Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor høyt elsker du partneren din? Elsker du partneren din gjennom øynene, eller med sjelen? Og tror du at du elsker han/henne betingelsesløst?

Jeg og mannen min vet og er begge enige i, at vi ikke vil finne noe på langt nær lignende det vi har sammen, dersom vi skulle ha skilt oss. Jeg er helt overbevist om at vi er ekte sjelevenner, basert på ganske mye forskjellig, til de av dere som tror på det.🥰 Vi er begge klar over at det er ikke noe annet alternativ enn hverandre, og det gjør at vi investerer 100% hver i at vi skal ha det så godt som mulig sammen. Det var noe vi ble klar over allerede etter 2 år sammen da vi var 23 og 27, og nå har vi vært sammen i 15 år. Jeg kjenner hver dag på sterk kjærlighet og takknemlighet, og jeg tenker ofte på ham og oss når jeg sitter i ro. Jeg håper så gjerne at det er mange som opplever like magisk kjærlighet som det vi har, og at det kunne blitt normalen. Har veldig lyst å høre andres historier💗

Anonymkode: f5f50...1df

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det kunne ha vært mer om ikke vi hadde hatt så store problemer i ekteskapet, som jeg mener er hans feil og kun han som kan rette det opp. 
Vet ikke engang om jeg hadde grått om han hadde dødd. 
Før så var han min store helt, nå; nei han har ødelagt det. 
Veldig rart at så mange menn bare ikke forstår dette med konsekvenser av ting. 
Vi kommer ikke til å skille oss. Jeg er av dem som ihugga ikke tror at gresset er bedre på andre siden. 
Han er tross alt ALDRI sur, sint eller kjip på noen måter. 

Anonymkode: 6b575...452

AnonymBruker
Skrevet

Så høyt at jeg kastet han ut 🤷‍♀️

Anonymkode: 709ed...b0e

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Misunner deg den kjærligheten! Jeg ian være ærlig å si at jeg ikke føler det på samme måte. 

Anonymkode: c0e32...5d4

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi er ikke sjelevenner fordi det har jeg ingen tro på. Men vi matcher veldig godt sammen. Jeg elsker ham som min beste venn, min beste elsker og en jeg føler meg trygg og avslappet rundt. Vi har vært sammen i 17 år og det har aldri fristet meg med noen andre og jeg har aldri vurdert å gå. Vi er en familie, han og jeg.

Anonymkode: 28f97...f01

• Liker 1
Skrevet

Akkurat nok til at jeg holder ut alle de negative tingene i forholdet.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg elsket ekser himmelhøyt. Deres kjærlighet var ikke like utholdende. Jeg ble veldig såret, og sliten. 

Min nåværende er vel minst like skeptisk til kvinner som jeg er blitt til menn (uten min kjipe erfaring). Tror vi på sett og vis forstår hverandre. Herlig å ikke være "positiv", det fikk jeg evig nok av med ekser. Men jeg liker ham, og føler meg trygg hos ham. Han sier at jeg er hjemme for ham. Akkurat nå er det nok. 

Anonymkode: 9403e...b08

Skrevet

Vet ærlig talt ikke.

Noen ganger føler jeg hatet er større.

Han er veldig kontrollerende, vil bestemme alt og blir veldig negativ hvis ikke ting går hans vei.

Nei elske er det hvertfall ikke, burde gått…

Skrevet

Veldig høyt, høyere enn jeg noen gang har elsket et annet menneske. Han er min sjelevenn, min livspartner og den kjæreste i mitt liv. :hjerte: 

• Hjerte 5
Skrevet

Jeg kan ikke lengre tenke meg et liv uten henne. 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg elsker ham, selv om vi ikke er sammen mer. Ønsker ham alt godt, men kan ikke se for meg et liv sammen med noen andre. 

Men sånn måtte det bli. Han vil bo i Spania. Jeg hater Spania. Jeg har også familien og livet mitt her. 

Anonymkode: e4164...e4c

AnonymBruker
Skrevet

Høyere enn ho elsker meg ihvertfall..

Anonymkode: 32807...790

AnonymBruker
Skrevet
MilaNO skrev (4 timer siden):

Vet ærlig talt ikke.

Noen ganger føler jeg hatet er større.

Han er veldig kontrollerende, vil bestemme alt og blir veldig negativ hvis ikke ting går hans vei.

Nei elske er det hvertfall ikke, burde gått…

Høres ut som du vet hva du bør gjøre.

Anonymkode: e4164...e4c

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde det sånn med min kjæreste og han sa også at han hadde sånn med meg, helt til jeg oppdaget at han var notorisk utro!

Anonymkode: 40d52...804

AnonymBruker
Skrevet

3,68 meter høyt.

Anonymkode: 647fe...d6e

AnonymBruker
Skrevet

Jeg elsker eksmannen himmelhøyt….dessverre. Samboer nå, ikke så høyt:-(

Anonymkode: 7d8e8...05d

AnonymBruker
Skrevet

Jeg elsker min eks veldig høyt, dessverre elsket han meg ikke like mye tilbake og gjorde det slutt nylig. Men jeg har håpet på at jeg engang kan finne noen å elske slik du gjør ts. Og evt om mirakler skjer at eksen min kommer løpende tilbake og vil være sammen med meg igjen, hehe evig optimist..eller fool in love 😄

Anonymkode: d4e59...bac

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes det er et vanskelig spørsmål å svare på, for jeg føler litt at da er det forventet slikt som "kan ikke leve uten ham", mens jeg ikke anser slikt som kjærlighet, men som avhengighet. Noe som for min del står litt i kontrast med kjærlighet. Jeg vil ikke at vi skal trenge hverandre, men kunne leve godt uten hverandre, og likevel velge hverandre. Det er hva jeg føler er kjærlighet et forhold bør eksistere og bygges på. 

Jeg elsker ham høyt. Han betyr enormt mye for meg. Vi har vært gjennom så mye sammen, og det er trolig ingen som kjenner hverandre, forstår hverandre og tåler hverandre så godt som vi gjør, på godt og vondt. Uansett hva som skulle skje i livet ville jeg alltid ha vært takknemlig for alt vi har delt og opplevd sammen, men jeg kunne nok ha taklet at han falt for en annen, og forlot meg. Ja så lenge han var ærlig om det. Løgn tåler jeg svært dårlig, så det hadde nok ødelagt mye av min respekt og gode følelser, men jeg hadde nok kommet over det, og så hadde det gode stått igjen. 

For min del kan jeg altså ikke blande "kan ikke leve uten ham" inn i det jeg føler for ham. Jeg elsker ham høyt nok til at jeg hadde klart å gi slipp dersom hans følelser lå hos en annen. For min del hadde ikke det visket ut verdien av vårt liv sammen, eller takknemlighet for alt som har vært. 

Da jeg sa dette til en venninne en gang fikk jeg til svar at da elsker jeg ham ikke virkelig høyt, men det gjør jeg absolutt. Jeg klarer bare ikke å tenke at  alt som har vært og nå er blir verdiløst dersom det ikke var oss to lenger. Jeg hadde ikke kjempet for å beholde ham, om han ønsket å være med en annen. Jeg kunne nok elsket ham videre også, men da hadde kjærligheten etterhvert tatt en annen form. Som i vennskap. 

• Liker 2
Gjest Dustete
Skrevet

Aldri hatt noe bedre, på 20 år. Om det er en ting jeg ville sagt tilmeg selv er det "gå, ikke bli om du tviler"

Skrevet

Elsker han uendelig høyt. Han er min sjelevenn, bestevenn, livspartner og store kjærlighet. Jeg er hans. Vi er veldig heldige som traff akkurat hverandre, vi matcher så utrolig godt. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...