AnonymBruker Skrevet 28. juni 2022 #1 Skrevet 28. juni 2022 Siste bursdagen min var en skuffelse. Ikke bare at jeg «måtte» tilbringe dagen min med svigermor, mot mitt eget ønske, jeg har også lagt kake og kjøpt mat til alle som skulle komme. Hadde håpet om at samboeren har noe fint til meg, men ingenting! Han spurte meg noen dager før hva jeg ønsker meg og jeg nevnte noe. På bursdagen tenkte jeg, ok da har han bestilt det og det kommer senere…men det kom aldri noe. Forstår meg rett, jeg er ikke skuffet over selve dingsen som jeg ikke fikk, jeg er skuffet over at samboeren ikke gjorde noe som helst. Jeg fikk en klem!!!Siste jul fikk jeg en kaffekopp… Jeg angrer at jeg kjøpte en gang en iPhone til han. Bør jeg og hvordan kan jeg si det til han, at det var så skuffende? Anonymkode: 756c0...67c 1
Navani Skrevet 28. juni 2022 #2 Skrevet 28. juni 2022 Hvis ikke du sier noe, hvordan forventer du at han skal vite hva du tenker? Snakk sammen, det må man i et forhold Kjedelig han ikke ga deg gave, jeg ville spurt hvorfor.
Gjest Athena Catalina Skrevet 28. juni 2022 #3 Skrevet 28. juni 2022 Man kommer langt med god kommunikasjon i et forhold, dere må prate sammen. Han er ikke tankeleser.
Million Skrevet 28. juni 2022 #4 Skrevet 28. juni 2022 (endret) Jeg ville også fortalt at jeg var skuffet, og spurt hvorfor han ikke praktiserer den alminnelige skikken med å gi en julegave eller bursdagsgave til den personen man liksom skal elske mest her i livet. Be om et skikkelig svar, ikke bare noe roing bort fra emnet eller noe svevende. Endret 28. juni 2022 av Million
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2022 #5 Skrevet 28. juni 2022 Vi er så forskjellige når det gjelder gaver. Du må si rett ut at du setter pris på gave på bursdagen. Jeg har sagt at jeg ikke ønsker gave, men at folk kommer på kakebesøk. Anonymkode: 67696...b02
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2022 #6 Skrevet 28. juni 2022 Du er ikke nødt til noe som helst. Norge er et fritt land. Neste gang mannen din fyller år, så gir du han ikke gave. Det har han virkelig ikke fortjent. Og på bursdagen din, så drar du til venninner eller din familie. Kanskje en restaurant du liker godt. Anonymkode: 84386...987
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2022 #7 Skrevet 28. juni 2022 Athena Catalina skrev (7 timer siden): Man kommer langt med god kommunikasjon i et forhold, dere må prate sammen. Han er ikke tankeleser. Nei, men oppegående folk skjønner at man gir gave til kjærestens bursdag. Anonymkode: a2d5f...102
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå