Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor tidlig kjøpte dere utstyr som vogn/vugge? 

Anonymkode: 9d54b...acd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ventet til etter UL i uke 13, hvor vi fikk bekreftet at alt så bra ut. 

Min svigerinne tok helt av når hun fant ut at hun var gravid. Tror hun bortimot kjøpte det meste ila de første 3 mnd. På UL i uke 13 fikk hun vite at fosteret sannsynligvis døde i uke 9.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kjøpte ingenting før etter OUL i uke 19.

Anonymkode: a33a5...799

Skrevet

Vi gjorde det meste av handling i 2. trimester. 

AnonymBruker
Skrevet

Er i uke 19 nå, og har kjøpt og fått noen klespakker via Finn. Kun det som føltes som en for god deal til å miste. 
Arvet er stellebord og får det om et par uker.
Kommer til å begynne å se på vogner etc fremover, mengder for meg å handle inn det meste mellom uke 25-35. Både fordi vi er på flyttefot og ikke ønsker ha ting overalt, og også fordi det er et risikosvangerskap og jeg ønsker å være enda sikrere og avventer litt.

Anonymkode: ad62a...2ea

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kommer ikke til å kjøpe noe før etter oul. Vi har fått masse da, å det takker vi ikke nei til, men vi drøyer pengebruken til vi ser at alt er bra (selv om alt så perfekt ut i uke 9). Har kun kjøpt noen få klesplagg som var for skjønne til å la gå 😛 

Anonymkode: 530a6...725

AnonymBruker
Skrevet

Vi kjøpte vel ingenting før nærmere uke 24-25. Da bestilte vi vogn, siden vognen vi ville ha var lang leveringstid på (seriøst, det var såvidt vi fikk den til termin...). Ellers kjøpte vi litt sånn etterhvert etter det. 

Irriterende med utstyr som står i veien når det ikke er i bruk. 

Anonymkode: ad5e6...f2e

AnonymBruker
Skrevet

Kjøpte vogn unødvendig tidlig med første, rundt uke 13. Den ble bare stående i veien og samle støv. Ville også vært en kjip påminnelse å se dersom vi hadde mistet. Kjøpte ikke vogn før uke 30 nå i 2.svangerskap. 

Kjøpte noen få plagg allerede i 1.trimester med første.

Anonymkode: 4535f...6f7

AnonymBruker
Skrevet

Kjøpte det neste i uke 30+ sist. Nå har vi det meste, men skal se opp for tilbud og bruktkupp fremover nå, er uke 12 nå. 

Anonymkode: fe9d3...1e2

AnonymBruker
Skrevet

Vi kjøpte alt nå mellom uke 18 og 30 :)

Det er massevis av tilbud hele tiden. Vi fikk kjøpt alt det store på tilbud 😊 vi undersøkte alt og bestemte oss for hva vi ønsket og slo til når det var rabatt. Husk at barnas hus har prismatcht, og man kan alltid gå der og vise tilbudet som er i en annen butikk. Det gjelder også hvis man kjøper en uke før de får tilbud - kan gå tilbake og få utbetalt mellomlegget :) det har vært veldig bra for oss som har barnas hus i nærheten. 

Anonymkode: a8f87...fda

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Kjøpte det meste i 2 trimester, da vi var mer sikre på at ting kom til å gå bra.  Utsatte noe handling til godt ut i 3, og det var veldig slitsomt for jeg ble så fort dårlig. 

Anonymkode: e85e8...172

AnonymBruker
Skrevet

Kjøpte mye mellom uke 24 og 30, men mangler fortsatt en del, er nå i uke 32. 

Tror det med innkjøp kommer litt an på hva slags type dere som par er også. Vi er sånne som alltid er på bussholdeplassen AKKURAT det klokkeslettet bussen går, så forundrer meg ikke om vi er ute og handler i dagene rett før termin 😅 Kommer den lille tidligere enn planlagt, er det ikke verre enn at butikkene er åpne etter han er kommet til verden også 🥰

Anonymkode: 28d96...2eb

AnonymBruker
Skrevet

Vi kjøpte vogn og bilstol etter oul, også har jeg handlet inn litt smått nå de siste ukene etter jeg har vært på ultralyd. Prøver å fordele utgiftene litt også, så derfor handler jeg heller jevnlig istedet for å ta en stor runde med alt på en gang😊vugge kjøpte jeg før oul, kanskje 2-3 uker før, men den ble kjøpt brukt så derfor føler jeg at det var greit å handle tidligere

Anonymkode: 6d891...684

Skrevet

Bestilte vogn og Bilstol i mnd 6/7, kjøpte resten etter uke 36. Klær litt underveis men meste etter uke 24

AnonymBruker
Skrevet

Kjøpte det meste på tilbud i november, fødte i april.

Anonymkode: 4afbe...e1e

AnonymBruker
Skrevet

Vi kjøpte det meste rundt uke 19-20, med etter ordinær UL. Er i uke 24 nå og mangler bare møbler til barnerommet og noe småting. 

Anonymkode: 6d641...c99

AnonymBruker
Skrevet

Er bare i uke 7 nå, men tenker egentlig å begynne å kjøpe så fort jeg ser ting jeg ønsker meg komme på tilbud. Skulle vi miste, så har vi plass til å lagre vekk til neste baby. Også slipper jeg å bruke masse penger rett før baby kommer. Greit å posjonere det ut tenker jeg. ☺️

Anonymkode: c9fef...801

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...