AnonymBruker Skrevet 27. juni 2022 #1 Skrevet 27. juni 2022 Altså jeg vil ikke bare troppe opp på kontoret med den i hånden, føler det er litt ekkelt. Skal jeg ha den i en ziplockpose?? Haha vet teit spørsmål men vil være hygienisk😳 Anonymkode: 9ca28...494
Sansa20 Skrevet 27. juni 2022 #2 Skrevet 27. juni 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Altså jeg vil ikke bare troppe opp på kontoret med den i hånden, føler det er litt ekkelt. Skal jeg ha den i en ziplockpose?? Haha vet teit spørsmål men vil være hygienisk😳 Anonymkode: 9ca28...494 Ha et glass 😄
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2022 #3 Skrevet 27. juni 2022 ikke rett i lomma ihvertfall Anonymkode: 90998...015
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2022 #4 Skrevet 27. juni 2022 Har du ikke fått et glass prøven skal tas i da? Der det sitter fast en liten skje i lokket? Man tar jo bare en bit med den skjea og skrur på lokket og leverer i luka. Blir ikke mer hygienisk enn det. Hvordan du oppbevarer glasset er vel likegyldig? Har ikke noe å si om du har glasset i en gjennomsiktig pose eller uten pose. Den syns jo uansett. Om du vil skjule det så kan du bruke en pose som ikke er gjennomsiktig. Som feks en papirpose fra apoteket eller noe. Anonymkode: f7a74...141
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2022 #5 Skrevet 27. juni 2022 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Altså jeg vil ikke bare troppe opp på kontoret med den i hånden, føler det er litt ekkelt. Skal jeg ha den i en ziplockpose?? Haha vet teit spørsmål men vil være hygienisk😳 Anonymkode: 9ca28...494 Hva er problemet? Du har fått ett egnet glass / oppbevaring til det? Eller tuller du og tror du skal levere en bæsjeklump i hånden til resepsjonisten? Anonymkode: 74056...3cf
Anonymburker Skrevet 27. juni 2022 #6 Skrevet 27. juni 2022 I kjøleskapet, men ikke sett den ved siden av sjokoladepuddingen. 2
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2022 #7 Skrevet 27. juni 2022 Du har vel fått instruksjoner? Men uansett så er det en liten glassbeholder, du trenger kun ta det som du får på skjea som følger med i lokket. Ta først en frysepose og legg beholderen i, så en ugjennomsiktig liten pose (f.eks apotek.pose) og legg de så i kjøleskap. Lever samlet til legen (sekretæren) i den ugjennomsiktige posen. Husk at det skal være max 3 dager gammelt når du leverer. Anonymkode: 4a758...28b
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2022 #8 Skrevet 27. juni 2022 Jeg vet jeg skal levere den beholderen ja, men synes det er litt ekkelt å bare gi den sånn rett fram. Samme med urinprøver, ekkelt å bare gi de glasset uansett om det er «rent» utenpå.. takk for svar dere skaffer poser fra apotek! ts Anonymkode: 9ca28...494 2
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2022 #9 Skrevet 27. juni 2022 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Jeg vet jeg skal levere den beholderen ja, men synes det er litt ekkelt å bare gi den sånn rett fram. Samme med urinprøver, ekkelt å bare gi de glasset uansett om det er «rent» utenpå.. takk for svar dere skaffer poser fra apotek! ts Anonymkode: 9ca28...494 Pakk litt kjøkkenpapir rundt og legg dem i en brødpose Anonymkode: f54e5...df0
NinaLisa Skrevet 28. juni 2022 #10 Skrevet 28. juni 2022 På vårt legekontor holder de alltid frem en pappbakke som man legger prøven i. Sekretæren i luka tar ikke i prøvebeholderen. Jeg leverte selv en avføringsprøve for litt siden å tenkte på det samme som deg. Syns det luktet selv om jeg hadde tett pose rundt. Men sikkert bare innbildning.
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2022 #11 Skrevet 28. juni 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg vet jeg skal levere den beholderen ja, men synes det er litt ekkelt å bare gi den sånn rett fram. Samme med urinprøver, ekkelt å bare gi de glasset uansett om det er «rent» utenpå.. takk for svar dere skaffer poser fra apotek! ts Anonymkode: 9ca28...494 Så bare pakk glasset inn i litt tørkepapir og legg det i en zip-lockpose. Merkelig hva folk må ha hjelp til! Anonymkode: 5394c...96f 2
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2022 #12 Skrevet 28. juni 2022 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg vet jeg skal levere den beholderen ja, men synes det er litt ekkelt å bare gi den sånn rett fram. Samme med urinprøver, ekkelt å bare gi de glasset uansett om det er «rent» utenpå.. takk for svar dere skaffer poser fra apotek! ts Anonymkode: 9ca28...494 Du kan fint bruke en vanlig brødpose eller ziplokpose som du har f.eks. Du trenger virkelig ikke å kjøpe poser fra apoteket😊 Anonymkode: c2048...0de
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2022 #13 Skrevet 28. juni 2022 NinaLisa skrev (57 minutter siden): På vårt legekontor holder de alltid frem en pappbakke som man legger prøven i. Sekretæren i luka tar ikke i prøvebeholderen. Jeg leverte selv en avføringsprøve for litt siden å tenkte på det samme som deg. Syns det luktet selv om jeg hadde tett pose rundt. Men sikkert bare innbildning. Okei så bra. Leverte du i den vanlige luka eller det avlukket? AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Så bare pakk glasset inn i litt tørkepapir og legg det i en zip-lockpose. Merkelig hva folk må ha hjelp til! Anonymkode: 5394c...96f vet beklager har bare så sinnsykt mye angst og det hjelper å vite ting på forhånd ts Anonymkode: 9ca28...494
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå