Gå til innhold

Hva tenker menn om en enslig dame på byen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Inspirert av en post i en annen tråd 😄 Jeg har ikke venninner som er glad i å dra på byen, de liker å dra ut og spise og så dra hjem tidlig. Jeg kunne imidlertid tenkt meg å dra ut på byen, snakke med folk og jeg er også åpen for litt tilfeldig sex, jeg er singel og kåt 😄 

Men jeg føler jo det er helt teit å sitte ute på en bar helt mutters alene med drinken sin? Hva tenker menn om det? Vil de synes jeg er sær som sitter alene, vil menn tørre å gå bort til meg og prate? Jeg hadde jo helt sikkert følt meg som en skikkelig taper som sitter der alene 😄 (Og det er jeg kanskje og, som ikke har noen venner som liker å dra ut :P) Og det tenker kanskje menn og? "Hva slags taper er det som drar på byen alene?" 🙈

Anonymkode: 9ccd1...660

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker at det er noe galt med henne. Viggo venneløs. 

Anonymkode: 1bb86...d30

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Inspirert av en post i en annen tråd 😄 Jeg har ikke venninner som er glad i å dra på byen, de liker å dra ut og spise og så dra hjem tidlig. Jeg kunne imidlertid tenkt meg å dra ut på byen, snakke med folk og jeg er også åpen for litt tilfeldig sex, jeg er singel og kåt 😄 

Men jeg føler jo det er helt teit å sitte ute på en bar helt mutters alene med drinken sin? Hva tenker menn om det? Vil de synes jeg er sær som sitter alene, vil menn tørre å gå bort til meg og prate? Jeg hadde jo helt sikkert følt meg som en skikkelig taper som sitter der alene 😄 (Og det er jeg kanskje og, som ikke har noen venner som liker å dra ut :P) Og det tenker kanskje menn og? "Hva slags taper er det som drar på byen alene?" 🙈

Har vært på byen alene flere ganger. Bare morro det 💃🏼

Jeg er alt annet enn en taper 🙅‍♀️

Anonymkode: d8ae7...965

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

De fleste tenker nok at venninnene ikke er langt unna.

Anonymkode: f4cf1...caf

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet

Nei, det gjør vel ingenting å sitte alene. Tvert imot, det viser en person som er trygg i seg selv og vil slappe av i eget selskap. Synes det er positivt.

Det er vel og mer sjanse for at noen kommer bort og prater dersom du sitter alene. Da viser du kanskje at du er mer åpen for å møte fremmede og ikke er opptatt. 

Det synes jeg du skal gjøre

• Liker 5
  • Nyttig 3
Skrevet

Jeg pleide å henge på en bar rett ved den gamle leiligheten min. Om jeg ikke hadde planer en kveld gikk jeg ned og tok meg en drink. Endte ofte opp med å prate med mennesker, men var ikke spesielt kontaktsøkende. Opplevde iallefall aldri at noen reagerte negativt på at jeg gikk dit alene.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Litt for mange menn tenker "Enkelt offer" og hvis du blir med dem hjem og ombestemmer deg underveis så kan jeg garantere at det "blir noe på deg" uansett. 

Anonymkode: 6a95e...efa

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan også finne på å gå ut alene en sjelden gang..Er i 40- åra. Ikke for sex,men for å hygge meg. Da går jeg på bar ,med biljardbord.  Det er avslappende.  Av og til blir det sent også. Gjerne litt dans og karaoke om stemningen er god. 

Hva folk tenker ,bryr meg ikke om. Blitt modigere med åra. 

Anonymkode: e8dc9...836

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Fritt vilt tenker de da.

Anonymkode: 1527e...42a

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Ser ingen hensikt å dra ut alene, alt handler om noen du kjenner fra før, kommer i treff via venner etc.

Ha alltid en intensjon med noe du gjør... en temperatur måler du kan ha er, hvem snakker du med generelt i livet? hvem tiltrekkes av deg? hvilke arbeidsoppgaver vokser du på og har fått ansvar for?

Anonymkode: 084db...c9f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Så det er noe galt med en dame dom har få venner? 🤦‍♀️ Alle er ikke like, vet du. 

Anonymkode: e2756...180

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Kommer helt ann på hvordan hun ser ut. Er hun attraktiv er det uproblematisk, og hun har nok venner uansett om hun er der alene. Ser hun ikke bra ut er jeg ikke interessert uansett.

Anonymkode: 03717...2f1

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Ja, det er litt det jeg er redd for. Tror ikke det er noe galt med meg, jeg har hatt samboere, vært gift, har flere venner, kommer godt overens med kolleger, har en god jobb, godt forhold til familien min, osv. 

-TS

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Har vært på byen alene flere ganger. Bare morro det 💃🏼

Jeg er alt annet enn en taper 🙅‍♀️

Anonymkode: d8ae7...965

Takk, godt å høre 😄

-TS

AnonymBruker
Skrevet
exictence skrev (42 minutter siden):

Nei, det gjør vel ingenting å sitte alene. Tvert imot, det viser en person som er trygg i seg selv og vil slappe av i eget selskap. Synes det er positivt.

Det er vel og mer sjanse for at noen kommer bort og prater dersom du sitter alene. Da viser du kanskje at du er mer åpen for å møte fremmede og ikke er opptatt. 

Det synes jeg du skal gjøre

Takk, må tenke litt på det 😀

-TS

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Litt for mange menn tenker "Enkelt offer" og hvis du blir med dem hjem og ombestemmer deg underveis så kan jeg garantere at det "blir noe på deg" uansett. 

Anonymkode: 6a95e...efa

Det er jo dessverre en risiko vi kvinner tar uansett, om det er Tinder eller å bli med noen hjem fra byen. 

-TS

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Jeg kan også finne på å gå ut alene en sjelden gang..Er i 40- åra. Ikke for sex,men for å hygge meg. Da går jeg på bar ,med biljardbord.  Det er avslappende.  Av og til blir det sent også. Gjerne litt dans og karaoke om stemningen er god. 

Hva folk tenker ,bryr meg ikke om. Blitt modigere med åra. 

Anonymkode: e8dc9...836

Er ikke langt unna 40 jeg heller, men jeg er ikke blitt mer modig med åra 😅 Men burde nok trene på det :)

-TS

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Ser ingen hensikt å dra ut alene, alt handler om noen du kjenner fra før, kommer i treff via venner etc.

Ha alltid en intensjon med noe du gjør... en temperatur måler du kan ha er, hvem snakker du med generelt i livet? hvem tiltrekkes av deg? hvilke arbeidsoppgaver vokser du på og har fått ansvar for?

Anonymkode: 084db...c9f

Hva tenker du nå? Intensjonen ville jo vært å prate med folk, kanskje bli kjent med noen, osv. Jeg er en overtenker, jeg har alltid en intensjon med det jeg gjør, flyter liksom aldri rundt og gjør tilfeldige ting. Normale folk tiltrekkes av meg? Har bare fine folk rundt meg heldigvis. Har en utfordrende og god jobb og alltid fått tillit av arbeidsgiver, har også vært leder på et tidspunkt. Er jurist. Men nå er det jo sånn at jeg synes det er kjedelig å ofte sitte hjemme i helgene jeg har barnefri, og det er ikke så mange aktiviteter å ta fatt på som bare foregår annenhver helg. Derfor burde jeg finne på noe som er litt mer løst, som for eksempel å dra ut en tur da. Kino er for eksempel veldig fint, men veldig asosialt. 

-TS

• Liker 1
Skrevet

Drar ofte ut alene, bor jo i en liten by. Har nok bekjentskaper i utelivet at jeg sjeldent ender opp alene. 

Men er jo mann da, så kanskje urelevant. 😂 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Kommer helt ann på hvordan hun ser ut. Er hun attraktiv er det uproblematisk, og hun har nok venner uansett om hun er der alene. Ser hun ikke bra ut er jeg ikke interessert uansett.

Anonymkode: 03717...2f1

Midt på treet kanskje? Store pupper, smal midje og rund rumpe, men har jo en kropp som har født barn selv om jeg spiser sunt og trener :) Og jeg har briller, det tror jeg kanskje ikke er så attraktivt 😄 

-TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...