Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har hatt en superenkel klokke til nå som stort sett bare har klokke, skritt og puls. Og umulig å se hva klokka er når man er ute på dagtid. 

Ergo, jeg vil ha ny klokke. Gjerne en som gjør at jeg ikke trenger å ha med telefon når jeg skal trene eller gå/sykle tur.  Så vil da ha en som i tillegg til skritteller/pulsklokke kan spille musikk og/eller radio som et minimum. Kanskje også en som jeg kan motta SMS på. Sikkert mange andre ting som jeg kan tenke meg å ha men siden jeg ikke har satt meg så mye inn i hva som finnes veit jeg ikke helt hva jeg vil ha. Har android-telefon. Kunne vært morsomt å kunne se ruta jeg har gått/sykla i etterkant på telefon/pc. Makspris  3000 helst ikke over 2000 og er ikke borte for å kjøpe brukt for å  få en bedre modell enn jeg egentlig har råd til. 

Noen forslag?og hvilke funksjoner bør jeg ha, og hva finnes?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med fitbit versa 3, jeg tror den har de fleste funksjoner du ønsker :) ikke er den så dyr heller. 

Skrevet
neon_sun skrev (Akkurat nå):

Jeg er veldig fornøyd med fitbit versa 3, jeg tror den har de fleste funksjoner du ønsker :) ikke er den så dyr heller. 

Går det bra å se hva klokka er selv om det er sol?

Den jeg har er en fitbit Alta hr (kjøpt brukt for å teste) er det umulig å se hva som står på skjermen i  sola, selv om man skygger for...

Skrevet
rampeguri skrev (2 timer siden):

Går det bra å se hva klokka er selv om det er sol?

Den jeg har er en fitbit Alta hr (kjøpt brukt for å teste) er det umulig å se hva som står på skjermen i  sola, selv om man skygger for...

Ja, det går helt fint :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...