AnonymBruker Skrevet 28. juni 2022 #1 Skrevet 28. juni 2022 Var så vidt i kontakt med en sportsjournalist, nå ansatt hos Discovery virker det som, og han bør jo skjønne at mange vet hvem han er og oppføre seg som folk, men nei. Var i kontakt med ham på telefon, og da er jeg jo klar over hvem jeg er i kontakt med. Er kanskje i kontakt med en kjendis eller to i året, og de fleste skjønner at et minimum av folkeskikk er en selvfølge. Anonymkode: e5004...f83
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2022 #2 Skrevet 28. juni 2022 Folk er ulike, kjendiser eller ei, noen har folkeskikk andre ikke. Anonymkode: 43744...21c
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2022 #3 Skrevet 28. juni 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Folk er ulike, kjendiser eller ei, noen har folkeskikk andre ikke. Anonymkode: 43744...21c Men poenget er at kjendiser bør tenke seg mer om enn andre. Å være en dust kjendis tar seg dårlig ut. Anonymkode: e5004...f83
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2022 #4 Skrevet 28. juni 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Men poenget er at kjendiser bør tenke seg mer om enn andre. Å være en dust kjendis tar seg dårlig ut. Kjendiser tenker vel at de kan være dust noen ganger og så greie ellers, så slipper de som regel unna med det. Anonymkode: 501f0...ced
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2022 #5 Skrevet 28. juni 2022 Jeg kommer fra et lite sted, som har fostret noen sports-kjendiser opp gjennom. Stort sett er de helt normale, hyggelige mennesker når de er hjemmom, men den ene har tatt "vet-du-ikke-hvem-jeg-er"- kortet noen ganger, for å slippe fram i køen f.eks. Dette er en som er godt over middagshøyde nå, så den yngre garde i utelivet kjenner gjerne ikke til han. Kjempesjarmerende 😏 Anonymkode: 45199...077
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå