Gjest Gjest Skrevet 15. november 2005 #1 Skrevet 15. november 2005 det fins gjør det ikke?? og blir det som et hårskum på et vis bare at du smører d på huden?? er dette bra? noen som vet om noen merker man IKKE blir gul av??
Shine21 Skrevet 15. november 2005 #2 Skrevet 15. november 2005 ja jeg vil å vite om dette...! noen som kan ambefale noe?
Amalthea Skrevet 15. november 2005 #3 Skrevet 15. november 2005 St Tropez skum er bra. Piz Buin sin variant også visstnok.
Gjest gjest1 Skrevet 15. november 2005 #5 Skrevet 15. november 2005 Jeg bruker skummet fra Piz Buin på kroppen, og er veldig fornøyd med det. Tørker fort, fin farge, billig og lukter greit. Jeg bruker det som gir mest farge.
Shine21 Skrevet 15. november 2005 #7 Skrevet 15. november 2005 jeg kjøpte piz buin sitt skum jeg, syns d lukter bAd men, den var kjempe lett å smøre inn og tørket fort så nå får vi bare håpe at fargen ikke blir gul=) tok den med minst farge jeg da... var så utrolig blek nå, vert syk i en uke og ikke hatt noe selvbruning igjen..!såh..
Shine21 Skrevet 15. november 2005 #8 Skrevet 15. november 2005 må forresten si at jeg er veldig fornøyd me prisen!! litt over 130 kr tror jeg det var! ikke verst...serviettene jeg bruker pleier og koste over 200 + jeg må som regel bruke noe ant til kroppen...såh hååååper jeg blir fornøyd! hihi
Gjest Litjmæ Skrevet 17. november 2005 #9 Skrevet 17. november 2005 Hei Shine21, jeg lurer på å teste dette jeg og, men jeg er sinnsykt hvit og ganske redd for å bli gul, hvordan gikk det med deg?
Gjest Gjesta Skrevet 17. november 2005 #10 Skrevet 17. november 2005 Jeg blir veldig fort gul av selvbrunere, men ikke av skummet fra Piz Buin.
Gjest Gjest_Katrine_* Skrevet 17. november 2005 #11 Skrevet 17. november 2005 ....noen som vet om noen merker man IKKE blir gul av?? ← Selvbrunere fra The Body Shop og Dior gir ikke gulskjær i huden, de har mer denne naturlige overgangen- veldig effektive. Ut fra ulike tester har de kommer veldig bra ut. Dior er vel den av disse som har vunnet flest.
Debra Skrevet 17. november 2005 #12 Skrevet 17. november 2005 ST. tropez sitt er SUPERDUPERT... har det selv. blir kjempe brun... bruker en sånn åpåfåringsvott jeg kjøpte fra bodyshop... helt jevnt blir det da..
Gjest gjesta Skrevet 17. november 2005 #13 Skrevet 17. november 2005 Piz Buin sin variant også visstnok. ← Denne har jeg brukt, og det gir en fin farge.
Shine21 Skrevet 17. november 2005 #14 Skrevet 17. november 2005 Heia Litjmæ! er ikke det beste jeg har prøvd men heller ikke det verste.. ! jeg var å veldig lys i huden så jeg fikk det ikke så fint til på hendene, ble ganske sjollete.. men resten av kroppen (overkroppen og armene..) ble det greit nok på...følte kanskje den ble en smule gul...ser det nå hvertfall.. nå som det har gått litt av.. men jeg vet ikke, blir vist veldig forskjellig fra person til person, jeg blir ikke gul av de selvbrunings serviettene fra comodynes mens andre blir kjempe gule av de...! såh... jeg tror jeg skal prøve å få tak i Liquid Bronze melk greia fra clarins til fjeset hvertfall...så får jeg teste ut skummet litt mer til kroppen.. !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå