AnonymBruker Skrevet 28. juni 2022 #1 Skrevet 28. juni 2022 En liten digresjon. Jeg jobber i en bar. Ikke sikkert det er slik der du bor, men kan være en tankevekker dersom ditt utested bare alltid inneholder samme kjønn som deg selv. Det jeg vet er at det er mange med mine og dine barn her, mindre sted. Damene klager på at det bare er damer ute, og mennene på at det bare er menn ute. Men det som er greia, er jo at mennene har barna samme helg, det betyr at når menn er ute på sjekneren så sitter alle damene hjemme med barna. Og omvendt. Hvis det kommer damer på samme kveld som menn, så kommer damene gjerne ut i 20-21 tiden og drar hjem ca 23:30/24:00. Mennene kommer 24:00/00:30. Desverre endel litt for fulle også til noe sjekking for de evnt to damene som ikke har gått ennå. Mange er innom også siste 20min for å ta en drink, og finne et nachspiel helst med noen av det motsatte kjønn. Men de har jo dratt på venne nach for flere timer siden. Dette gjentar seg helg etter helg, år etter år. Så er det bare menn eller damer ute og du er på sjekkeren, prøv litt andre tidspunkt 😉 Tenkte jeg bare ville informere, siden mange skriver her, at det er vanskelig å treffe noen Anonymkode: c6157...ab6 5 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2022 #2 Skrevet 28. juni 2022 Jeg er dame og har fri annahver helg, men jeg har jo ingen å dra ut med 😄 Kan ikke i mine villeste fantasier se for meg at det er lurt å dra ut alene som dame 😅 Synes også mennene kommer lovlig sent da, det er jo etter at siste buss har gått? 🙈 I tillegg for fulle? Ikke rart det er vanskelig å møte noen 😄 Anonymkode: fb8bb...98a 2
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2022 #3 Skrevet 28. juni 2022 Bartender på et lite sted her! Observasjonene dine stemmer ganske bra med mine, spesielt. 😅 Særlig at damene kommer og drar tidlig, og mennene kommer og drar sent. Anonymkode: 363e4...663 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2022 #4 Skrevet 28. juni 2022 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Jeg er dame og har fri annahver helg, men jeg har jo ingen å dra ut med 😄 Kan ikke i mine villeste fantasier se for meg at det er lurt å dra ut alene som dame 😅 Synes også mennene kommer lovlig sent da, det er jo etter at siste buss har gått? 🙈 I tillegg for fulle? Ikke rart det er vanskelig å møte noen 😄 Anonymkode: fb8bb...98a Siste buss? Tror du at alle i Norge bor på samme sted og tar bussen hjem fra byen?? Anonymkode: 6ad42...4cd 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2022 #5 Skrevet 28. juni 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Bartender på et lite sted her! Observasjonene dine stemmer ganske bra med mine, spesielt. 😅 Særlig at damene kommer og drar tidlig, og mennene kommer og drar sent. Anonymkode: 363e4...663 Rare damer. Jeg går ikke så mye ut lenger, men vi hadde alltid kjempemorsomme kvinnevorspiel, fra 17-18-tida. Hver gang var det et styr å få kommet oss ut, for vi hadde det jo så gøy på vorspielet! Dro aldri derfra før 11-12. Så……møtte jeg masse menn? Egentlig ikke 😂😂😂 Anonymkode: 6ad42...4cd 2
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2022 #6 Skrevet 28. juni 2022 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Jeg er dame og har fri annahver helg, men jeg har jo ingen å dra ut med 😄 Kan ikke i mine villeste fantasier se for meg at det er lurt å dra ut alene som dame 😅 Synes også mennene kommer lovlig sent da, det er jo etter at siste buss har gått? 🙈 I tillegg for fulle? Ikke rart det er vanskelig å møte noen 😄 Anonymkode: fb8bb...98a Bussene her slutter å gå kl 18:00 så buss er uansett ikke noe tema Anonymkode: c6157...ab6
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2022 #7 Skrevet 28. juni 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Rare damer. Jeg går ikke så mye ut lenger, men vi hadde alltid kjempemorsomme kvinnevorspiel, fra 17-18-tida. Hver gang var det et styr å få kommet oss ut, for vi hadde det jo så gøy på vorspielet! Dro aldri derfra før 11-12. Så……møtte jeg masse menn? Egentlig ikke 😂😂😂 Anonymkode: 6ad42...4cd Feil helg da 😂 Anonymkode: c6157...ab6
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2022 #8 Skrevet 28. juni 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Siste buss? Tror du at alle i Norge bor på samme sted og tar bussen hjem fra byen?? Anonymkode: 6ad42...4cd Haha, slapp av, det skulle bare være en morsom kommentar Jeg skjønner jo at ikke alle tar buss/kan ta buss osv. Anonymkode: fb8bb...98a 1
Gjest AprilRyan Skrevet 28. juni 2022 #9 Skrevet 28. juni 2022 Om jeg har vært på vorspiel så blir det ganske sent og går da ut etter 23 og da har vi blitt der omtrent til stengetid eller gått et annet sted. Hvis jeg skal møte ei venninne for å ta en øl eller hva nå enn jeg vil drikke så kan det bli tidligere og da går jeg ofte tidligere hjem også. At mennene ofte er ganske fulle stemmer bra og har stemt bra i alle år jeg har gått ut, men også her kommer det an på hvor man går ut. Om man vet hvor man skal gå så er det færre av de som er ute på grøftefylla, men på mindre steder er det ofte ikke de store valgmulighetene. Jeg ville uansett ikke gått på byen for å sjekke, men fungerer sikkert greit om man er ute etter et ligg. Noe jeg ikke er så da er det ganske meningsløst uansett selv om man helt sikkert kan være heldig der også.
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2022 #10 Skrevet 28. juni 2022 Problemet med jenter på byen er at de er ikke lenge på samme plass. Fordi de lider av konsekvent FoMo. Så de går fra plass til plass i håp om at neste plass skal være bedre eller at de treffer på XYZ. 30+ da er de nok på samme plassen hele kvelden, men er ikke på sånne plasser så kan ikke bekrefte. Anonymkode: f324b...43e
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2022 #11 Skrevet 28. juni 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg er dame og har fri annahver helg, men jeg har jo ingen å dra ut med 😄 Kan ikke i mine villeste fantasier se for meg at det er lurt å dra ut alene som dame 😅 Anonymkode: fb8bb...98a Hvorfor ikke? Bare man passer på drinken sik så er det null problem, gjort det flere ganger jeg. Mye lettere å treffe menn enn når man er sammen med en gjeng. Liker best å ha med meg ei eller kanskje to venninner da, men det er for pratens skyld i tilfelledet blir kjedelig , ikke fordi jeg tenker det er "lurt" Anonymkode: 05758...233
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2022 #12 Skrevet 28. juni 2022 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Hvorfor ikke? Bare man passer på drinken sik så er det null problem, gjort det flere ganger jeg. Mye lettere å treffe menn enn når man er sammen med en gjeng. Liker best å ha med meg ei eller kanskje to venninner da, men det er for pratens skyld i tilfelledet blir kjedelig , ikke fordi jeg tenker det er "lurt" Anonymkode: 05758...233 Har du? Interessant, ble nesten fristende å gjøre det i helga 😄 Jeg ser jo og for meg at det ser litt rart ut at det sitter ei ensom dame der med et glass rødvin? Eller tenker kanskje ikke menn over det. Anonymkode: fb8bb...98a
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2022 #13 Skrevet 28. juni 2022 Menn som kommer sent på byen er som oftest kun ute etter ligg. Damer som kommer tidlig vil som regel ha det gøy Anonymkode: 0eedd...b9d 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå