AnonymBruker Skrevet 28. juni 2022 #1 Skrevet 28. juni 2022 Ser mange i Oslo gå med LV vesker, men de er jo svindyre! Jævla fine enkelte, samme med Chanel, men så lenge jeg har alminnelig inntekt synes jeg det ser dumt ut å gå med ei veske som er så dyr. Jeg er likevel litt opptatt av merker. Michael Kors kunne jeg kanskje kjøpt, men synes også de er litt dyre. Klassemessig tilhører jeg nok kanskje litt mer River Island. Jeg er fra arbeiderklasse, og av oss er nok jeg den mest merkefikserte. Alle de andre er mer opptatt av at ting skal være billigst mulig, og gjør narr av "oslofolk" og folk som bryr seg veldig om merker, noe jeg synes er litt tafatt og virker litt misunnelig av dem. Greit med økonomisk fornuft altså, men hvorfor skal de ellers rakke ned på andre som går med dyrere ting enn dem selv? Anonymkode: 775a4...0de
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2022 #2 Skrevet 28. juni 2022 Jeg bryr meg ikke en dritt om merker. Jeg skjønner ikke hva det er som er greien med merker. Hvorfor er det viktig hvilken logo som står på vesken/plagget? Jeg kommer fra et hjem med over middels god økonomi. Ikke riksmannsfamilie, men som i over snittet. Har selv også over snittet økonomi nå. Jeg hadde helt fint hatt råd til en designerveske. Men jeg ser bare overhodet ikke vitsen med det. For meg virker det helt tullete å bruke ørtiførti tusen kroner ekstra for en ting kun fordi den er et visst merke. Hvorfor gjøre det om man kan få en like fin og god veske til en brøkdel av prisen? Anonymkode: 007c7...b1a 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2022 #3 Skrevet 28. juni 2022 Jeg kjøper aldri klær med synlig logo. Synes det er ganske harry. Anonymkode: 4cf13...d19 4
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2022 #4 Skrevet 28. juni 2022 Eneste merkene jeg brydde meg om var levis og diesem, i min ungdom holdt de lenge, og når de ble litt for slitt for hverdagsbruk, brukte jeg de på gården jeg vokste opp på, slitesterke jeans. I dag har det også blitt simpelt søppel som ryker eller mister passform etter et års bruk. Anonymkode: 90a49...062
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2022 #5 Skrevet 29. juni 2022 Merket er ikke viktig, materialet er. Men om jeg finner plagg i et merke som jeg er veldig fornøyd med fortsetter jeg gjerne å kjøpe det samme. Men nå er jeg en eldgammel dame i 30-årene da. Anonymkode: 4eef0...e7a 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2022 #6 Skrevet 29. juni 2022 Ikke opptatt av merke, men kvalitet. Synlige merker er som regel syl-harry og unngås. Hilsen øvre middelklasse (siden dette tydeligvis er viktig i denne sammenheng). Anonymkode: d3c05...cb7
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2022 #7 Skrevet 29. juni 2022 Pentøy har jeg aldri synlige merker, det er bare vulgært og nyrikt. Bare merker på treningstøy og sneakers, der er det en del av greia. Synes det er vulgært med polomerket på en skjorte, men en hettegenser kan godt ha Nike over hele brystet. Anonymkode: 0af72...1ab
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2022 #8 Skrevet 30. juni 2022 Bruker ikke penger på merker for at andre skal se at jeg har penger 😃 sikkert derfor jeg er tykk i peng 😆 Anonymkode: d35e3...c4e
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2022 #9 Skrevet 30. juni 2022 Bryr meg virkelig ikke om merket. Og ville aldri brukt klær eller vesker, hvor merket er godt synlig. Jeg er glad i kvalitet, men man trenger ikke å bruke 40 000 kr på en veske, for å få en veske med god kvalitet. Har et merke jeg liker, og der kostet mine to vesker 3000 kr og 2000 kr. Den første kjøpte jeg for 12 år siden, og den er like fin i dag, og den brukes så og si hver dag. Anonymkode: b5d78...5a6
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2022 #10 Skrevet 30. juni 2022 Synlige logoer og merker er veldig harry. Det er også harry og ha feks en svindyr væske, og resten av outfiten er fra HM liksom. Det må stå i stil til hvem du er og garderoben for øvrig. Anonymkode: 3afaa...386
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2022 #11 Skrevet 30. juni 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Synlige logoer og merker er veldig harry. Det er også harry og ha feks en svindyr væske, og resten av outfiten er fra HM liksom. Det må stå i stil til hvem du er og garderoben for øvrig. Anonymkode: 3afaa...386 Jeg er sikkert blodharry. Veske og sko fra Guess, synlige logoer med glitter og gull. Og kjole fra Bonprix. Men man kan ikke kjøpe stil. For meg er farger og snitt viktigere enn hvor den kjolen kom fra. Anonymkode: 34d2a...d5f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå