AnonymBruker Skrevet 27. juni 2022 #1 Del Skrevet 27. juni 2022 -Har en uåpnet kyllingkjøttdeig som gikk ut på dato på søndag - Åpnet kaviar tube, ble åpnet for 4 uker siden (spiser ikke kaviar selv så har ikke peiling) - Et åpnet syltetøy glass i kjøleskap som gikk ut i februar (smaker ok) - Multivitaminer som gikk ut i januar - D-vitamin dråper som gikk ut i sept i fjor -Toro kakemiks som gikk ut i desember i fjor -Torp gryterett som gikk ut i februar i fjor, samme med et par sauser, ca 1 år gamle uåpnede poser🙈 - Floradix plantebasert jerntilskudd/juice. Den ble åpnet for to måneder siden og står i kjøleskap, men leser først nå at den skal brukes noen 2 uker etter åpnet flaske🙈 Jeg bruker den kun den uken jeg har mensen, så har ofte hatt disse stående i kjøleskapet over lengre tid etter åpning. Er jo sååå dyre? Blir ikke dårlig av den, men har den nå mistet virkning? Samme med vitaminene. Blir ikke dårlig av å ta dem enda, men funker de fortsatt? Bør at dette jeg har nevnt forøvrig kastes kan noe brukes enda? Anonymkode: a23c7...ebe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2022 #2 Del Skrevet 27. juni 2022 Jeg hadde konsumert alt så lenge det ser og lukter greit. Anonymkode: 8531c...83c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNedPåAlt Skrevet 28. juni 2022 #3 Del Skrevet 28. juni 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): -Har en uåpnet kyllingkjøttdeig som gikk ut på dato på søndag Hvis den lukter greit en stund etter åpning. - Åpnet kaviar tube, ble åpnet for 4 uker siden (spiser ikke kaviar selv så har ikke peiling) Ingen problem - Et åpnet syltetøy glass i kjøleskap som gikk ut i februar (smaker ok) Spiser åpnet syltetøy som er eldre barna til venninnene mine, så lenge den ikke er myglet - Multivitaminer som gikk ut i januar Spiselig, men ikke sikkert virkningen er der - D-vitamin dråper som gikk ut i sept i fjor Spiselig, men ikke sikkert virkningen er der -Toro kakemiks som gikk ut i desember i fjor Null problem -Torp gryterett som gikk ut i februar i fjor, samme med et par sauser, ca 1 år gamle uåpnede poser🙈 Null problem - Floradix plantebasert jerntilskudd/juice. Den ble åpnet for to måneder siden og står i kjøleskap, men leser først nå at den skal brukes noen 2 uker etter åpnet flaske🙈 Jeg bruker den kun den uken jeg har mensen, så har ofte hatt disse stående i kjøleskapet over lengre tid etter åpning. Er jo sååå dyre? Blir ikke dårlig av den, men har den nå mistet virkning? Samme med vitaminene. Blir ikke dårlig av å ta dem enda, men funker de fortsatt? hadde prøvd Anonymkode: a23c7...ebe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ti10 Skrevet 28. juni 2022 #4 Del Skrevet 28. juni 2022 Ville vel regnet med at alt var ok, men hadde sjekket kyllingkjøttdeigen ekstra godt og brukt den i dag hvis den virker ok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2022 #5 Del Skrevet 28. juni 2022 Tørrvarer er ikke noe særlig problem. Hadde vært litt skeptisk til kyllingen. Anonymkode: 72562...577 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2022 #6 Del Skrevet 6. juli 2022 AnonymBruker skrev (På 28.6.2022 den 9.19): Tørrvarer er ikke noe særlig problem. Hadde vært litt skeptisk til kyllingen. Anonymkode: 72562...577 Vet dere hvor lang holdbarhet åpnet kaviartube i kjøleskap har? Anonymkode: a23c7...ebe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2022 #7 Del Skrevet 7. juli 2022 Jeg ville ha kvittet meg med vitaminene og kjøpt nye. Du vet ikke hvor god effekt de har lengre. Ellers ville jeg luktet og sett om alt ser ok ut, tørrvarene er nok i alle fall ikke noe problem. Anonymkode: bd740...335 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå