Gå til innhold

Vil vente med å møtes til etter festival

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei,

jeg har snakket med en jente en stund og vi har planlagt og møtes. Av litt ulike grunner har det ikke passet for noen av oss, men vi planla i utgangspunktet og møtes neste helg. Plutselig vil hun vente til etter hun har vært på en festival som er litt frem i tid og jeg merker jeg syns det er noe merkelig. Hva ville dere tenkt?

Anonymkode: a9267...479

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hun vil ha seg der og være fri og frank. Eller hun har masse å gjøre før den tid, pakke, rydde, eller lignende. 

Anonymkode: 8c0f1...c31

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker said:

Hei,

jeg har snakket med en jente en stund og vi har planlagt og møtes. Av litt ulike grunner har det ikke passet for noen av oss, men vi planla i utgangspunktet og møtes neste helg. Plutselig vil hun vente til etter hun har vært på en festival som er litt frem i tid og jeg merker jeg syns det er noe merkelig. Hva ville dere tenkt?

Anonymkode: a9267...479

Sier seg selv at hun vil være fri der til å rote med og ha sex med den / de hun ønsker. Altså er det ingenting for deg å samle på, med mindre du er en cuck som liker tanken på at hun kanskje har sex med random folk, før hun vil noe med deg.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det gjør hun rett i. Seriøs kan man bli 15 september, slik at det blir en kjæreste før jul. 

Anonymkode: 4add2...834

AnonymBruker
Skrevet

Haha, hun skal knulle seg ferdig først.🤦‍♀️ Alle vet hva som skjer på festivaler, singel eller ikke liksom..

Anonymkode: 61538...29b

AnonymBruker
Skrevet
Fridiskusjon.no skrev (8 timer siden):

Sier seg selv at hun vil være fri der til å rote med og ha sex med den / de hun ønsker. Altså er det ingenting for deg å samle på, med mindre du er en cuck som liker tanken på at hun kanskje har sex med random folk, før hun vil noe med deg.

Herregud, ungdommen nå til dags er virkelig nettskada idioter. Er det noen som betaler deg for å gulpe opp amerikansk bullshit?

Anonymkode: 91975...209

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje hun hadde dobbelbooka seg

Anonymkode: 81d35...4f2

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Haha, hun skal knulle seg ferdig først.🤦‍♀️ Alle vet hva som skjer på festivaler, singel eller ikke liksom..

Anonymkode: 61538...29b

Hall ærlig talt, har vært på mange festivaler i mitt liv og det verste som skjedde var at jeg ble kjent med en som senere ble kjæresten min. 

Men det er merkelig i dette tilfellet at hun vil utsette møtet til mye senere tidspunkt pga dette, jeg hadde mistet interessen. 

Anonymkode: 431cc...772

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...