Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tok en rfsu test tidlig graviditetstest på torsdag, der kunne jeg skimte en strek, men jeg har opplevd skyggestreker på disse før i en gråaktig farge, så jeg ble usikker. På søndag tok jeg en ny test av samme type, der så jeg en tydeligere sterk en på forrige test, denne streken kan jeg se at faktisk er rosa. Når jeg lyser på baksiden av testen, er den veldig tydelig og rosa, noe jeg aldri har opplevd med skyggestreker. Men kan dette være en skyggestrek? 
Jeg har også prøvd metode sin strimmel test, men her ser jeg ikke noe tydelig. Har også lest at disse slår ut sent. 
Kan jeg være gravid? 
Bilde hvor man kan se buksen min er fra søndag, test 2. og det andre er torsdagen før, test 1.

98424DF5-4FE9-4B48-9816-F57A1872DAF6.jpeg

F7DE9DD1-C6F1-4A02-98A7-A84CB9377060.jpeg

Anonymkode: ae5c5...1cb

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Den ser ikke så rosa ut på bilde, men det kan jeg love at den er, mobilkameraet mitt er litt ødelagt😅

Endret av Anonymjenteee
Skrevet

To bilder til av testen jeg tok på søndag

BA9A9300-924B-4832-9A9B-2383D7564993.jpeg

BDF27998-BC65-42C5-8884-BFE90B7BEDD2.jpeg

Skrevet

Ser ut som en baby for meg altså! Hadde helt lik strek som det øverste, på dagens 3 urin utpå ettermiddagen, 12 dpo..

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser to streker.

Anonymkode: afcaa...e6b

Skrevet

Har dere butikken Normal der du bor? Brukte de billige testene fra Normal selv. 5 pk strimler. De slo ut tidlig for meg. Rfsu har alltid gitt meg skyggestreker. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...