AnonymBruker Skrevet 28. juni 2022 #1 Skrevet 28. juni 2022 Oppdaget for en god stund siden at kjæresten hadde vært utro i fjor, dette kom som et sjokk og jeg brukte de første ukene for å finne ut hva jeg gjør og hvordan jeg gjør det når jeg forteller han at jeg vet han har vært utro. Jeg er sint, lei meg men samtidig veldig glad i kjæresten min og prøver å forstå hvorfor han gjorde det. Jeg har problemer med å være søt og hyggelig mot han og jeg har også problemer innimellom å ha sex med han, og tenker at han har hatt sex med denne damen og lurer på hvordan han var mot henne. Når jeg er alene kan jeg gå å snakke med med selv og kjefte ut i luften og forberede meg på hva jeg skal si til kjæresten min, og tenker at i dag om en time så sprenger jeg bomben, men så ringer kjæresten eller jeg møter han og jeg er smørblid og klarer bare ikke å fortelle at jeg vet. Jeg er ganske sikker på at han kommer til å gå fra meg når han får vite at jeg vet han har vært utro, fordi han velger den letteste utvei, og jeg har ikke lyst å bli singel😑, samtidig som jeg ikke klarer å bære på dette. Hvordan i alle dager forteller jeg han at jeg vet han har vært utro? Anonymkode: 48a60...7e6 2
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2022 #2 Skrevet 28. juni 2022 Du sier "jeg vet at du har vært utro". Anonymkode: 77ff5...5a1 12
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2022 #3 Skrevet 28. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du sier "jeg vet at du har vært utro". Anonymkode: 77ff5...5a1 Jeg vet det, men når jeg åpner munnen kommer det ikke én lyd. Ts Anonymkode: 48a60...7e6 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2022 #4 Skrevet 28. juni 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg vet det, men når jeg åpner munnen kommer det ikke én lyd. Ts Anonymkode: 48a60...7e6 Skriv det i stedet, legg det slik at han finner det og reis bort i et par dager mens han summer seg, før dere prater om det. Det er ofte enklere å skrive enn å snakke om sånt. Anonymkode: 424cc...d53 5 3
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2022 #5 Skrevet 28. juni 2022 Du må jobbe med deg selv TS. Når du går og gnager på dette innvendig, og later som ingenting, så gjør du deg selv bare en stor bjørnetjeneste. Anonymkode: 90351...8b5 7 1 1
Mariak10 Skrevet 28. juni 2022 #6 Skrevet 28. juni 2022 Om du ikke klarer å si det, så send han en melding eller skriv et brev. Om HAN går ifra deg fordi du vet at han har vært utro, og han alltid velger den letteste utveien så syntes jeg absolutt at du bare skal la han gå. Ikke verdt å kaste bort tiden din på det der. Fyssjaamei 10 3
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2022 #7 Skrevet 28. juni 2022 Hadde det vært opp til meg så skulle jeg ønske at han fortalte meg hvorfor han var utro, at han la seg paddeflat, ba om unnskylding og sa at han angrer ekstremt på det han gjorde, at han var en helvetes idiot, at han ikke vil miste meg og at han er villig til å gå i parterapi for at vi skal komme oss gjennom dette. Ts Anonymkode: 48a60...7e6 3
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2022 #8 Skrevet 28. juni 2022 For 6-7 år siden hadde vi en periode der han var lei og fortalte at han hadde lyst å prøve andre damer, men han valgte å ikke gå fra meg. Det at han har vært utro er nok et uttrykk for at han kjeder seg i forholdet vårt muligens. Ts Anonymkode: 48a60...7e6
Mariak10 Skrevet 28. juni 2022 #9 Skrevet 28. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hadde det vært opp til meg så skulle jeg ønske at han fortalte meg hvorfor han var utro, at han la seg paddeflat, ba om unnskylding og sa at han angrer ekstremt på det han gjorde, at han var en helvetes idiot, at han ikke vil miste meg og at han er villig til å gå i parterapi for at vi skal komme oss gjennom dette. Ts Anonymkode: 48a60...7e6 Men det høres jo veldig ut som du er klar over at han ikke kommer til å gjøre noe av dette mtp at du tror han vil gå ifra deg fordi du har funnet ut av hans utroskap. Skjønner at du ønsker det, men det er bare ønsketenking vil jeg tippe. Regner med at dagen du får mot til å si til han at du vet, så vil han enten nekte for det å si at du er gal. Eller gå fra deg som du sier selv. Absolutt ikke verdt din tid, og du fortjener bedre! 3
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2022 #10 Skrevet 28. juni 2022 Mariak10 skrev (23 minutter siden): Men det høres jo veldig ut som du er klar over at han ikke kommer til å gjøre noe av dette mtp at du tror han vil gå ifra deg fordi du har funnet ut av hans utroskap. Skjønner at du ønsker det, men det er bare ønsketenking vil jeg tippe. Regner med at dagen du får mot til å si til han at du vet, så vil han enten nekte for det å si at du er gal. Eller gå fra deg som du sier selv. Absolutt ikke verdt din tid, og du fortjener bedre! Jeg har tatt skjermbilder der han utveksler meldinger med damen han var utro med, så det er ikke mye vits for han å nekte. Ts Anonymkode: 48a60...7e6 1 1
Mariak10 Skrevet 28. juni 2022 #11 Skrevet 28. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har tatt skjermbilder der han utveksler meldinger med damen han var utro med, så det er ikke mye vits for han å nekte. Ts Anonymkode: 48a60...7e6 Da syntes jeg du skal stå i det å fortelle han om det uavhengig av hvordan han tar det. Vil du uansett være med han, selvom du vet dette kan gjenta seg, så er det lite vits å nevne det for han om du uansett ikke tenker å gi han konsekvenser for handlingene sine. 4 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2022 #12 Skrevet 28. juni 2022 Ta en filmkveld i sofaen. Pass på at det er lenge siden han spiste. Han bør være sulten 😎 så gjør noe utendørs først , ta en dusj sammen og ha sex , da bør kroppen hans trenge påfyll under filmen . Du velger film og ringer etter pizza ( det tar en halvtime før den kommer døra og handlingen er godt i gang ) Denne kvelden har du lysst på spenning med en thriller. Du velger den norske " En affære" Tema : utroskap ( og ulovlig kjærlighet egentlig,,,,men utroskapen er såpass i fokus fra tidlig i filmen ,så den passer bra ) Legg merke til kroppsspråket ,men lat som ingenting! Dere ser jo bare på film 🤪 Når pizzaen endelig kommer ser du hvordan appetitten hans er ! Om han knapt spiser ,så jobber han mye i huet. Om han kaster seg over maten og trøkker i seg , så VET du at samvittigheten er lik null..! Hold samtalen helt vanlig og sitt i armkroken. Stryk han over handa. Trekker han den eller seg vekk? Observer. Uansett reaksjon, så vil denne kvelden være en pekepinn på hvor full av bullshit han er. Ikke ta noen som helst samtale den kvelden. Hvis ikke han plutselig ønsker å " fortelle deg noe " da . Det kan jo skje,men tviler...siden det nå har gått ett år allerede. Gå og legg dere. Du trenger ikke ha sex med ham, for det fikk du unnagjort før filmen ( da slipper du den psykiske belastningen etter å ha observert ham. ) Sier han ingenting, så ta tida du trenger på eventuell konfrontasjon eller brudd. Nå vet du hvertfall om han GLATT lyver deg rett i ansiktet ,kun ved å late som ingenting. Eller om han ble ubekvem, hvilket tyder på noe dårlig samvittighet. Jeg vet ,dårlig trøst.. Men slik ville jeg gjort det . Da risikerer du ikke totalangrep hvertfall ,med selv å ta det opp verbalt. For the record: Du fortjener en snill og trofast kjæreste. Anbefaler egentlig å gå. Men ditt valg. Anonymkode: e7f13...d29 3 2
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2022 #13 Skrevet 28. juni 2022 4 hours ago, AnonymBruker said: Oppdaget for en god stund siden at kjæresten hadde vært utro i fjor, dette kom som et sjokk og jeg brukte de første ukene for å finne ut hva jeg gjør og hvordan jeg gjør det når jeg forteller han at jeg vet han har vært utro. Jeg er sint, lei meg men samtidig veldig glad i kjæresten min og prøver å forstå hvorfor han gjorde det. Jeg har problemer med å være søt og hyggelig mot han og jeg har også problemer innimellom å ha sex med han, og tenker at han har hatt sex med denne damen og lurer på hvordan han var mot henne. Når jeg er alene kan jeg gå å snakke med med selv og kjefte ut i luften og forberede meg på hva jeg skal si til kjæresten min, og tenker at i dag om en time så sprenger jeg bomben, men så ringer kjæresten eller jeg møter han og jeg er smørblid og klarer bare ikke å fortelle at jeg vet. Jeg er ganske sikker på at han kommer til å gå fra meg når han får vite at jeg vet han har vært utro, fordi han velger den letteste utvei, og jeg har ikke lyst å bli singel😑, samtidig som jeg ikke klarer å bære på dette. Hvordan i alle dager forteller jeg han at jeg vet han har vært utro? Anonymkode: 48a60...7e6 Unnskyld meg!!! Du vil ikke bli singel så du lar deg selv gå å ha dritt og ikke si du vet at fyren har pult en annen jente??? Ha litt selvrespekt jente. Dette kan du ikke mene engang. Være smørblid rundt han og glad, du gir han jo fritt spillerom til å late som ingenting og være en drittsekk. Beklager om jeg høres fæl ut mot deg men dette her er bare helt jævlig at du gjør mot deg selv. Gi meg nummeret så skal jeg fortelle det til han. YOU GOT THIS 👏👏 Anonymkode: 41490...4d3 7 3
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2022 #14 Skrevet 28. juni 2022 Kan du ikke bare spørre om dere har problemer i forholdet du ikke vet om. Så spør han evnt hva du mener. Også sier dj at du har fått vite at han har vært utro. Og lurer på hvorfor og om det er noe han har tenkt å fortsette med. Begynner han med å skal vite hvor du har det ifra, iht melting osv. Så bare sier du at det er helt uvesentlig, fordi det som er viktig er å vite hva som evnt er feil i forholdet. Eller om han bare har tenkt å være drittsekk mot deg flere ganger. Anonymkode: 16339...803 2
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2022 #15 Skrevet 28. juni 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Unnskyld meg!!! Du vil ikke bli singel så du lar deg selv gå å ha dritt og ikke si du vet at fyren har pult en annen jente??? Ha litt selvrespekt jente. Dette kan du ikke mene engang. Være smørblid rundt han og glad, du gir han jo fritt spillerom til å late som ingenting og være en drittsekk. Beklager om jeg høres fæl ut mot deg men dette her er bare helt jævlig at du gjør mot deg selv. Gi meg nummeret så skal jeg fortelle det til han. YOU GOT THIS 👏👏 Anonymkode: 41490...4d3 Du har helt rett, jeg er ei dørmatte og fullstendig hektet på fyren. Ts Anonymkode: 48a60...7e6 2
jabx Skrevet 28. juni 2022 #16 Skrevet 28. juni 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Oppdaget for en god stund siden at kjæresten hadde vært utro i fjor, dette kom som et sjokk og jeg brukte de første ukene for å finne ut hva jeg gjør og hvordan jeg gjør det når jeg forteller han at jeg vet han har vært utro. Jeg er sint, lei meg men samtidig veldig glad i kjæresten min og prøver å forstå hvorfor han gjorde det. Jeg har problemer med å være søt og hyggelig mot han og jeg har også problemer innimellom å ha sex med han, og tenker at han har hatt sex med denne damen og lurer på hvordan han var mot henne. Når jeg er alene kan jeg gå å snakke med med selv og kjefte ut i luften og forberede meg på hva jeg skal si til kjæresten min, og tenker at i dag om en time så sprenger jeg bomben, men så ringer kjæresten eller jeg møter han og jeg er smørblid og klarer bare ikke å fortelle at jeg vet. Jeg er ganske sikker på at han kommer til å gå fra meg når han får vite at jeg vet han har vært utro, fordi han velger den letteste utvei, og jeg har ikke lyst å bli singel😑, samtidig som jeg ikke klarer å bære på dette. Hvordan i alle dager forteller jeg han at jeg vet han har vært utro? Anonymkode: 48a60...7e6 Du gir deg selv skylden og ansvaret for at han var utro? Herregud. Du trenger profesjonell hjelp. Snakk med fastlegen din. Det er ikke normalt å holde på som du gjør. 4 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2022 #17 Skrevet 28. juni 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: Du har helt rett, jeg er ei dørmatte og fullstendig hektet på fyren. Ts Anonymkode: 48a60...7e6 Du kan velge å ikke være en dørmatte, for har han gjort dette mot deg en gang er dessverre ikke veien lang til neste gang. Tro meg, jeg har brukt flere år av mitt liv på en hekt, en person som gjorde alt som var sårende fordi jeg ikke sa fra og la ting tilrette. Ikke la det gå så langt. Vet det er helt JÆVLIG men skal du ha noe fremtid med han så må han respektere deg og viktigst av alt, DU må respektere deg. Gå og skriv ned på en lapp " jeg vet du har vært utro mot meg" og vis han den. Du trenger ikke si et ord mer, la han snakke og grave. Å være singel er bedre enn å la han få pule rundt mens du uansett har det jævlig. Anonymkode: 41490...4d3 1 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2022 #18 Skrevet 28. juni 2022 Men TS vil du ikke heller være sammen med noen som bare vil ha deg? Jeg lover deg at du vil innse før eller siden at du fortjener noe bedre. Det er kjipt å sløse vekk mye tid på en fyr som for alt du vet kommer til å være utro igjen og igjen. Hvis du mener du kan leve med det er det vel heller ingen vits å ta det opp annet enn å eventuelt si at du vet det og tilgir han. Da aksepterer du jo situasjonen som den er. Men kan ikke skjønne hvorfor du vil deg selv så vondt. Start med å ta det opp. Send gjerne en melding når han sitter ved siden av deg, så ser du hva han sier. Blir det slutt finnes det SÅ mange andre der ute som du nok kan bli lykkeligere med. Anonymkode: de988...f19
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2022 #19 Skrevet 28. juni 2022 Kanskje gå til psykolog siden du er så redd for å bli singel? Du vet jo at det blir slutt etterhvert uansett, hvorfor utsette det. Er jo ikke deg han vil bli gammel med. Anonymkode: 52b76...64a 1 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2022 #20 Skrevet 28. juni 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Kanskje gå til psykolog siden du er så redd for å bli singel? Du vet jo at det blir slutt etterhvert uansett, hvorfor utsette det. Er jo ikke deg han vil bli gammel med. Anonymkode: 52b76...64a Hvorfor skriver du det? Det vet du jo ingenting om Ts Anonymkode: 48a60...7e6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå