Gå til innhold

Barneklær - regnsett

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei hei,

Dette er kanskje et teit spørsmål, men trenger små barn regnsett / regndress til og være ute før de begynner og gå? Jeg tenker hun skal sitte og leke ute i lekekassa, være med på tur osv som kan være praktisk, men så tenkte jeg og spørre om det egentlig er nødvendig. 

Tenker da størrelse 74-80. 9-12 mnd. Deres erfaringer?

Takk! 

Anonymkode: 5a46b...1c9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hei hei,

Dette er kanskje et teit spørsmål, men trenger små barn regnsett / regndress til og være ute før de begynner og gå? Jeg tenker hun skal sitte og leke ute i lekekassa, være med på tur osv som kan være praktisk, men så tenkte jeg og spørre om det egentlig er nødvendig. 

Takk! 

Ja? Hvis hun skal sitte i sandkassen? 

Anonymkode: 14dd7...984

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi hadde vinterdress og vårdress første leveåret, hadde ikke behov for regntøy i tillegg. 

Anonymkode: f47cb...c4a

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi trengte ikke regntøy før han begynte i barnehagen. Var ikke ute i regnvær, og hadde en jakke som tålte litt vær og vind. 

Anonymkode: 5ae04...fe1

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar! Vi er en del ute i skogen, så tenkte kanskje det var lurt og ha et sett, for det er mer enn bare litt vått på gresset til tider - men ble usikker på om det ble for mye med vinterdress, parkdress og regntøy. Kanskje vi skal gå for regntøy slik at man kan også ta av jakka på litt varmere dager. Takk for deling :) 

AnonymBruker
Skrevet

Nei holder med parkdress. Vi harvaldti hatt regntøy 

Anonymkode: 87e00...3a1

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Ja? Hvis hun skal sitte i sandkassen? 

Anonymkode: 14dd7...984

Nei trenger ikke det uansett

Anonymkode: 87e00...3a1

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Hei hei,

Takk! 

Litt foret regndress og en sett bukse og jakke som er tynnere har vært perfekt her. 

Anonymkode: d3bea...94d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...