Gå til innhold

Noen som har brukt mittanbud.no her? Vil dere dele hvordan dere har gjort det?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har et problem med huset og er nødt til å få tak i noen til å hjelpe. Det er en vanskelig jobb, så det beste er nok å bruke mittanbud.no og se om noen er interessert.

Men så har jeg ganske sterk sosial angst når det kommer til visse ting, som å kontakte/bli kontaktet av fremmede. Er det sånn at jeg bare kan legge ut det jeg ønsker, og hvis jeg skulle få epost/melding fra noen så kan jeg rett og slett bare ignorere de hvis jeg føler jeg ikke klarer å svare de? Eller er det sånn at man bør svare de som kontakter en av høflighet?

Og hvis jeg skulle velge å bruke noen som svarer på henvendelsen min, er det da vanligst å ringe? Det jeg hater aller mest er å snakke i telefonen med fremmede. Men av erfaring er håndtverkere ofte eldre menn som bare ringer i telefonen om det skulle være noe, som gjør det hele ekstra vanskelig for meg.

Så hvis noen har brukt mittanbud.no vil jeg veldig gjerne høre hvordan dere har gjort det.

Anonymkode: 2d0d4...d49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg brukte mitt anbud da jeg skulle flytte en gang. Jeg la inn oppdraget, og fikk tilbud PÅ mitt anbud med en liten tekst fra forskjellige firmaer. De skrev typisk: «Vi kan ta jobben for 1000 kr, ta kontakt om du er interessert!». Jeg fikk sikkert 10 slike forespørsler. Jeg trengte ikke svare noen. Men om en av de virket interessant, så kunne jeg trykke «godta» og skrive at jeg ønsket at de skulle ta jobben. Videre kontakt tror jeg spørs litt på firmaet, ift å avtale tid og sted. 

Jeg skjønner deg godt, slikt er kjempe skummelt 😅 men den første prosessen på mitt anbud, før du velger ut en som skal ta jobben, så slipper du å prate med noen. Du kan også legge ut oppdraget, se hvordan responsen blir, og om ingen ting virker interessant, så kan du bare slette oppdraget igjen uten å ha pratet med noen 😜

Anonymkode: 00c69...cbf

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

TS her, takk for svar. Da la jeg det ut også håper jeg at det blir bra. 🙈

Anonymkode: 2d0d4...d49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Sjekk ut om de har levert siste årsregnskap. Det finner du på brreg.no. I tillegg bør du sjekke økonomien i selskapet på proff.no. Gjerne Google andres erfaringer.

Utover det. Svar hvem du vil.

Anonymkode: 38c48...86c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...