besøk i nær fortid setter jeg stor pris på det. TS Anonymkode: 43be4...f65 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #45 Del Skrevet 15. juli 2022 Ingen nakne hunks der mellom 20 og 40? Skuff isåfall!! Anonymkode: c6554...346 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #46 Del Skrevet 15. juli 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Ingen nakne hunks der mellom 20 og 40? Skuff isåfall!! Anonymkode: c6554...346 Skal si i fra når jeg kommer! 😃 TS Anonymkode: 43be4...f65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hohumpf Skrevet 31. august 2022 #47 Del Skrevet 31. august 2022 On 6/28/2022 at 4:34 PM, AnonymBruker said: Vi skal besøke The Well i sommer @TS mfl., ble det besøk på The Well og ble det en fin opplevelse? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2022 #48 Del Skrevet 31. august 2022 hohumpf skrev (48 minutter siden): @TS mfl., ble det besøk på The Well og ble det en fin opplevelse? Det ble ikke besøk i sommer, barnefri weekend ble i stedet fjelltur. Vi satser heller på en tur i november for å lyse opp hverdagen i den mørje tida! Gleder meg til å ligge i nye Onsen og kikke opp på stjernehimmelen! TS Anonymkode: 43be4...f65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hohumpf Skrevet 2. september 2022 #49 Del Skrevet 2. september 2022 On 8/31/2022 at 7:47 PM, AnonymBruker said: Det ble ikke besøk i sommer, barnefri weekend ble i stedet fjelltur. Ikke dårlig det! On 8/31/2022 at 7:47 PM, AnonymBruker said: Vi satser heller på en tur i november for å lyse opp hverdagen i den mørje tida! Gleder meg til å ligge i nye Onsen og kikke opp på stjernehimmelen! God plan! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2022 #50 Del Skrevet 5. november 2022 Ja nå har vi fått tatt turen denne uka, og det var en fantastisk opplevelse. Veldig gode ritualer, deilig å med alle badene, badstuene og dusjene. Følte at alle positive kommentarer her stemmer og ingen av de negative. Dette var midt i blinken for oss, og vi reiser garantert tilbake. Takk til alle dere som ga konstruktive tilbakemeldinger her! Anonymkode: 43be4...f65 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hohumpf Skrevet 5. november 2022 #51 Del Skrevet 5. november 2022 Så bra og bare hyggelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hohumpf Skrevet 5. november 2022 #52 Del Skrevet 5. november 2022 On 7/4/2022 at 11:47 PM, hohumpf said: Man kan fint være naken på en tirsdag òg ref.: hver tirsdag er det valgfritt å bruke badetøy i sauna og dampbad. Til info.: Fra og med 18. oktober så er hver tirsdag er badetøysdag på The Well. Badetøy er da obligatorisk hele dagen. Så da får en droppe tirsdager igjen 😒 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #53 Del Skrevet 6. november 2022 13 hours ago, hohumpf said: Til info.: Fra og med 18. oktober så er hver tirsdag er badetøysdag på The Well. Badetøy er da obligatorisk hele dagen. Så da får en droppe tirsdager igjen 😒 Badetøydag, eller "mikropenisdagen" som de egentlig mener 😇 Anonymkode: 7d075...9d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #54 Del Skrevet 6. november 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Badetøydag, eller "mikropenisdagen" som de egentlig mener 😇 Anonymkode: 7d075...9d4 Skrumpball-dagen! Leverflekk-dagen. Vortedagen. (Brystvorter) Anonymkode: 0a0f0...b44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #55 Del Skrevet 6. november 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: Skrumpball-dagen! Leverflekk-dagen. Vortedagen. (Brystvorter) Anonymkode: 0a0f0...b44 og KG-dagen hvor det kun er åpent for overvektige kvinner og menn som består dorull-testen. Anonymkode: 7d075...9d4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hohumpf Skrevet 19. mai 2023 #56 Del Skrevet 19. mai 2023 On 7/14/2022 at 12:43 AM, hohumpf said: Jeg gikk naken to ganger på skulpturstien, ingen reagerte på det heller. Quote I Skulpturskogen velger du selv om du vil være naken eller dekke deg til. 🎉🙂 Ref. https://thewell.no/spa/uteomradet/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym910 Skrevet 1. juli 2023 #57 Del Skrevet 1. juli 2023 AnonymBruker skrev (På 28.6.2022 den 16.34): Vi skal besøke The Well i sommer men kjenner ingen som har vært der så har et par spørsmål. Det første går på tildekking i badstuene, det står på nettsidene at man kan kjøpe peshtemal for å dekke seg til, gjør de fleste dette? Eller sitter man der stort sett med håndkleet alle får utdelt? Vi er ikke sjenerte, men har aldri vært på et slikt sted før. Vil nok helst droppe tildekking, men vil nok føle det ukomfortabelt om vi gjør det og det store flertallet dekker seg til. Samme med bassengene er det flest nakne eller med badetøy? Vi gidder ikke kjøpe badetøy og peshtemal om det blir liggende ubrukt Anonymkode: 43be4...f65 Jag ska dit på onsdag nu till veckan. Har bokat hotell och spa men är själv kille i 30 års åldern. Hur tror ni det är att vara där själv ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2024 #58 Del Skrevet 25. juli 2024 Jeg og mannen skal dit i sommer og vi er 29 og 30. Vi skal gå nakne. Håper å se flere gjøre det samme. Anonymkode: a632c...1f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå