AnonymBruker Skrevet 27. juni 2022 #1 Skrevet 27. juni 2022 Har selv brukt det med flere partnere, men aldri vært sånn at dama har spurt om det direkte. Har kommet opp i samtaler der vi snakket om sexleketøy og om det er noe hun hadde lyst å prøve ut. De jeg har brukt det med var alle positiv til å prøve det ut, men regner med mange kvier seg for å spørre partneren sin? Dere damer som har prøvd det, var det du eller mannen din som tok initativet til å prøve det ut og var dere fornøyde?🙂 Anonymkode: 15a8e...df1
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2022 #2 Skrevet 27. juni 2022 For min del som liker følelsen av en skikkelig pikk så ser jeg for meg at en sleeve ville vært en skuffelse for meg for da kjenner jeg jo ikke pikken. Men altså jeg vet jo ikke, har aldri vært sammen med en som har hatt behov for en slik. Kunne nok prøvd om han absolutt ville men selv så har jeg ikke noe behov for å prøve det. Anonymkode: 0206c...e1e 2 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2022 #3 Skrevet 27. juni 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): For min del som liker følelsen av en skikkelig pikk så ser jeg for meg at en sleeve ville vært en skuffelse for meg for da kjenner jeg jo ikke pikken. Men altså jeg vet jo ikke, har aldri vært sammen med en som har hatt behov for en slik. Kunne nok prøvd om han absolutt ville men selv så har jeg ikke noe behov for å prøve det. Anonymkode: 0206c...e1e Takk for svar. Skjønner, noen av de jeg prøvde det med tenkte som deg, men sa det kunne være gøy å prøve likevel. De ble positivt overrasket. Er ikke sånn at jeg har behov for det, men som rollespill, eller hvis jeg vil holde ut lengre og ha langvarig sex er det spennende. Har godt over snittet i både lengde og tykkelse, men er spennende med forandring og gi henne noe annet enn A4 sexen hvis du skjønner. Alle har egentlig bare vært positivt overrasket og ville prøve flere ganger, men der er man jo forskjellig.🙂 Anonymkode: 15a8e...df1
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2022 #4 Skrevet 27. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Takk for svar. Skjønner, noen av de jeg prøvde det med tenkte som deg, men sa det kunne være gøy å prøve likevel. De ble positivt overrasket. Er ikke sånn at jeg har behov for det, men som rollespill, eller hvis jeg vil holde ut lengre og ha langvarig sex er det spennende. Har godt over snittet i både lengde og tykkelse, men er spennende med forandring og gi henne noe annet enn A4 sexen hvis du skjønner. Alle har egentlig bare vært positivt overrasket og ville prøve flere ganger, men der er man jo forskjellig.🙂 Anonymkode: 15a8e...df1 Hvilken modell bruker du? Finnes noen modeller der ute. Realistisk eller annet? Anonymkode: 63bf1...7e6
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2022 #5 Skrevet 27. juni 2022 Hvis han hadde foreslått det så hadde jeg prøvd ja! Anonymkode: 8b338...9e5
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2022 #6 Skrevet 27. juni 2022 Jeg liker følelsen av hud, så hadde nok ikke spurt om det selv, men åpen for å prøve. Anonymkode: 8cf1e...4ab
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2022 #7 Skrevet 27. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvilken modell bruker du? Finnes noen modeller der ute. Realistisk eller annet? Anonymkode: 63bf1...7e6 Ja finnes mange typer å velge i. Prøvd mange varianter, men disse to bruker jeg for øyeblikket. https://www.kondomeriet.no/sexleketoy/passer-for/sexleketoy-for-ham/sono-no.-17-penisforlenger-sort/ https://www.kondomeriet.no/sexleketoy/passer-for/sexleketoy-for-ham/boners-penisforlenger/ Anonymkode: 15a8e...df1
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2022 #8 Skrevet 27. juni 2022 Helt uaktuelt. Hadde sett på det som respektløst overfor partneren min uansett om han ville vært med på det og jeg trenger ikke større. Anonymkode: 6313c...e0b 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2022 #9 Skrevet 27. juni 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja finnes mange typer å velge i. Prøvd mange varianter, men disse to bruker jeg for øyeblikket. https://www.kondomeriet.no/sexleketoy/passer-for/sexleketoy-for-ham/sono-no.-17-penisforlenger-sort/ https://www.kondomeriet.no/sexleketoy/passer-for/sexleketoy-for-ham/boners-penisforlenger/ Anonymkode: 15a8e...df1 De føles naturlig ut og er fleksibel nok til å passe min som er over snittet land og tykk. Viktig med god oppvarming og gjerne en orgasme først, så smetter den inn. Tykkelsen gjør at man stimulerer g punktet bedre og man kan holde på til dama er fornøyd.🙂 Anonymkode: 15a8e...df1
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2022 #10 Skrevet 27. juni 2022 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Hvis han hadde foreslått det så hadde jeg prøvd ja! Anonymkode: 8b338...9e5 Leker dere med andre leketøy så er jo sjangsen stor for at han vil prøve det også. Hvis dere ser på sexleketøy sammen kan du jo late som du ikke vet hva dette er og at du hadde syntes det var gøy å prøve, å se reaksjonen hans?🙂 Anonymkode: 15a8e...df1 2
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2022 #11 Skrevet 27. juni 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jeg liker følelsen av hud, så hadde nok ikke spurt om det selv, men åpen for å prøve. Anonymkode: 8cf1e...4ab Viktig å ha et åpent sinn å prøve ting man i utgangspunktet ikke tenker man ville prøvd. Man kan jo bli positivt overrasket😄 Når dama er ekstra kåt ligger det en ekstra spenning i å finne den frem å gi henne en annerledes opplevelse enn "normalen". Blir alltid en bra opplevelse og ender med orgasme for begge. Anonymkode: 15a8e...df1
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2022 #12 Skrevet 27. juni 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Helt uaktuelt. Hadde sett på det som respektløst overfor partneren min uansett om han ville vært med på det og jeg trenger ikke større. Anonymkode: 6313c...e0b De fleste par som leker med sexleketøy er ikke respektløs mot partneren. Hvis sexen kan bli bedre eller mere spennende og ei dame fortalte at en ting kunne gi henne lettere orgasme eller mere nytelse, hadde det bare blitt positivt mottatt for min del. Dama mi trenger heller ikke dette for å ha god sex med meg men variasjonen er pirrende og deilig. Anonymkode: 15a8e...df1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2022 #13 Skrevet 28. juni 2022 Ja hvorfor ikke? Tok ham noen år å bli komfortabel med å innlemme leketøy i vårt sexliv, men nå er han med på alt jeg kommer med, så jeg hadde ikke nølt angående noe han kom med. Bortsett fra om det var noe som skulle i analen, men det hadde han ikke kommet med. Anonymkode: 00abd...30e
Bamseklemmer Skrevet 28. juni 2022 #14 Skrevet 28. juni 2022 Ikke noe jeg har kommet med, men hvis hun vil prøve for spenning, så ja.. da er jeg med på det meste😅❤️
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2022 #15 Skrevet 28. juni 2022 Nei det kunne jeg ikke tenkt meg. Hadde blitt alt for stort og vondt/ubehagelig. Anonymkode: 85d59...ddf
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2022 #16 Skrevet 28. juni 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Nei det kunne jeg ikke tenkt meg. Hadde blitt alt for stort og vondt/ubehagelig. Anonymkode: 85d59...ddf De finnes i mange forskjellige størrelser. Noen har hull i tuppen som bare gir ekstra omkrets, noen riller/mønster og ulike lengder, så mye å velge i for variasjon. Anonymkode: 15a8e...df1 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2022 #17 Skrevet 28. juni 2022 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Ja hvorfor ikke? Tok ham noen år å bli komfortabel med å innlemme leketøy i vårt sexliv, men nå er han med på alt jeg kommer med, så jeg hadde ikke nølt angående noe han kom med. Bortsett fra om det var noe som skulle i analen, men det hadde han ikke kommet med. Anonymkode: 00abd...30e Bra holdning han har og at dere tør å prøve nye ting. Sexlivet dabber fort av hvis man ikke tørr å utforske mye ting.🙂 Hvorfor skal man bli truet av sexleketøy som kan gi dama enda flere orgasmer og masse variasjon😅 Anonymkode: 15a8e...df1 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2022 #18 Skrevet 28. juni 2022 Hvis han hadde foreslått det, hadde jeg sagt ja, på samme måte som til de fleste andre forslag eller ønsker han måtte komme med. Men jeg kommer ikke til å foreslå det selv. Anonymkode: 76c66...e5b
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2022 #19 Skrevet 28. juni 2022 Helst ikke. Jeg er ikke så glad i vanlige dildoer og slikt heller, liker følelsen av hud. Anonymkode: 36a5a...80b
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2022 #20 Skrevet 28. juni 2022 Ikke noe han hadde foreslått selv. Hvis det hadde funket veldig godt for meg hadde han nok tolket det som at jeg synes hans er for liten. Jeg kunne nok godt tenkt meg å prøve en stor penis, men vet ikke om sleeve gir samme effekt? Anonymkode: 4ab3e...b65
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå