AnonymBruker Skrevet 27. juni 2022 #1 Skrevet 27. juni 2022 Nå er jeg lei, jeg tar skum, thickening krem, tørrshampoo, spray ja u name it i håret. Da har jeg volum i max 15 min før det er like flatt igjen. Håret er så bløtt og mykt at ingenting holder. Må da finnes ett eller annet som kan gjøre det litt stivere og at litt volum holder? Tips? Anonymkode: 2d438...42e 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2022 #3 Skrevet 28. juni 2022 Har du prøvd : Legge inn noen striper slik at håret blir litt slitt og ikke så glatt. Balsam bare i tuppene.Føn mot hårrøttene i motsatt retning av den retningen håret skal ligge. Prøvd hårpudder? Anonymkode: 00371...601
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2022 #4 Skrevet 28. juni 2022 Omfavn håret ditt som det er! Jeg har flere ganger fått høre "oii så fint hår, bruker du rettetang??" Pass på at det er blankt og skinnende og at det er lengde på det. Mange elsker skinnende, åleglatt nordisk hår 😊 Anonymkode: f9b88...c4f
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2022 #5 Skrevet 30. juni 2022 Ja striper med foliestriper. Føner slik jeg skal osv. Er for tynt til å ikke ha noe i det, har mange hårstrå ja, men føler det blir fjonete uten noe i. Anonymkode: 2d438...42e
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2022 #6 Skrevet 30. juni 2022 Saltvannsspray gor volum. Det er også et pulver som kan kjøpes på Normal som gir masse volum (husker ikke i farta hva den heter, men er grå/svartboks). Og alltid spraye med sterk hårspray mens jeg holder hodet nedover mot gulvet. I tillegg viktig med gode volumprodukter i dusjen (shampoo og balsam) Anonymkode: 02097...c49
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2022 #7 Skrevet 30. juni 2022 Løft håret og tuper litt, spray med en spray som gir god hold. Holder hele dagen! Anonymkode: 9ce77...e31
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå