AnonymBruker Skrevet 27. juni 2022 #1 Skrevet 27. juni 2022 Jeg er i en kinkig situasjon. Jeg er flyttet inn på nytt kollektiv, der en annen ung mann også er flyttet inn for en liten stund siden. Bortsett fra meg og han bor det ei annen jente der. Han har rom rett ved siden av kjøkkenet, som også er leilighetens oppholdsrom. De to pleier å kose seg mye inne på hans rom, det forstyrrer meg når jeg lager mat, vil se på tv osv, dessuten går typen alltid naken på badet ( gjennom kjøkkenet) etter samleiet, uten å bry seg, jenta tar som regel shorts og en bh på, men de går ofte uten mye klær på, og har sex ca 3-4x i døgnet…. I tillegg har dama sex med en annen fuckfriend også som kanskje er innom 1 gang i uka. Jeg snakker ikke stort med dem, men det plager meg å leve slik, jeg hører stønning og sex 24/7 her. Anonymkode: e4172...c82
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2022 #2 Skrevet 27. juni 2022 Jævla kinky situasjonen 🤭 Jeg hadde flyttet. Anonymkode: 23ee4...46e 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2022 #3 Skrevet 27. juni 2022 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Jævla kinky situasjonen 🤭 Jeg hadde flyttet. Anonymkode: 23ee4...46e har en f***kings årskontrakt som binder meg i den jævla leiligheten i et år Anonymkode: e4172...c82
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2022 #4 Skrevet 27. juni 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): har en f***kings årskontrakt som binder meg i den jævla leiligheten i et år Anonymkode: e4172...c82 Er bare å spørre om du kan finne en ny leieboer mot at du får slippe ut av kontrakten Anonymkode: 39276...210
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2022 #5 Skrevet 27. juni 2022 Ta et husmøte, si at nå skal vi lage husregler så dette kollektivet fungerer for alle. Så insisterer du på at døren skal være igjen under seksuell aktivitet, at man skal alltid ha tøy på i fellesområder. Ellers vil du begynne å skrive logg, og bruker den som grunnlag til å hevde kontraktshevelse. Man skal jo slippe å bo i et jævla apebur. Anonymkode: 60c71...51e 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå