AnonymBruker Skrevet 27. juni 2022 #1 Skrevet 27. juni 2022 Drar sammen med samboeren min. Noen som har vært der og kan fortelle litt om deres opplevelse? Anonymkode: 36c14...98b
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2022 #2 Skrevet 27. juni 2022 Det har jeg, backpacket for 20 år siden i sør-amerika. Startet og stoppet i Rio. Anonymkode: cba78...59b
dyptvann Skrevet 27. juni 2022 #3 Skrevet 27. juni 2022 Vi koste oss med severdigheter, stedvis god mat og en tur i en favela som gjorde stort inntrykk. Uten en konkret hendelse å vise til, så er det den byen vi har besøkt der vi generelt sett følte oss minst trygge. Vårt sammenligningsgrunnlag er byer som Mexico City, Cape Town, Nairobi, Phnom Penh og Bangkok som alle har sitt rykte. For oss er det en by som går under: "been there, done that"
Aviale Skrevet 27. juni 2022 #4 Skrevet 27. juni 2022 Jeg likte byen veldig godt, ble positivt overrasket! Drar gjerne tilbake. Holdt meg i de mer trygge områdene og gikk lite ut etter det ble mørkt (reiste alene). Paragliding anbefales hvis dere vil prøve det 😊 Og Sugarloaf mountain er et must!
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2022 #5 Skrevet 28. juni 2022 For 20 år siden, endte en backpacker tur der i 2002 tror jeg. Elsket byen! Anonymkode: 302bf...9fd
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2022 #6 Skrevet 28. juni 2022 Husk ta med dere gullkjeder og fin klokke å flashe med. Det skremmer vekk ranere. Anonymkode: 34440...6c1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2022 #7 Skrevet 28. juni 2022 Fantastisk by, men vær forsiktig. Ikke bruk klokker eller smykker, bare ha med det aller nødvendigste når dere går ut. Da jeg var der som utvekslingsstudent ble ALLE - ALLE mine medstudenter forsøkt ranet på ett eller annet tidspunkt, og noen ble utsatt for verre ting. VIt hvor dere er og hvor dere er på vei, men i Leblon/Ipanema skal det stort sett gå greit. Ta gjerne med dere en liten ordbok/frasebok, det er mange som ikke snakker engelsk eller har engelske menyer, selv om dette bedret seg en del etter OL/VM. Er dere glad i å gå tur, kom dere på toppen av Pedra da Gavea eller Dois Irmaos (tar navnet fra hukommelsen her), flott utsikt! Spis churrasco og feijao, og acai og pao de queijo hver dag! Jeg er misunnelig. Anonymkode: 1aeba...371
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå