AnonymBruker Skrevet 27. juni 2022 #1 Skrevet 27. juni 2022 Skal gifte meg om 3 mens og ser at det treffer rett på bryllupsdagen min. Har veldig lite lyst til å styre med brudekjole og menskopp, og vurderer derfor å be om resept på primolut N. Men om bivirkningene er verre enn litt mens, er jeg ikke så gira på de heller. Siden det er en liten stund til, ville det vært lurt å testa de ut i forkant? Og vil en sånn testrunde forskyve hele syklusen slik at jeg uansett da kan slippe unna mens ved bryllupet selv uten å ta pillene da? Har du tatt de? Hvordan var bivirkningene for deg? Anonymkode: d1136...841
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2022 #2 Skrevet 27. juni 2022 Tok dem en gang for snart 20 år siden. Mulig det kjentes som om kroppen holdt mer vann. Ellers fikk jeg mensen fra helvete etterpå. Blødde som en gris. Mener det skal fungere å forskyve mensen på forhånd. Verdt et forsøk så slipper du styret på bryllupsdagen. Anonymkode: 2aa96...b99
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2022 #3 Skrevet 27. juni 2022 Jeg ble satt ut av dem hormonmessig, ble sint og deppa. Jeg foretrekker å bruke cyklocapron i stedet 😊 Stopper helt å blø på dem ved høyeste dosering. Anonymkode: dfefc...abf
Topsi Skrevet 27. juni 2022 #4 Skrevet 27. juni 2022 Jeg brukte det flere ganger, hadde egentlig ingen bivirkninger. Og ja hvis du forskyver neste mens burde det funke fint ift bryllupet
Påfugl22 Skrevet 28. juni 2022 #5 Skrevet 28. juni 2022 Jeg har nettopp gått på Primolut i rett over en uke for å snu litt på syklusen da min mens skulle treffe midt i en planlagt ferie med samboer. Og det fungerte supert! Underveis på Primolut ble jeg irritert over småting og følte meg som en heks, men jeg visste at det var pga tabl. Men det beste av alt er at jeg har slitt med mellomblødninger siden februar, men etter en runde med Primolut har jeg ikke hatt antydning til blødning. Veldig fornøyd😊
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2022 #6 Skrevet 28. juni 2022 Har tatt det ved et par anledninger, og det har funket bra. Har ikke fått noen bivirkninger. Anonymkode: 5466b...bb0 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå