AnonymBruker Skrevet 27. juni 2022 #1 Skrevet 27. juni 2022 Har fått tilbud om en spennende stilling som vil være morsom og lærerik. Vil få 45.000 mer i lønn og bedre goder enn jeg har nå. Samtidig er stillingen bare på 2 år.. har små barn men den nye stillingen har kortere dager, kun jobb på dagtid, lengre ferie og fri i jul/påske o.l. Anonymkode: 42ea4...9f5
Gjest Ærlige Ærna Skrevet 27. juni 2022 #2 Skrevet 27. juni 2022 Ja, jeg ville tatt den. Å ha kortere dager i småbarnsfasen er gull verdt og noe du aldri vil angre på at du prioriterte. Etter to år i en lærerik stilling får du alltids nye muligheter videre. At lønna og er bedre er jo toppen av kransekaka. Kjør på sier jeg!
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2022 #3 Skrevet 27. juni 2022 Det synes jeg du skal ta!! Anonymkode: e5e67...cfd
Million Skrevet 28. juni 2022 #4 Skrevet 28. juni 2022 Siden du skriver at den både lønner bedre og er lærerik, er dette noe du kan tjene på å få sette opp på cv-en i fremtiden. Som igjen kan gi deg bedre fast stilling igjen senere. Jeg ville takket ja til den. Kanskje det åpner seg muligheter for fast stilling eller nytt prosjekt i samme firma senere, når de ser hvor bra du gjør jobben.
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2022 #5 Skrevet 28. juni 2022 Hadde og takket ja. Livet er kort- viktig å leve i nuet og ikke ta bekymringer på forhånd:) Anonymkode: cd40d...679
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2022 #6 Skrevet 29. juni 2022 Det er jo bare å søke permisjon fra den faste jobben go for it Anonymkode: 93142...a48
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå