AnonymBruker Skrevet 28. juni 2022 #1 Skrevet 28. juni 2022 Synes pride markeringen er helt topp! Men er noe falskt ved at alle liksom er så pride friendly.. Anonymkode: e57ab...9e2 4
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2022 #2 Skrevet 28. juni 2022 Ja gud bedre så jævelig fake og politisk korrekt man nå må være 🤮 men pendelen svinger og de ødelegger for seg selv. Om noen år vil flertallet innse hvor teit og wannabe woke dette er 😵💫 Anonymkode: c143d...8a9 7 5
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2022 #3 Skrevet 28. juni 2022 Rart at det overasker dere at folk er for helt sentrale menneskerettigheter. Anonymkode: eefff...cda 34 3 6
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2022 #5 Skrevet 28. juni 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Rart at det overasker dere at folk er for helt sentrale menneskerettigheter. Anonymkode: eefff...cda Er du dum eller litt enkel eller noe? Hvordan klarer du å tolke det at vi ikke er for sentrale menneskerettigheter? Vennligst forklar og begrunn hvis du klarer 🤦♀️ Anonymkode: c143d...8a9 8 1 4
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2022 #6 Skrevet 28. juni 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Rart at det overasker dere at folk er for helt sentrale menneskerettigheter. Anonymkode: eefff...cda Utdyp gjerne dette, for jeg ser ikke relevansen. Anonymkode: 70c0d...6b4 6 1 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2022 #7 Skrevet 28. juni 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Utdyp gjerne dette, for jeg ser ikke relevansen. Anonymkode: 70c0d...6b4 Ok, så dere veit ikke hva pride står for, eller hva er det dere lurer på her? Hvorfor folk støtter homofile etter at folk begår hatkriminalitet på dem? Og det er kvalmene for dere? Vennligst forklar meg det! Anonymkode: eefff...cda 30 2
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2022 #8 Skrevet 28. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ok, så dere veit ikke hva pride står for, eller hva er det dere lurer på her? Hvorfor folk støtter homofile etter at folk begår hatkriminalitet på dem? Og det er kvalmene for dere? Vennligst forklar meg det! Anonymkode: eefff...cda Kan du ikke bare svare på det du blir spurt om? Enkelt det? Anonymkode: c143d...8a9 6 2
Anonymburker Skrevet 28. juni 2022 #9 Skrevet 28. juni 2022 Bryr meg like lite om pride nå som på fredag. 9 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2022 #10 Skrevet 28. juni 2022 Jeg bryr meg ikke så veldig utover at episoden hvor noen ble drept, det er for j... Ellers har jeg andre kampsaker som miljø, psykisk helse (gjett hvor mange av de syke som føler seg ekskludert fra samfunnet), barns oppvekst, unge som trenger hjelp til å komme ut i jobb, fysisk helse etc Anonymkode: 5c8d0...68d 4 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2022 #11 Skrevet 28. juni 2022 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Ok, så dere veit ikke hva pride står for, eller hva er det dere lurer på her? Hvorfor folk støtter homofile etter at folk begår hatkriminalitet på dem? Og det er kvalmene for dere? Vennligst forklar meg det! Anonymkode: eefff...cda Du leser et helt annet innlegg enn hva jeg gjør. Så jeg ba deg utdype, ikke ilegge meg ting som overhode ikke har rot i virkeligheten. Men du kan samtidig forklare hva du mener med påstandene dine om meg/andre her i tråden? Anonymkode: 70c0d...6b4 2
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2022 #12 Skrevet 28. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er du dum eller litt enkel eller noe? Hvordan klarer du å tolke det at vi ikke er for sentrale menneskerettigheter? Vennligst forklar og begrunn hvis du klarer 🤦♀️ Anonymkode: c143d...8a9 Her kan du lese deg opp: https://amnesty.no/pride-2020-elske-er-en-menneskerett Helt utrolig at folk skriver slike innlegg bare dager etter angrepet i Oslo 🤬 Anonymkode: 52b07...bb2 15 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2022 #13 Skrevet 28. juni 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Her kan du lese deg opp: https://amnesty.no/pride-2020-elske-er-en-menneskerett Helt utrolig at folk skriver slike innlegg bare dager etter angrepet i Oslo 🤬 Anonymkode: 52b07...bb2 Jeg gidder ikke å gå inn på linken, for du har enten misforstått innlegget fullstendig, eller du har lagt vrangsiden til. Anonymkode: 70c0d...6b4 3 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2022 #14 Skrevet 28. juni 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg gidder ikke å gå inn på linken, for du har enten misforstått innlegget fullstendig, eller du har lagt vrangsiden til. Anonymkode: 70c0d...6b4 Ikke sant 🙄🙄🙄🙄 Skam deg! Anonymkode: 52b07...bb2 4
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2022 #15 Skrevet 28. juni 2022 Å ikke støtte Pride burde straffes med fengsel. Alle som ikke støtter Pride, støtter indirekte ekstremisme, og gir grobunn for hat og terror, slik som i helgen. De som støtter Pride, er derimot gode mennesker som støtter noe godt. Norge trenger en Pride-feiring ikke bare en gang i året, men en obligatorisk feiring hver eneste dag; så lenge det fortsatt finnes hat, trenger man Pride. Anonymkode: 5d2e8...a9f 5
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2022 #16 Skrevet 28. juni 2022 Helt greit at sentrale menneskerettigheter blir opprettholdt: men å gjøre dette til en stor arrangement hvert år, syns jeg er bare teit. Greit de ble undertrykt i fortiden, vi har skjønt det. Men skal man markere alt nå? Bruke masse skattepenger i tillegg på det. Vi har fått det inn i skolen. Lære om homoseksualitet. Men det holder ikke må bli til en sånn brasiliansk parade😅 å si at man skal straffe de som ikke støtter pride blir dobbelt moralsk. Jeg bryr meg ikke hva folk gjør eller hvem de ligger med, men må du komme opp i trynet mitt for å klargjøre det? Finn deg et tre som alle andre og gjør dine ting👌 Anonymkode: 273f3...9da 12
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2022 #17 Skrevet 28. juni 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Ikke sant 🙄🙄🙄🙄 Skam deg! Anonymkode: 52b07...bb2 Morsomt, du klarer ikke å redegjøre for noe av det du har skrevet, men fortsetter å prøve å shame meg, igjen uten å forklare hvorfor🙈😂😂 Anonymkode: 70c0d...6b4 2
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2022 #18 Skrevet 28. juni 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Å ikke støtte Pride burde straffes med fengsel. Alle som ikke støtter Pride, støtter indirekte ekstremisme, og gir grobunn for hat og terror, slik som i helgen. De som støtter Pride, er derimot gode mennesker som støtter noe godt. Norge trenger en Pride-feiring ikke bare en gang i året, men en obligatorisk feiring hver eneste dag; så lenge det fortsatt finnes hat, trenger man Pride. Anonymkode: 5d2e8...a9f Jeg håper dette var et forsøk på ironi, om ikke så wow.. Anonymkode: 70c0d...6b4 11 1 2
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2022 #19 Skrevet 28. juni 2022 Kan også sitere SV-politiker Christian Torseth på Facebook, som henvender seg til sinte, hvite menn i denne sammenhengen: https://www.facebook.com/torseth Quote Det er ikke lov å bli overrasket over at det går feil vei, hvis vi velger passivitet mens femtekolonistene organiserer seg. Det er utrolig flott med Prideflagg i juni, men vi må banke ned et gjerde mot barbarene en gang for alle! Det må bli slutt på diskusjonene om hvorvidt kvinner, homofile, transpersoner, muslimer, samer, uføre, mennesker med funksjonsvariasjoner, eller en hvilken som helst annen utsatt gruppe "egentlig" er som "oss". Hvis vi skal velge kjærlighet, må samtalen nå være over. Det er ikke lov å lure på dette lenger, da er du bare en jævel som må få beskjed om å skjerpe seg. Slik som under tyskernes okkupasjon under krigen må man nå velge side; enten er man for Pride, eller man er mot. Christian Torseth er inne på noe - man kan ikke være likegyldig; Pride står for kjærlighet, mens anti-Pride står for femtekolonisme, fordommer og barbari. Anonymkode: 5d2e8...a9f 2 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2022 #20 Skrevet 28. juni 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ok, så dere veit ikke hva pride står for, eller hva er det dere lurer på her? Hvorfor folk støtter homofile etter at folk begår hatkriminalitet på dem? Og det er kvalmene for dere? Vennligst forklar meg det! Anonymkode: eefff...cda Hvordan kjenner du eller pride motivet til en person som ikke har blitt avhørt? Dere bare bruker denne saken for ideologisk vinning samtidig som dere pisser på ofrene. Også over her har vi en simpel ssjel som siterer ett ynkelig menneske som selv bruker hudfarge mot sine meningsmotstandere, Pride og venstresiden burde feie for egen dør. Anonymkode: 05cbc...1d5 2 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå