AnonymBruker Skrevet 28. juni 2022 #1 Skrevet 28. juni 2022 Sønnen min(17) og igjen fortalt meg om søskenbarnet sitt som har snakket stygt om han. Han har også snakket om kjæresten til sønnen min. Han har også tatt bilder av kjæresten til sønnen min, der han bl.a skrev: Du er så fet!! Når kjæresten til sønnen min, mistet sin bestemor i fjor, så sendte han en sms der han skrev at hun hadde kun venner nå, siden bestemoren hennes hadde dødt. Han har også skrevet og sagt til sønnen min mye stygt, og sendt sms-er til han. Og man ser på det han har sendt at det er han, pga at navnet hans vises. Jeg ble fortalt en del av dette på lørdag. Og jeg ble lei meg på deres vegne. Jeg kan også legge til at bestemoren til kjæresten til sønnen men, døde av kreft. Og bare det gjør det hele forferdelig trist Hva skal jeg gjøre? Sønnen min har spurt etter hjelp til situasjonen, da han ikke vet hva han skal gjøre. Min sønn sa fra i høst om at søskenbarnet skulle slutte. Men det har ikke skjedd. Min mans bror, er faren til min sønns søskenbarn. Er det noen som har noe tips til meg? 😕 Anonymkode: 1417c...442
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2022 #2 Skrevet 28. juni 2022 Ta kontakt med denne svigerfamilien og presenter hva dette søskenbarnet har for en personlighet. I tillegg så hadde jeg oppsøkt denne festlige karen og forklart i klartekst hvilken ynkelig liten mobber han er, og bedt han holde seg langt unna fin familie inntil han får beskjed om noe annet En skal ikke stå der med lua i hånda og la pøblene få regjere. Anonymkode: bf3c8...bba 2
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2022 #3 Skrevet 28. juni 2022 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Sønnen min(17) og igjen fortalt meg om søskenbarnet sitt som har snakket stygt om han. Han har også snakket om kjæresten til sønnen min. Han har også tatt bilder av kjæresten til sønnen min, der han bl.a skrev: Du er så fet!! Når kjæresten til sønnen min, mistet sin bestemor i fjor, så sendte han en sms der han skrev at hun hadde kun venner nå, siden bestemoren hennes hadde dødt. Han har også skrevet og sagt til sønnen min mye stygt, og sendt sms-er til han. Og man ser på det han har sendt at det er han, pga at navnet hans vises. Jeg ble fortalt en del av dette på lørdag. Og jeg ble lei meg på deres vegne. Jeg kan også legge til at bestemoren til kjæresten til sønnen men, døde av kreft. Og bare det gjør det hele forferdelig trist Hva skal jeg gjøre? Sønnen min har spurt etter hjelp til situasjonen, da han ikke vet hva han skal gjøre. Min sønn sa fra i høst om at søskenbarnet skulle slutte. Men det har ikke skjedd. Min mans bror, er faren til min sønns søskenbarn. Er det noen som har noe tips til meg? 😕 Anonymkode: 1417c...442 Skjønte nesten ikke hva du skrev her, egentlig.. Her blokkerer du nummeret til søskenbarnet på sønnen din sin telefon, eller be sønnen din blokkere nummeret selv. Og du ringer til foreldrene til søskenbarnet og forklarer situasjonen, du forteller hvordan stygge meldinger han har sendt og ting han har sagt angående bestemoren sin død. Hvorfor har du ikke kontaktet foreldrene, den dagen du fikk vite dette? Du er vel en voksen ansvarlig kvinne? Hvorfor lurer du egentlig på hva du skal gjøre? Det virker jo sykt åpenbart hva som skal bli gjort i en slik situasjon… Jiiizez Anonymkode: 245e0...598
Rosatoast Skrevet 28. juni 2022 #4 Skrevet 28. juni 2022 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Sønnen min(17) og igjen fortalt meg om søskenbarnet sitt som har snakket stygt om han. Han har også snakket om kjæresten til sønnen min. Han har også tatt bilder av kjæresten til sønnen min, der han bl.a skrev: Du er så fet!! Når kjæresten til sønnen min, mistet sin bestemor i fjor, så sendte han en sms der han skrev at hun hadde kun venner nå, siden bestemoren hennes hadde dødt. Han har også skrevet og sagt til sønnen min mye stygt, og sendt sms-er til han. Og man ser på det han har sendt at det er han, pga at navnet hans vises. Jeg ble fortalt en del av dette på lørdag. Og jeg ble lei meg på deres vegne. Jeg kan også legge til at bestemoren til kjæresten til sønnen men, døde av kreft. Og bare det gjør det hele forferdelig trist Hva skal jeg gjøre? Sønnen min har spurt etter hjelp til situasjonen, da han ikke vet hva han skal gjøre. Min sønn sa fra i høst om at søskenbarnet skulle slutte. Men det har ikke skjedd. Min mans bror, er faren til min sønns søskenbarn. Er det noen som har noe tips til meg? 😕 Anonymkode: 1417c...442 Og hvorfor har ikke mannen din tatt en prat med sin bror? Herregud, er dere helt tafatte? 🤨. Svaret er tydeligvis JA.
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2022 #5 Skrevet 28. juni 2022 Herregud, be nå den faren til sønnen din om å ta fatt broren sin og få han (faren til mobberen) til å gi sønnen sin en verbal omgang med kjeft, så han holder opp med dette tullet! Du kan jo ikke bare sitte der og glane og ikke gjøre noe. Sett foten hardt i bakken og be din sønns far ta tak i saken! Om ikke broren til mannen din vil si noe, er han en ynkelig pusling som ikke står opp for sine barn. Ingen mann vil finne seg i at barna deres blir herset med av ungene til broren sin! Det er hans familie, og han får rydde opp. Anonymkode: 87e60...200
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2022 #6 Skrevet 28. juni 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Herregud, be nå den faren til sønnen din om å ta fatt broren sin og få han (faren til mobberen) til å gi sønnen sin en verbal omgang med kjeft, så han holder opp med dette tullet! Du kan jo ikke bare sitte der og glane og ikke gjøre noe. Sett foten hardt i bakken og be din sønns far ta tak i saken! Om ikke broren til mannen din faren til sønnen din vil si noe, er han en ynkelig pusling som ikke står opp for sine barn. Ingen mann vil finne seg i at barna deres blir herset med av ungene til broren sin! Det er hans familie, og han får rydde opp. Anonymkode: 87e60...200 Rettelse! Her ble det feil. "Om ikke faren til sønnen din vil si noe" skulle det stå. Det ble jo helt motsatt! Anonymkode: 87e60...200
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2022 #7 Skrevet 28. juni 2022 Takk for svarene. Jeg setter stor pris på det. Jeg kan gjerne ta praten med foreldrene( som er min mans bror og kona hans). Mannen min er konfliktsky så det holder. Og ja. Utrolig tafatt. Han tørr aldri å si i mot sin egen bror. Men jeg mener at det må gjøres nå, siden søskenbarnet til min sønn( vårt tantebarn) fortatt holder på slik han gjør. For dette er mange i fra ok. Det er bare veldig kinkig når det er så nær familie.. Takk for svarene igjen. Beklager alle skrivefeilene, jeg har dysleksi.. ts Anonymkode: 1417c...442
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå