AnonymBruker Skrevet 27. juni 2022 #1 Del Skrevet 27. juni 2022 Har fulgt et program hvor jeg jogger tre ganger i uken i 8 uker. Er snart ferdig med det. Jogger nå 1 mil på ca en time. Det er tidkrevende å jogge tre ganger hvert uke. Kan jeg redusere til to ganger etter å ha fullførtprogrammet? Er det tilstrekkelig for å opprettholde formen jeg er i? Hvor lenge/langt bør jeg jogge i såfall? Anonymkode: bb0fb...b10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2022 #2 Del Skrevet 27. juni 2022 Kommer jo an på hva målet ditt er. Bare å «bevare formen» så holder nok 2 ganger pr uke. Jeg hadde nok da tatt en rolig «langkjøring» på ca 1 time + og en dag med intervaller f.eks 4*4 (eventuelt 5 eller 6*4) Anonymkode: d1488...dd2 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #3 Del Skrevet 4. juli 2022 Kan man beholde formen selv med 1 økt i uken? Anonymkode: 73296...b9b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Metalbitch Skrevet 4. juli 2022 #4 Del Skrevet 4. juli 2022 (endret) Mindre enn tre gang i uka vil nok redusere formen din. Det er egentlig minimum om man vil opprettholde nivå og form. Hvorfor løper du? Trener du til noe spesifikt eller bare fordi du liker det? Endret 4. juli 2022 av Metalbitch Pølsefingre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå