AnonymBruker Skrevet 28. juni 2022 #1 Skrevet 28. juni 2022 Giftet oss på rådhuset. 2 uker etterpå, BAM der oppdaget jeg følelser for en bekjent 😳 Dette hadde jeg aldri trodd skulle skje, og var veldig overrasket over mine egne følelser. Nå har det gått ett år og følelsene for mannen er såklart påvirket 😞 Jeg vurderer skilsmisse for ekteskapet kan jo ikke være riktig når sånt skjer, dette må være en "eyeopener"? Anonymkode: 02bf6...546
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2022 #2 Skrevet 28. juni 2022 Har du ikke opplevd før å bli betatt i et langvarig forhold? Anonymkode: 04f92...c01
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2022 #3 Skrevet 28. juni 2022 Det er helt normalt å oppleve å bli betatt av andre enn sin livspartner. Du må selv bestemme deg for om du ønsker å forfølge disse følelsene, eller om du ønsker å følge kjærligheten og jobbe for å bli forholdet du er i nå. Ønsker du å bli i ditt nåværende forhold må du sørge for å vanne gresset, og velge å ikke fokusere på naboens plen. Anonymkode: 47b4a...815 2
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2022 #4 Skrevet 28. juni 2022 Da regner jeg nesten med at du dyrker følelser for den andre, mens du gjør det motsatte angående følelser for din mann. Det er fullt mulig å ha følelser for flere, samt at gresset er grønnest der man vanner det, og alt det der. Det er ikke uvanlig å bli betatt av andre, selv om man er i forhold, men alltid smart å dyrke det man har dedikert seg til, og ikke dyrke det andre. Anonymkode: 4d226...6cb 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2022 #5 Skrevet 28. juni 2022 Vel, det kommer vel an på hvor gjennomtenkt dette giftermålet var på forhånd? Anonymkode: 0a4ab...e81
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå