AnonymBruker Skrevet 28. juni 2022 #1 Del Skrevet 28. juni 2022 Vi skal besøke The Well i sommer men kjenner ingen som har vært der så har et par spørsmål. Det første går på tildekking i badstuene, det står på nettsidene at man kan kjøpe peshtemal for å dekke seg til, gjør de fleste dette? Eller sitter man der stort sett med håndkleet alle får utdelt? Vi er ikke sjenerte, men har aldri vært på et slikt sted før. Vil nok helst droppe tildekking, men vil nok føle det ukomfortabelt om vi gjør det og det store flertallet dekker seg til. Samme med bassengene er det flest nakne eller med badetøy? Vi gidder ikke kjøpe badetøy og peshtemal om det blir liggende ubrukt Anonymkode: 43be4...f65 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hohumpf Skrevet 2. juli 2022 #2 Del Skrevet 2. juli 2022 On 6/28/2022 at 4:34 PM, AnonymBruker said: Vi skal besøke The Well i sommer men kjenner ingen som har vært der så har et par spørsmål. Det første går på tildekking i badstuene, det står på nettsidene at man kan kjøpe peshtemal for å dekke seg til, gjør de fleste dette? Eller sitter man der stort sett med håndkleet alle får utdelt? Vi er ikke sjenerte, men har aldri vært på et slikt sted før. Vil nok helst droppe tildekking, men vil nok føle det ukomfortabelt om vi gjør det og det store flertallet dekker seg til. Samme med bassengene er det flest nakne eller med badetøy? Vi gidder ikke kjøpe badetøy og peshtemal om det blir liggende ubrukt Anonymkode: 43be4...f65 Jeg har vært der mange ganger siden de åpnet og er naken når jeg er der, også på tirsdager når det er tillatt med badetøy i badstuene. Peshtemal kjøpte jeg meg første gangen, men den blir ikke brukt. Badebukse kjøpte jeg, for tidligere måtte en ha slikt på under klang-bad og den ble brukt et par ganger til det. Det varierer litt hvor mange som som sitter utildekket og bare på håndkle, men jeg har ikke følt det som ukomfortabelt å være naken. Utover dagen er det fler og fler som dropper av-og-på-med-badetøy-rutinen mellom bad og badstu, og er nakne. Det er omtrent likt for bassengene som for badstu. Så, dropp tildekking. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #3 Del Skrevet 2. juli 2022 Jeg liker ikke å bade uten badedrakt for da får jeg vann inn i fitta. Anonymkode: b5bfc...8ec 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 #4 Del Skrevet 3. juli 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg liker ikke å bade uten badedrakt for da får jeg vann inn i fitta. Anonymkode: b5bfc...8ec Badedrakter er ikke vanntette. Anonymkode: 3bd10...ade 7 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 #5 Del Skrevet 3. juli 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Badedrakter er ikke vanntette. Anonymkode: 3bd10...ade Nei, såklart ikke. Har jo aldri sagt det? Må jo være helt dum for å tro det. Men jeg merker forskjell for det blir som en sperre der nede med badedrakt. Ikke fullstendig såklart, men nok til at det ikke "renner" inn vann. Anonymkode: b5bfc...8ec 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 #6 Del Skrevet 3. juli 2022 AnonymBruker skrev (På 28.6.2022 den 16.34): Vi skal besøke The Well i sommer men kjenner ingen som har vært der så har et par spørsmål. Det første går på tildekking i badstuene, det står på nettsidene at man kan kjøpe peshtemal for å dekke seg til, gjør de fleste dette? Eller sitter man der stort sett med håndkleet alle får utdelt? Vi er ikke sjenerte, men har aldri vært på et slikt sted før. Vil nok helst droppe tildekking, men vil nok føle det ukomfortabelt om vi gjør det og det store flertallet dekker seg til. Samme med bassengene er det flest nakne eller med badetøy? Vi gidder ikke kjøpe badetøy og peshtemal om det blir liggende ubrukt Anonymkode: 43be4...f65 Jeg har vært det noen ganger, og har ikke hatt bruk for verken klær eller nor oh dekke over seg. Du må ha badekåpe over deg når du går mellom de ulike badstuene, men ellers trenger du det ikke - unntatt på tirsdager. Derfor drar jeg ikke dit på en tirsdag. Anonymkode: a5971...6e7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 #7 Del Skrevet 3. juli 2022 Forbered deg på å se et halvt dusin halvstive peniser. Anonymkode: 60b9c...222 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #8 Del Skrevet 4. juli 2022 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Forbered deg på å se et halvt dusin halvstive peniser. Er dette basert på erfaring? Jeg er mann selv og regner med det går greit å beherske meg, og kona er såpass frilynt at det skal nok tolereres. Jeg håper bare at det er en plass slik det er beskrevet der man kan slappe av og være naken der det er lov og at det ikke er for tilsnurpet stemning slik at det vil være ukomfortabelt. Men er det rom for halvkramme (eller er det det?), er det vel rom for det meste. TS Anonymkode: 43be4...f65 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #9 Del Skrevet 4. juli 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Er dette basert på erfaring? Jeg er mann selv og regner med det går greit å beherske meg, og kona er såpass frilynt at det skal nok tolereres. Jeg håper bare at det er en plass slik det er beskrevet der man kan slappe av og være naken der det er lov og at det ikke er for tilsnurpet stemning slik at det vil være ukomfortabelt. Men er det rom for halvkramme (eller er det det?), er det vel rom for det meste. TS Anonymkode: 43be4...f65 Basert på erfaring ja. En halvstiv får du ha viftende i friluft. En helstiv en bør du nok gjemme bak en håndkle. Anonymkode: 60b9c...222 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aksase Skrevet 4. juli 2022 #10 Del Skrevet 4. juli 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Er dette basert på erfaring? Jeg er mann selv og regner med det går greit å beherske meg, og kona er såpass frilynt at det skal nok tolereres. Jeg håper bare at det er en plass slik det er beskrevet der man kan slappe av og være naken der det er lov og at det ikke er for tilsnurpet stemning slik at det vil være ukomfortabelt. Men er det rom for halvkramme (eller er det det?), er det vel rom for det meste. TS Anonymkode: 43be4...f65 Jeg har vært der. Det beste er å være naken på de ulike "aktivitetene". Det gir det beste utbyttet. Det er tillatt å bruke badetøy i bassengene, men i alle saunaer og dampbad skal man være naken(bortsett fra tirsdager). Man skal også ALLTID dusje naken før man går i bassenger for å holde badevannet mest mulig rent for svette og bakterier. I saunaer med trebenker skal man alltid ha et håndkle mellom hud og treverk. Forøvrig kan man også bruke håndkle eller peshtemal for å dekke til deler av kroppen i saunaer, om man vil. Å sitte i sauna med badekåpe gir imidlertid ikke mening, så den henger man på utsiden. Når man beveger seg rundt i anlegget, skal man være tildekket. Det er, så vidt jeg vet, ikke noe sted man kan slappe av og lese ei bok naken. Usikker på hva som er reglene på solsengene ved utebassenget, for jeg har bare vært der om vinteren. I barområdet, restaurant og sitteområder skal man altså dekke seg til og da er det badekåpa som gjelder. På TW er all seksuell aktivitet forbudt, og fører til utkastelse og utestengelse på livstid om det oppdages. Ereksjoner kan forekomme, det er jo sånt som skjer, men da skal du forsøke å skjule det til det går over og ikke sprade rundt. Stemningen og andelen av nakne personer kan nok variere veldig fra dag til dag. Hvis mange er nakne, blir det gjerne flere som følger på, men for de som synes det er litt vanskelig å kle av seg, blir det enda vanskeligere om de nakne er i mindretall. De som besøker TW, er imidlertid fullt klar over at her vil man påtreffe nakne kropper, så nakenhet er forventet og akseptert. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #11 Del Skrevet 4. juli 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Basert på erfaring ja. En halvstiv får du ha viftende i friluft. En helstiv en bør du nok gjemme bak en håndkle. Anonymkode: 60b9c...222 Jeg har vært på The Well 4 ganger og aldri sett "en halvstiv penis". Har bare sett en håndfull personer som faktisk er nakne der. Anonymkode: a818f...83d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hohumpf Skrevet 4. juli 2022 #12 Del Skrevet 4. juli 2022 23 hours ago, AnonymBruker said: …, men ellers trenger du det ikke - unntatt på tirsdager. Derfor drar jeg ikke dit på en tirsdag. Anonymkode: a5971...6e7 Man kan fint være naken på en tirsdag òg ref.: hver tirsdag er det valgfritt å bruke badetøy i sauna og dampbad. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hohumpf Skrevet 4. juli 2022 #13 Del Skrevet 4. juli 2022 23 hours ago, AnonymBruker said: Forbered deg på å se et halvt dusin halvstive peniser. Anonymkode: 60b9c...222 Jeg har vært der fler ganger enn en kan telle på to hender og har tilgode å se halvstive peniser. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hohumpf Skrevet 4. juli 2022 #14 Del Skrevet 4. juli 2022 (endret) 5 hours ago, aksase said: Det er, så vidt jeg vet, ikke noe sted man kan slappe av og lese ei bok naken. Usikker på hva som er reglene på solsengene ved utebassenget, for jeg har bare vært der om vinteren. Joda, men ute, ref. Summer Club: Quote NYT SOLEN MOT NAKEN HUD Søker du etter et sted hvor du kan sole deg naken, føle deg i ett med naturen og oppleve friheten og velværen av elementene sol, luft og vann mot naken hud? Vårt store uteområde består av naturlig adskilte områder med ulike kleskoder. I området ved jacuzziene er det valgfritt om du vil være naken eller ha på deg badetøy. I Poolside Garden, som ligger helt innerst mot skogen, må alle nyte solen og naturen i Adams og Evas drakt. Endret 4. juli 2022 av hohumpf Utvidet sistatet fra The Wells hjemmeside. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #15 Del Skrevet 4. juli 2022 Masse sæd😳 https://www.tv2.no/a/9318518/ Anonymkode: b26db...5ea 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hohumpf Skrevet 4. juli 2022 #16 Del Skrevet 4. juli 2022 Just now, AnonymBruker said: Masse sæd😳 https://www.tv2.no/a/9318518/ Anonymkode: b26db...5ea Nei ikke masse, men litt en gang. Det er generelt langt bedre renhold og vannkvalitet på The Well enn andre tilsvarende steder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #17 Del Skrevet 4. juli 2022 Det var veldig sprikende svar her nå angående nakenheten ser jeg. At flere avkrefter halvstive peniser er positivt, både fordi jeg tenker det burde være unødvendig, men også med tanke på at da bør klare å unngå det selv og ikke minst skjule det om det skulle skje. Når noen sier de alltid er nakne der og en annen kun har sett en håndfull nakne kan man jo lure om man prater om samme plassen, eller om en kun har gått på tirsdager. Anonymkode: 43be4...f65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hohumpf Skrevet 4. juli 2022 #18 Del Skrevet 4. juli 2022 (endret) 19 minutter siden, AnonymBruker said: Det var veldig sprikende svar her nå angående nakenheten ser jeg. Anonymkode: 43be4...f65 Andelene varierer mellom hverdager/helg og når på dagen, så det er ikke så rart. Poenget er, det er trygt, godt og best å være naken i solen/vannet/badstue/dampbad på The Well. I tillegg så oppfordrer The Weill til at man skal være naken ihht.kontinental badekultur. Jeg gikk og en herlig nakentur i Skulpturskogen, uten å få tilsnakk av spa-verter som observerte meg, og før denne teksten kom, som òg antyder at det er OK: Quote Skulpturskogen er skjermet for innsyn utenfra og er kun tilgjengelig for våre spa-gjester. Stien begynner ved Poolside Garden - nord for utebassenget - hvor det er stativer der du har mulighet til å henge fra deg badekåpe, håndkle, etc. Endret 4. juli 2022 av hohumpf Korrigerte lenke som pekte til feil URL og omstrukturerte litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #19 Del Skrevet 5. juli 2022 Jeg har vært der flere ganger og aldri opplevd noen ubehageligheter eller halvkramme menn. Går alltid helt naken. Anonymkode: 1c52d...e9f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #20 Del Skrevet 5. juli 2022 Mannen og jeg planlegger en tur i løpet av sommeren, og jeg lurte på det samme som trådstarter. Så takk for alle svar da vet jeg at det er helt ok å være naken der. Har hørt mye forskjellig. Anonymkode: dfa59...bee 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå