Helene Skrevet 27. juni 2022 #1 Skrevet 27. juni 2022 Ser diverse reklamer. Fra Kondomeriet og andre. Du kan altså få orgasme på 6 min. Med litt hjelpemidler. Vært igjennom det meste. Var singel, brukte hjelpemiddel. Fikk type, vi krydret sexlivet med hjelpemidler, innimellom. Men å få en orgasme på 6 min? Hvor er nærheten. Oppbyggingen. Jobben imot å tilfredsstille? Gi den andre gleden. Det er ikke gitt på 6 min.
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2022 #2 Skrevet 27. juni 2022 Nei, det holder med to minutter også. Anonymkode: d32b2...7d6 5
Missy77 Skrevet 27. juni 2022 #3 Skrevet 27. juni 2022 Kommer helt an på. Er jeg sliten, men ønsker orgasmen, er det helt ok med en 5-minutters. Bruker det ofte som sovemedisin. ☺️ Har vi tid og energi, er det digg å bruke laaaaang tid. 🥰 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2022 #4 Skrevet 27. juni 2022 Kan komme på et minutt. Men enig i at det er noe digg med å utsette lenge også. Nå er det ikke over etter første orgasme for meg da, ikke når jeg har sex med partner iallfall. Når jeg har solosex så blir det som oftest med en, og da blir jeg av og til irritert på meg selv fordi jeg kommer for fort, for jeg hadde tenkt å kose meg en stund. Anonymkode: b17e5...e6a 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2022 #5 Skrevet 27. juni 2022 6 minutter var lang tid... Anonymkode: e32f9...dda 2
Fioljenta Skrevet 27. juni 2022 #6 Skrevet 27. juni 2022 Enig med ts. Nærhet tar litt mer tid enn 6 minutter. Men kanskje de 6 minuttene kommer på toppen av flere minutter med nærhet?
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2022 #7 Skrevet 27. juni 2022 Å få orgasme av leketøy er ingen sak. Men om jeg kunne kommet etter 6min av kun en penis, det hadde vært noe. Anonymkode: c4462...3e3 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2022 #8 Skrevet 27. juni 2022 Helene skrev (53 minutter siden): Ser diverse reklamer. Fra Kondomeriet og andre. Du kan altså få orgasme på 6 min. Med litt hjelpemidler. Vært igjennom det meste. Var singel, brukte hjelpemiddel. Fikk type, vi krydret sexlivet med hjelpemidler, innimellom. Men å få en orgasme på 6 min? Hvor er nærheten. Oppbyggingen. Jobben imot å tilfredsstille? Gi den andre gleden. Det er ikke gitt på 6 min. 6 min. Får det gjerne på 2 min. Litt hva man gjør det til Anonymkode: 84bed...424 2
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2022 #9 Skrevet 27. juni 2022 Alt til sin tid. Det er litt som når jeg skal på jobb eller skole. Noen ganger bruker jeg bena, det tar lengre tid men det er en veldig fin spasertur. Andre ganger vil jeg bare komme meg dit uten mer om og men, og da tar jeg bussen. Anonymkode: 21d0f...53b 1
Helene Skrevet 27. juni 2022 Forfatter #10 Skrevet 27. juni 2022 Jada. Hadde ønsket meg en snapper innimellom. Men, er 6 min det vi ønsker av sex, elskov?
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2022 #11 Skrevet 27. juni 2022 Helene skrev (Akkurat nå): Jada. Hadde ønsket meg en snapper innimellom. Men, er 6 min det vi ønsker av sex, elskov? I en hektisk hverdag er 6 min ofte der vi ønsker og trenger ja. Folk trenger da ikke ligge sammen i timesvis for å være glad i hverandre og få noe ut av sexen. Anonymkode: 84bed...424 2 2
Helene Skrevet 27. juni 2022 Forfatter #12 Skrevet 27. juni 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): I en hektisk hverdag er 6 min ofte der vi ønsker og trenger ja. Folk trenger da ikke ligge sammen i timesvis for å være glad i hverandre og få noe ut av sexen. Anonymkode: 84bed...424 Ja, i en hektisk hverdag er de 6 min nødvendIg. Men i det lange løp, vil du ha orgasme på 6 min? Vil du at det skal være hverdagen? Av og til, i imellom så ønsker, iallefall meg, at ting skal ta tid, bygge seg opp. Det tar ikke 6 min.
MapleSirup Skrevet 27. juni 2022 #13 Skrevet 27. juni 2022 (endret) Helene skrev (12 minutter siden): Jada. Hadde ønsket meg en snapper innimellom. Men, er 6 min det vi ønsker av sex, elskov? Hva har «elskov» med sexleker og orgasme å gjøre, nødvendigvis? . Kondomeriet er en butikk som vil tjene penger på seksuelle lyster. Sels minutter er lenge for mange. Mener du Kondomeriet vil tjene mer på å markedsføre lange vorspiel og klining og råd om øyekontakt?? Du er Veldig naiv. Endret 27. juni 2022 av MapleSirup 2
AprilLudgate Skrevet 27. juni 2022 #14 Skrevet 27. juni 2022 Jeg stusset og veldig på en reklame fra Kondomeriet hvor det stod «denne kan gi orgasme på under 2 min» eller noe sånt. Og jeg tenkte bare at det klarer jeg jo, men hvorfor skal vi selge den idiotiske forestillingen om at målet er å få rask orgasme for kvinner hele tiden? Det bare ødelegger for oss i møte med menn som læres opp til at dess færre sekunder dess bedre. 2
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2022 #15 Skrevet 27. juni 2022 Helene skrev (15 minutter siden): Jada. Hadde ønsket meg en snapper innimellom. Men, er 6 min det vi ønsker av sex, elskov? Når jeg bruker leketøyet er det for å komme i mål, ikke nødvendigvis kose meg noe særlig. Det er et hjelpemiddel for å oppnå noe raskere enn ved å ikke bruke det. Anonymkode: e32f9...dda 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2022 #16 Skrevet 27. juni 2022 Kan få orgasme på under 6 minutter helt selv jeg, så lenge jeg har en fyr som holder ut så kan jeg få flere. 😄 Skjønner ikke hvorfor man må bruke så lang tid på å få orgasme, vi kvinner kan jo få igjen og igjen og igjen, helt genialt. Anonymkode: c994c...797 1
Blåttvann Skrevet 27. juni 2022 #17 Skrevet 27. juni 2022 Høres utrolig langtekkelig ut. Kommer på under 10 sekunder med den rette pikken og jeg elsker å komme mange mange ganger. 6minutter med sex er likevel bare en begynnelse. 1
Helene Skrevet 27. juni 2022 Forfatter #18 Skrevet 27. juni 2022 MapleSirup skrev (7 minutter siden): Hva har «elskov» med sexleker og orgasme å gjøre, nødvendigvis? . Kondomeriet er en butikk som vil tjene penger på seksuelle lyster. Sels minutter er lenge for mange. Mener du Kondomeriet vil tjene mer på å markedsføre lange vorspiel og klining og råd om øyekontakt?? Du er Veldig naiv. Jeg er ikke naiv. Jeg bare spurte. Jeg vet hva jeg og sambo har gjort gjennom år. Han har hele vegen vært fantastisk. Samtidig, nærmerste venninne måtte betro meg at de brukte glidemiddel. Holt på å le meg ihel.
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2022 #19 Skrevet 27. juni 2022 Helene skrev (23 minutter siden): Jeg er ikke naiv. Jeg bare spurte. Jeg vet hva jeg og sambo har gjort gjennom år. Han har hele vegen vært fantastisk. Samtidig, nærmerste venninne måtte betro meg at de brukte glidemiddel. Holt på å le meg ihel. Ja, du er jo en god venninne... at man må bruke ekstra glid kan ha mange forskjellige årsaker. Anonymkode: e32f9...dda 5
Helene Skrevet 27. juni 2022 Forfatter #20 Skrevet 27. juni 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ja, du er jo en god venninne... at man må bruke ekstra glid kan ha mange forskjellige årsaker. Anonymkode: e32f9...dda Gode venninnen. Ja, vi er i overgangsalderen. Jeg hat brukt glidemiddel i mange år, pga kronisk sykdom og alder. Jeg legger ikke skjul på det. Jeg har også måttet ty til hjelpemidler. Ingenting skjer på 6 min, men sånn etterhvert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå