Gå til innhold

Må ha ny støvsuger. Trådløs eller vanlig?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Og hva bør man se etter? Elkjøp har jo kjempe billig til litt over 300, men er den bra da? Tenker at siden andre koster 900 liksom. Og så er det viktig for meg at den ikke bråker så ekstremt. Det står støynivå på spesifikasjoner, men jeg vet ikke hva som er høyt og lavt nivå på en støvsuger.
Tenker det på mange måter er mer praktisk med en trådløs, men de er dyrere. Er det noen som har prøvd de, som kan fortelle baksider og fordeler med det?

Anonymkode: dee1a...1e8

Videoannonse
Annonse
Gjest Pione
Skrevet

Vi har hatt vanlig og robot. De siste 3 årene har vi hatt trådløs Dyson og det er det beste kjøpet jeg noensinne har gjort. Er så fornøyd. Tar 5 min å støvesuge hele huset (og bilen!).

Skrevet

Jeg elsker robotstøvsugeren så høyt at oppvaskmaskinen er sjalu. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Trådløs til rundt 3000 er dritt. Prøvd tre ulike, støvsuger ikke opp større smuler, potetgullbiter og kattesand. Dårlig batterikapasitet, kan bare ta en etg i slengen. Du må opp på Dyson (dyrt) før det blir bra

Anonymkode: 265fe...fdf

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Takk for svarene. Jeg har ikke tenkt på robot, men sånn trådløs så du slipper å drasse rundt på den store kassa med ledningen. 

Anonymkode: dee1a...1e8

Skrevet

Vi har en roborock max6v robot som gjorde det enkelt. Men det ble knot når ungen kom(enn så lenge). Nå har vi en dyson v12 slim. Sugekapasiteten er så der uten munnstykkene med motor. Beholderen kan være litt liten, men er enkel å tømme (at det er snør pels av ene hunden hjelper jo ikke på).Men, teppene våre har aldri vært så støvfrie. Selv ikke industristøvsugeren har fått teppene så støvfrie så enkelt. De motoriserte munnstykkene gjør helt vill forskjell. Det til tepper drar opp dritt lett som en plett. Det med laser viser hvor det er støv på gulvet(fordrer at det ikke er superlyst i rommet) bedre enn jeg trodde. Til vanlig støvsuing kommer vi ikke til å gå tilbake til ledningsbasert.. 

Skrevet

Trådløs er bra om du ikke sliter med veldig vonde ledd i skuldre/armer. 
Når det gjelder vanlig støvsuger bør du se etter effekten også. Vil tro at en støvsuger til ca 1000-lappen er greit.

AnonymBruker
Skrevet

Har dyson.  Veldig godt fornøyd.

Dersom du går for trådløs, må sjekke hva som følger med av hoder. Jeg to hovedhoder, et for glatt gulv som parkett og et for tepper. Trenger begge to.

Prisen er avh. antall hoder.

Anonymkode: 5a132...d5a

Skrevet

Jeg kjøpte meg en trådløs støvsuger for ett år siden. Er kjempefornøyd med den og batteriet holder fint til å støvsuge leiligheten min ihvertfall to ganger uten å lade. 
Skal du kjøpe trådløs så anbefaler jeg deg å se på batterikapasitet og hvilke hoder som følger med. 

AnonymBruker
Skrevet

Hadde 'billig' trådløs, men den kan ikke sammenliknes med dyson som jeg har nå. Den er en fryd å støvsuge gulvene med. Batteriet holdt til 3-4 runder (ca 90 m2)

Anonymkode: 9d245...958

AnonymBruker
Skrevet

Robotstøvsuger

Anonymkode: b5e10...24c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...