Vex Skrevet 27. juni 2022 #1 Skrevet 27. juni 2022 Luftfuktigheten er over 90% og jeg holder sakte men sikkert på å bli smågal. Alle vifter er på, jeg skyller håndleddene under kaldt vann og tar meg en dusj når det blir for ille, men det seige vannlaget på huden kommer tilbake med en gang og det er tyngre å puste. Sommeren er min favorittårstid, men klamt og fuktig vær kan jeg ikke fordra. Andre som har det slik? Har dere noen tips som hjelper? Har luftavfukter, men synes ikke den hjelper stort.
jabx Skrevet 27. juni 2022 #2 Skrevet 27. juni 2022 Du har vel for stor bolig i forhold til kapasiteten på luftavfukteren din da.
Blue Berry Skrevet 27. juni 2022 #3 Skrevet 27. juni 2022 Vex skrev (40 minutter siden): Luftfuktigheten er over 90% og jeg holder sakte men sikkert på å bli smågal. Alle vifter er på, jeg skyller håndleddene under kaldt vann og tar meg en dusj når det blir for ille, men det seige vannlaget på huden kommer tilbake med en gang og det er tyngre å puste. Sommeren er min favorittårstid, men klamt og fuktig vær kan jeg ikke fordra. Andre som har det slik? Har dere noen tips som hjelper? Har luftavfukter, men synes ikke den hjelper stort. Sliter med den fuktige luften selv. Takler over 40 g i tørr luft, men dette som er nå er så ubehagelig…… Håper det hjelper med torden….
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå