AnonymBruker Skrevet 27. juni 2022 #1 Skrevet 27. juni 2022 Forhold. De var sammen fra de var 13, hun slå opp nå etter de sluttet på videregående, hun skal studere i Australia og vil ikke ha noe forhold her, noe jeg forstår veldig godt,men likevel vondt for sønnen min. Jeg og sønnen har alltid vert åpen med hverandre, heldigvis er ærlig om hvordan han har det og jeg har fått trøstet han,men merker jo at han er veldig lei seg, har jo bare gått noen uker, så tar sikkert litt tid. Hvordan gjøre det best mulig for han? vi skal på ferie jeg ,han og lillebroren på 12 om 2 uker , da drar vi en tur til hellas. Jeg har vert alene med han hele livet, pappan er ikke i bilde idag. Er det best han order dette selv? Anonymkode: 73fdc...51e 2
Gjest Wrightandrong Skrevet 27. juni 2022 #2 Skrevet 27. juni 2022 Fint at dere har et så godt og nært forhold som mor og sønn. Tenker det beste du kan gjøre er å bidra til å opprettholde dette båndet. Da vet han at han har en trygg havn i deg, om livet av en eller annen grunn butter imot. Resten tror jeg han greier selv i dette tilfellet.
Gjest Marte79 Skrevet 27. juni 2022 #3 Skrevet 27. juni 2022 Det er ikke mye man (du) kan gjøre her. Vi alle har vel vært gjennom det en gang og vet, det er bare tid som trenges. Det er en del av å bli voksen, dette går over av seg selv 😊 Vær en god lytter, det er alt.
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2022 #4 Skrevet 28. juni 2022 takk jeg viser at jeg er der,men maser ikke Anonymkode: 73fdc...51e 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2022 #5 Skrevet 28. juni 2022 Kjærlighetssorg er SINNSYKT vondt. jeg har opplevd det MYE jævligere, enn selv da mamma døde. uansett hvor fælt det høres ut. Fordi død er en avsluttning. Kjærlighetssorg virkelig herpa meg på innsiden, og det tok meg 4 år før jeg i år kom over eksen. Jeg har ikke hatt noen seksuelle følelser for han siden brudd, men man mister bestevenn, felles venner, leilighet, livet man trodde man hadde, osv osv. jeg holdt oppriktig på å bli gal. har desverre ikke veldig mye råd, annet enn at du burde la han snakke om det så mye han ønsker. Det er helt grusomt å holde inne. Anonymkode: 17aea...91d
Helene1982 Skrevet 28. juni 2022 #6 Skrevet 28. juni 2022 Den første hjertesorgen er utrolig vond, nettop fordi man ikke har opplevd det før. Det er dessverre ikke mye du kan gjøre, annet enn å lytte hvis han vil prate om det eller avlede ham med feriemoro. Jeg forstår at det nesten er like vondt for mammahjertet, men det er en del av livet, selv om det er beintøft.
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2022 #7 Skrevet 28. juni 2022 Dette må han bare gjennom, men vis at du er der ❤️ Å reise til hellas vil blingset for han. Komme seg bort. Ekstra tøft på sommeren da han kanskje hadde sett for seg de to sammen. kjørlighetssorg er veldig vondt, men det får over. Har han venner å henge med? Anonymkode: c31e1...357
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2022 #8 Skrevet 28. juni 2022 Kjærlighetssorg er forferdelig vondt. Man skulle så gjerne tatt bort smerten, men han må nok takle det selv. Vær der for han, og la tida jobbe. Siden hun blir borte lenge, så slipper han hvertfall å treffe på henne så ofte. Vil tro det hjelper til med å få det hele på avstand. Men én ting jeg tenkte på; for de som evt kjenner dere, er det veldig lett å kjenne dere igjen pga all informasjonen du gir. Ikke sikkert sønnen din hadde likt det så godt. Slikt er også viktig å tenke over i en sårbar tid... Anonymkode: 957d3...9cf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå