AnonymBruker Skrevet 28. juni 2022 #1 Skrevet 28. juni 2022 Jeg tok en rfsu test tidlig graviditetstest på torsdag, der kunne jeg skimte en strek, men jeg har opplevd skyggestreker på disse før i en gråaktig farge, så jeg ble usikker. På søndag tok jeg en ny test av samme type, der så jeg en tydeligere sterk en på forrige test, denne streken kan jeg se at faktisk er rosa. Når jeg lyser på baksiden av testen, er den veldig tydelig og rosa, noe jeg aldri har opplevd med skyggestreker. Men kan dette være en skyggestrek? Jeg har også prøvd metode sin strimmel test, men her ser jeg ikke noe tydelig. Har også lest at disse slår ut sent. Kan jeg være gravid? Bilde hvor man kan se buksen min er fra søndag, test 2. og det andre er torsdagen før, test 1. Anonymkode: ae5c5...1cb
Anonymjenteee Skrevet 28. juni 2022 #2 Skrevet 28. juni 2022 (endret) Den ser ikke så rosa ut på bilde, men det kan jeg love at den er, mobilkameraet mitt er litt ødelagt😅 Endret 28. juni 2022 av Anonymjenteee
Anonymjenteee Skrevet 28. juni 2022 #3 Skrevet 28. juni 2022 To bilder til av testen jeg tok på søndag
mingus Skrevet 28. juni 2022 #4 Skrevet 28. juni 2022 Ser ut som en baby for meg altså! Hadde helt lik strek som det øverste, på dagens 3 urin utpå ettermiddagen, 12 dpo..
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2022 #5 Skrevet 28. juni 2022 Jeg ser to streker. Anonymkode: afcaa...e6b
Lindiis Skrevet 28. juni 2022 #6 Skrevet 28. juni 2022 Har dere butikken Normal der du bor? Brukte de billige testene fra Normal selv. 5 pk strimler. De slo ut tidlig for meg. Rfsu har alltid gitt meg skyggestreker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå