AnonymBruker Skrevet 29. juni 2022 #41 Skrevet 29. juni 2022 Skal til legen idag og er litt urolig etter alle mld her om at man kan bli blind osv. Hva er sannsynligheten for det? Jeg ser normalt, men når jeg blunker så kjennes det ut som et irritetende sand/sandkorn der. Kan det være at fremmedlegemet ikke er borte ennå? Anonymkode: f6862...f61
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2022 #42 Skrevet 29. juni 2022 Hvordan gikk det hos legen? Anonymkode: 1718d...8ed
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2022 #43 Skrevet 29. juni 2022 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Hvordan gikk det hos legen? Anonymkode: 1718d...8ed Alt var visstnok ok. Men han sa det visstnok var en øyevippe som var problemet. Så han gå meg noe øyedråper jeg skal ta 4 ganger dagen. Mon tro hva slike dråper gjør i motsetning til de mot tørre øyne? Anonymkode: f6862...f61
EmilieH Skrevet 29. juni 2022 #44 Skrevet 29. juni 2022 Det er farlig å gå med noe på øyet over tid, du kan få problemer. Kom deg til legen!
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2022 #45 Skrevet 29. juni 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Alt var visstnok ok. Men han sa det visstnok var en øyevippe som var problemet. Så han gå meg noe øyedråper jeg skal ta 4 ganger dagen. Mon tro hva slike dråper gjør i motsetning til de mot tørre øyne? Anonymkode: f6862...f61 Har ikke peiling, men gjør som legen sier du. Anonymkode: 1718d...8ed
Antiviruset Skrevet 29. juni 2022 #46 Skrevet 29. juni 2022 AnonymBruker skrev (På 28.6.2022 den 11.37): Hei! Her om dagen når jeg løp så fikk jeg noe i øyet, og jeg kjenner det ennå. Har og rørt mye på øyet, så det ser litt rødt ut nå. Men hvorfor vil ikke den rusken gå bort? Jeg ser heller ikke noe i speilet. Har den kommet bak øyet? Veldig irritetende, da det gir meg tårer. Anonymkode: f6862...f61 To alternativer du kan la det gå 3 dager til med elendigheten, eller du tar kontakt med legekontoret og en lege fikser dette i løpet av et par minutter. Slikt kan ligge bak øyelokk, nede i krokene og hver gang du blunker så kommer det inn på øyet og så ned igjen bak der det gjemmer seg. Da er det verdt 150 kr å få en lege til å fikse det, i stedet for å bruke dager på å la det irritere deg! Et tips ! La noen skylle øyet ditt med rent lunket vann flere ganger, så kan det forsvinne. Men det beste er å la en lege gjør det. Øynene skal man bare ikke rote for mye med. Skader der er kritisk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå