AnonymBruker Skrevet 27. juni 2022 #1 Skrevet 27. juni 2022 Jeg har begynt på periodisk faste, og er nå på 3 uka. Jeg spiser 1-2 måltider i spisevinduet mitt. Men jeg opplever kort tid etter måltid så får jeg diaré, helt vannaktig. Er det vanlig? Er det bekymringsverdig mtp næringsopptak? Anonymkode: 83474...871 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2022 #3 Skrevet 27. juni 2022 Spiser vanlig middag.. Alt fra grilling f eks laks og salat/grønnsaker, wok med kylling, spagetti, fisk i ulike former med grønnsaker, kylling og ris, biff med salat og potetbåter f eks.. Dette er noe som har vært siste tiden. Diaré uansett hva måltidet består av, virker det som Ts Anonymkode: 83474...871 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2022 #4 Skrevet 27. juni 2022 Kanskje denne linken har noe nyttig info: https://blog.thefastingmethod.com/how-to-break-your-intermittent-fast/ Jeg kunne få litt slik reaksjon i begynnelsen, men nå merker jeg lite og ingenting. Anonymkode: 18c48...591
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2022 #5 Skrevet 27. juni 2022 Dette er så kjipt hvis vi for eksempel er bedt bort på middag, for det kommer uansett hva jeg inntar virker det som, ca 10-15 min etter måltid. Magen lager masse lyder, men ikke noe smerte av noe slag. Og det er skikkelig diaré bare for å understreke det, omtrent som å tisse ut av rumpa. Så jeg har ikke sjans til å holde meg, må gå på do. Ts Anonymkode: 83474...871
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2022 #6 Skrevet 28. juni 2022 Jeg opplevde det samme, er nå i uke 5 og magen har nesten stoppet litt opp, men var på do igår, og var normal avf, men ikke mye, sikkert fordi jeg spiser mindre mat. Får håpe det regulerer seg selv enda bedre etterhvert. Har forresten mellom 16 og 20 timers faste hver dag. Anonymkode: a4174...4ee
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2022 #7 Skrevet 28. juni 2022 Du bør ta en mer forsiktig overgang til fasten. Kutt ned litt etter litt. Her har overgangen tydeligvis blitt for stor for magen. Anonymkode: 2907f...cb5
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2023 #8 Skrevet 22. mars 2023 Akkurat det samme opplever jeg. Ble det bedre? Liker godt fasting for vektnedgang og at magen skulle være roligere, men nå er jo magen helt crazy. Ikke kommer nesten noe ut heller, men masse lyder og ubehag. Anonymkode: 4bfd1...9bb 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå