Gå til innhold

Kjærestes venninne som bare forsyner seg av kjøleskapet hans og lager mat?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva hadde dere synes om kjæresten deres har en venninne som bare forsyner seg av kjøleskapet til kjæresten deres?

når kjæresten har fest pleier denne venninna å ofte å lage seg mat og bare ta chips, godteri og det hun finner i hans kjøleskap for hun er sånn med kompiser. Jeg synes det er rart når hun vet at jeg er kjæresten hans og at hun holder på med sånt eller tar jeg feil?

Anonymkode: aa934...1f2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det gjør jeg også 🤷‍♀️ forsyner meg også i garderoben hans hvis nødvendig. 

Anonymkode: d4855...cbf

• Liker 2
Skrevet

Jeg går aldri i skap og skuffer hos de jeg er på besøk hos uansett hvor godt jeg kjenner de (pappa er eneste unntak). Får jeg der imot spørsmål Om jeg kan hente noe i et skap så gjør jeg det. 

Jeg har ikke noe i mot at folk henter seg et glass i skapet hos meg, men føler et ubehag dersom de roter igjennom hele kjøkkenet eller skap på badet 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
GulSitron skrev (1 minutt siden):

Jeg går aldri i skap og skuffer hos de jeg er på besøk hos uansett hvor godt jeg kjenner de (pappa er eneste unntak). Får jeg der imot spørsmål Om jeg kan hente noe i et skap så gjør jeg det. 

Jeg har ikke noe i mot at folk henter seg et glass i skapet hos meg, men føler et ubehag dersom de roter igjennom hele kjøkkenet eller skap på badet 

Enig i med glass, men mat og diverse synes jeg er litt utafår, også vis dette er mat jeg og han har tenkt å lage eller spise 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kunne lett ha gjort det hos en god venn av meg, og han det samme. Liker å ha deg uformelt. Hvorfor har du et problem med det hvis kjæresten din ikke har det?

Anonymkode: e9703...d74

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde sikkert irritert meg litt over det.

Anonymkode: 325c7...6e7

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Dump ham!

Anonymkode: df1df...bf2

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Hva hadde dere synes om kjæresten deres har en venninne som bare forsyner seg av kjøleskapet til kjæresten deres?

når kjæresten har fest pleier denne venninna å ofte å lage seg mat og bare ta chips, godteri og det hun finner i hans kjøleskap for hun er sånn med kompiser. Jeg synes det er rart når hun vet at jeg er kjæresten hans og at hun holder på med sånt eller tar jeg feil?

ser ikke problemet.

Anonymkode: 21f38...28e

Gjest Ghostface
Skrevet

Litt rart. Jeg tør ikke åpne skuffer og skap hjemme hos andre.

AnonymBruker
Skrevet

Hun føler seg med andre ord skikkelig hjemme? Hva sier kjæresten din til dette? 

Anonymkode: 8151b...14e

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor gjør du det til din sak? Det er kjæresten din som må ta stilling til om han vil ha snylte-venner eller normale, høflige venner som ikke spiser han ut av huset.

Anonymkode: d448d...2bd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje de er hverandre såpass nære at det er normalt for dem? Syns du hun ikke kan forsyne seg med chips fordi dere har blitt kjærester?

Anonymkode: 0509d...242

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hun føler seg med andre ord skikkelig hjemme? Hva sier kjæresten din til dette? 

Anonymkode: 8151b...14e

Han sier ikke så mye som om at hun gjør det hos bestekompisen sin og men jeg synes er rart det er ikke akkurat som hun er hos han mer en 1 annen gang vær måned eller noe sånt

AnonymBruker
Skrevet

Så lenge han synes det er greit, så ser ikke jeg problemet? Du virker bare sjalu.

Jeg kan også gjøre det hos mine venner, men det er fordi at de sier at jeg må føle meg hjemme hos dem. Hadde selvsagt ikke gjort det, om de ikke var så nære.

Anonymkode: bea88...4ef

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Jeg synes det er rart når hun vet at jeg er kjæresten hans og at hun holder på med sånt eller tar jeg feil?

Synes du hun burde spørre deg om lov, eller noe sånt?  :overrasket: Er det ikke hans kÅk?

For meg er det iaf. helt naturlig å forsyne meg i kjøleskapet til familie eller gode venner, og det går selvsagt andre veien også. Synes det hadde vært merkelig om de følte de trengte å spørre, egentlig.  Folk er forskjellige, I guess :vetikke:

• Liker 1
Skrevet

Nære venner gjør slik. Hun føler seg hjemme. Vennskapet har sikkert vært lengre enn dere har vært en greie

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Han sier ikke så mye som om at hun gjør det hos bestekompisen sin og men jeg synes er rart det er ikke akkurat som hun er hos han mer en 1 annen gang vær måned eller noe sånt

Kanskje de stod hverandre nærmere før du kom inn i bildet? Er problemet ditt egentlig vennskapet deres?

Anonymkode: 0509d...242

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det gjør enkelte besøkende her å. Men fordi jeg har sagt at de må føle seg som hjemme, og lage seg mat om de trenger det. På badet har jeg en kurv med sanitetsprodukter som gjester også kan forsyne seg av når de trenger det. 

Anonymkode: 1603b...b57

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Så lenge han synes det er greit, så ser ikke jeg problemet? Du virker bare sjalu.

Jeg kan også gjøre det hos mine venner, men det er fordi at de sier at jeg må føle meg hjemme hos dem. Hadde selvsagt ikke gjort det, om de ikke var så nære.

Anonymkode: bea88...4ef

Jeg gjør ikke dette hos kompiser med kjæreste, da spør jeg først og går ikke rett i kjøleskapet og forsyner meg med mat og brød og sånt og lager meg mat. Chips er normalt og spør om men ikke bare rett å lage seg mat 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Jeg hadde sikkert irritert meg litt over det.

Anonymkode: 325c7...6e7

Hvorfor det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...