AnonymBruker Skrevet 28. juni 2022 #1 Skrevet 28. juni 2022 Merker dette dessverre, synes ikke det er noe å bli kjent med andre lenger. Merker fort at folk bare er stort sett a4-konforme, de drømmer om det livet. Få seg en mann og noen barn, løpe til og fra jobb. Stresse seg gjennom livet. Utrolig kjedelig, har som regel ikke interesse av noenting, kan ikke diskutere/snakke om noe annet en familie/sladder. sukk. Anonymkode: 9de8b...3cd 2 2
SinEater Skrevet 28. juni 2022 #2 Skrevet 28. juni 2022 Enig med deg, er masse kjedelige mennesker der ute. 3
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2022 #3 Skrevet 28. juni 2022 Vel, familie er en veldig stor del av menneskets natur og dermed hva folk flest trives med. Anonymkode: 2111e...34a 3
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2022 #4 Skrevet 28. juni 2022 De aller fleste av oss er A4 Anonymkode: 4eb12...0f4 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2022 #5 Skrevet 28. juni 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): De aller fleste av oss er A4 Anonymkode: 4eb12...0f4 Ja, det jeg påpeker. Så da blir det ikke mange å bruke noe tid på. Anonymkode: 9de8b...3cd 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2022 #6 Skrevet 28. juni 2022 Familien er livet ❤ Men jeg jobber for å leve (60 %), og lever absolutt ikke for jobben.. Fred, ro, familie, dyra mine, naturen, et enkelt liv. Anonymkode: 62ce6...41b 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2022 #7 Skrevet 28. juni 2022 Hva har du selv interesse av da? Meld deg inn i en klubb som driver med dette? Anonymkode: 4bac9...894 5
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2022 #8 Skrevet 28. juni 2022 SinEater skrev (3 timer siden): Enig med deg, er masse kjedelige mennesker der ute. Er vi kjedelige fordi vi ønsker mye av det samme!?! Dummeste jeg har hørt! Anonymkode: 72a66...ac5 2
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2022 #9 Skrevet 28. juni 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ja, det jeg påpeker. Så da blir det ikke mange å bruke noe tid på. Anonymkode: 9de8b...3cd Hva vil du at andre skal gjøre da?! Er du selv singel og uten barn, siden du synes dette? Jeg bruker mye tid på mye forskjellig, selv om jeg lever et tilsynelatende A4-liv…..Men du hadde sikkert ikke sett det, fordi du er så opphengt i at jeg har hus, mann, jobb og barn. Mange er nok «gøyere» enn DU tror…. Ditt tap hvis du ikke har noen å være med pga dømming av andre! Anonymkode: 72a66...ac5 6
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2022 #10 Skrevet 28. juni 2022 HVOR leter du etter nye venner? Tenker du leter på feil sted. Anonymkode: 13f29...82c 2
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2022 #11 Skrevet 28. juni 2022 Jeg er nok en ganske kjedelig person som lever et a4 liv og det trives jeg med. Fikk ristet av meg spenningsønsket i tyveårene og bruker fritiden på å kose meg med familien. Selv om jeg må følge klokken slavisk det meste av året opplever jeg det ikke som stress, bare veldig rutinepreget. Jeg opplever kjernefamilien min som en trygg plass med fine mennesker (store og små), mye morro og glede. Jeg har ikke sansen for sladder, men ser at jeg uansett ikke har så mye å snakke med enkelte barnløse som foretrekker et liv med spontanitet, politikk, kultur og individualitet. Anonymkode: 35fe7...50b 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2022 #12 Skrevet 28. juni 2022 Først; hva i alle dager er galt med å være A4? Hvis det er det man trives med og blir lykkelig av, hvorfor skal man absolutt jage etter å være «spesiell»?! Du virker arogant med en nedlatende holdning mot «vanlige» folk. Hvorfor er dine interesser så mye bedre enn deres? Så; Jeg vil tro at du gir opp og dømmer folk før du har blitt skikkelig kjent med dem. De fleste har flere spennende aspekter ved seg, som nok ikke kommer frem ved smalltalk. Selv fremstår jeg nok veldig A4, men har flere uvanlige «tøffe» interesser og hobbyer som overrasker folk. Jeg er også veldig glad i å ta dypere diskusjoner og regner meg selv som relativt oppegående, men jeg tar ikke de samtalene i lunsjen på jobb akkurat. Gi folk en skikkelig sjanse med åpent sinn, så vil du nok finne mye interessante folk med en spennende historie. Anonymkode: 87254...cdc 5
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2022 #13 Skrevet 28. juni 2022 De fleste mennesker er ganske A4, men likevel spennende mennesker om man kommer under huden på dem, slik at de deler sine innerst tanker, erfaringer og refleksjoner. Det skal forøvrig ikke så mye til for at folk flest synes at man ikke er helt A4. Jeg synes jeg og min kjære er temmelig A4 angående det meste, men det synes ikke så mange venner. De mener vi gjør modige, selvstendige og litt utradisjonelle valg, og inspirerer dem til å våge å tenke og handle mer etter egne ønsker. Utad er vi likevel veldig A4, og det er nok antagelig kun venner som står oss så nære at de vet mer som tenker at vi ikke er helt A4. Jeg mistenker at du ikke blir godt nok kjent med folk før du slår fast at de er kjedelige. Hva gjør du selv utover A4 tilværelse da? Lever du selv et mer utradisjonelt liv? Er du veldig spennende, slik utad? Anonymkode: 6608a...8a6 2
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2022 #14 Skrevet 28. juni 2022 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): De fleste mennesker er ganske A4, men likevel spennende mennesker om man kommer under huden på dem, slik at de deler sine innerst tanker, erfaringer og refleksjoner. Det skal forøvrig ikke så mye til for at folk flest synes at man ikke er helt A4. Jeg synes jeg og min kjære er temmelig A4 angående det meste, men det synes ikke så mange venner. De mener vi gjør modige, selvstendige og litt utradisjonelle valg, og inspirerer dem til å våge å tenke og handle mer etter egne ønsker. Utad er vi likevel veldig A4, og det er nok antagelig kun venner som står oss så nære at de vet mer som tenker at vi ikke er helt A4. Jeg mistenker at du ikke blir godt nok kjent med folk før du slår fast at de er kjedelige. Hva gjør du selv utover A4 tilværelse da? Lever du selv et mer utradisjonelt liv? Er du veldig spennende, slik utad? Anonymkode: 6608a...8a6 De fleste har jo ikke egne meninger, skal bare være politisk korrekte. Drikker de litt alkohol så er det kanskje litt ærlige....sukk. Trist. Anonymkode: 9de8b...3cd 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2022 #15 Skrevet 28. juni 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): De fleste har jo ikke egne meninger, skal bare være politisk korrekte. Drikker de litt alkohol så er det kanskje litt ærlige....sukk. Trist. Anonymkode: 9de8b...3cd Folk flest har egne meninger, men enkelte av oss har ikke et veldig sterkt behov for å vise frem meningene til så mange hvis vi ikke må. Vi vet at enkelte ting kan være kontroversielt samtidig som det ikke er en mening vi brenner ekstremt hardt for. Eller vi føler helt ikke behov for å få egne meninger plukket fra hverandre av noen som tror de sitter på en universell fasitt. Eller vi har helt genuint ingen behov for å få meningene våre anerkjent, da vi står stødig i dem og det ikke vil utgjøre en forskjell om andre kjenner til dem eller ei. Men jeg ser jo at det er kjedelig dersom man liker en frisk politisk diskusjon og ingen gidder å delta! Anonymkode: 35fe7...50b 1 1
SinEater Skrevet 28. juni 2022 #16 Skrevet 28. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er vi kjedelige fordi vi ønsker mye av det samme!?! Dummeste jeg har hørt! Anonymkode: 72a66...ac5 Da har du hørt lite i din levetid. 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2022 #17 Skrevet 28. juni 2022 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): De fleste har jo ikke egne meninger, skal bare være politisk korrekte. Drikker de litt alkohol så er det kanskje litt ærlige....sukk. Trist. Anonymkode: 9de8b...3cd Kan ikke si meg enig i den påstanden, kanskje du vanker i feil krets? Anonymkode: a0405...aeb 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2022 #18 Skrevet 28. juni 2022 20 minutter siden, AnonymBruker said: De fleste har jo ikke egne meninger, skal bare være politisk korrekte. Drikker de litt alkohol så er det kanskje litt ærlige....sukk. Trist. Anonymkode: 9de8b...3cd Et sted å begynne kunne være å tro på folk når de forteller deg hva de mener. Bare fordi det de uttrykker er politisk korrekt så betyr ikke det at de lyver, vet du. Når du ikke er som de fleste må du nødvendigvis være i mindretall. I praksis gjør det deg skuffet. Men tenk så lite unik du ville følt deg hvis de fleste mente det samme som deg! Har du noen gang tenkt på hvor ubehagelig det ville blitt? 😄 Anonymkode: f08c2...fa4
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2022 #19 Skrevet 28. juni 2022 SinEater skrev (2 timer siden): Da har du hørt lite i din levetid. Det er «noe» av det dummeste jeg har hørt… Anonymkode: 72a66...ac5
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2022 #20 Skrevet 28. juni 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): De fleste har jo ikke egne meninger, skal bare være politisk korrekte. Drikker de litt alkohol så er det kanskje litt ærlige....sukk. Trist. Anonymkode: 9de8b...3cd Så feil! Anonymkode: 72a66...ac5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå