Gå til innhold

Sover utrolig lett ved innsovning

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Datter på 10 år har siden fødsel sovet utrolig lett ved innsovning.  Vi gjorde som anbefalt i babyverden, lot henne sove i srovdugerlyd, tv lyd, musikk etc, men opplevde hver gang at hu våknet veldig lett med alle disse lydene. Vi bor nær skogen, uten biltrafikk, så det er kun naturens lyder rundt oss. 

Vi har hele tiden siden fødsel prøvd ulike måter i fht å sove godt(hadde lurer pp max 20 min da hum var 2-3 mnd), men sliter enda led innsovning. Hun kan våkne av at vi går forbi rommet på vei til do f eks  eller at noen går i trappa.  Hun våknet, gråter,  og kan bruke opptil 45 min før hun sovner igjen. Da sover hun dypt  og skal mye til for å vekkes. 

Vi har fast leggetid og stå opp tid hver dag,  også i ferier. Har faste rutiner ved legging.  

Tips for å gjøre innsovningen hennes dypere? 

Anonymkode: 54c14...759

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Mulig jeg misforstod men hun er 10 år og gråter av å bli vekket?

Anonymkode: 02779...bdd

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Mulig jeg misforstod men hun er 10 år og gråter av å bli vekket?

Anonymkode: 02779...bdd

Dette stusset jeg på og. 

Hvorfor gråter hun i nesten en time om hun blir vekket? En ti åring bør vel være over den perioden? 

Anonymkode: ae730...9d9

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Dette stusset jeg på og. 

Hvorfor gråter hun i nesten en time om hun blir vekket? En ti åring bør vel være over den perioden? 

Anonymkode: ae730...9d9

Alle  barn er forskjellig....kanskje er barnet mørkredd eller husredd? Jeg trives fortsatt best når det er lyst ute (er over 50 år), og kan bruke 1 t på å sovne igjen om jeg våkner på natta? Har  vært sånn hele livet? 

Så da har vel jeg fortsatt den perioden? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...