Gå til innhold

Flytte nå eller vente 1 år? hva hadde dere valgt? hva tenker dere er best her for alle ? Vi er alle enig om og flytte så tenåringene har

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

vert med på hele Flytteprosessen ,men vi er veldig usikker på om vi skal vente 1 år, de 2 største er 20 og 15, så de største velger og bli igjen i Oslo og studere,mens 15åring har 1 år igjen på ungdomsskolen, mens lillebror på 12 begynner på ungdomsskolen neste år.

Vi skal flytte tilbake til nord norge, vi har bodd i oslo i 17 år og har trives,men savner nord norge. Barna er godt kjent der så lenge vi har vert på ferier der nesten hver sommer, og barna er lei oslo og det travle livet, har også 2 som begynner på skolen neste år.

så hva tenker dere her ?

Anonymkode: 60f1d...b46

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde ventet . Da er 15 åringen mer moden og skal gå på vgs. Bør få ha foreldre i nærheten på ungdomsskolen . 
Da får jo samtidig han på 12 år gå ferdig barneskolen. Du har 4 som bytter/starter på skolen neste år. Da hadde jeg venta et år. 

Anonymkode: c448b...cb0

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde flyttet nå. Da får begge de minste ett år på å akklimatisere seg før ny skole og større krav neste år. 

Anonymkode: 58136...eaa

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde ventet til barna var ferdig med skolen, slik at de ikke må flytte fra vennene sine midt i ungdomstiden.

Anonymkode: 6c83c...4cd

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Dersom 15 åringen skal bli igjen og har ett år igjen på ungdomsskolen kan dere jo ikke flytte. Man flytter no ikke fra et ungsomsskolebarn

Anonymkode: a4ee4...a44

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hadde ikke flyttet til Nord Norge. Jeg bor i Nord Norge og flytter snart sørover. Alle jeg snakker med som har bodd i sørlige deler av landet, og flytter nordover, har angret etter noen år.

Anonymkode: ee585...787

AnonymBruker
Skrevet

Hadde ventet ett år, eller mer. Man skal ikke bo alene i Oslo når man går på ungdomsskolen, ei heller overlate et ungdomsskolebarn til en 20 åring. Dere har rett og slett ventet forlenge tenker jeg. 

Lykke til med flytting! håper det går bra med alle sammen og at det blir en positiv opplevelse :)

Anonymkode: 2e5de...337

Skrevet

Må man bo i Nord i fire år for å nyte av den nordnorske kvoten for studier på UIT eller er det lenger? Ville tenkt på det mtp de to yngste. Mye lettere å komme inn på eks psykologi på den måten.

AnonymBruker
Skrevet

Hadde aldri flyttet fra en 15-åring. 20-åringen må få være 20-åring og slippe å være mamma/pappa for en 15-åring.

Anonymkode: bdaf5...78f

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...