AnonymBruker Skrevet 28. juni 2022 #1 Skrevet 28. juni 2022 Hei! Jeg hadde en spontanabort i august 2021, da var jeg 16 uker på vei. Jeg fikk min første mens etter dette i desember. Jeg fikk så mensen igjen i januar, til beregnet tid, noe som tydet på at kroppen hadde stabilisert seg igjen etter aborten. Men etter dette så fikk jeg ikke mensen igjen før i april, og nå har jeg ikke hatt mensen igjen siden. Jeg begynner å bli litt stresset og frykten for at det skal være noe galt med meg er stor. Jeg har lest at man bør oppsøke lege dersom mensen har uteblitt i 6 måneder, så derfor har jeg ventet litt.. Jeg lurer derfor på om noen har opplevde noe lignende etter en abort og eventuelt hvor lang tid det tok før det stabiliserte seg? Anonymkode: 53c7e...5af
Laura80 Skrevet 28. juni 2022 #2 Skrevet 28. juni 2022 Det virker som om det ikke er helt vanlig å skulle ha så lang avstand mellom syklusene selv om du har hatt en abort. Jeg ville nok kontaktet lege eller privat gynekolog og tatt det derfra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå