AnonymBruker Skrevet 28. juni 2022 #41 Skrevet 28. juni 2022 Før kona og jeg knuller og suger hverandre på kvelden er det en selvfølge at vi vasker oss. Svette og eim av dagens oppsamlede tiss og diverse er ikke særlig deilig. Anonymkode: d8ebf...dd7
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2022 #42 Skrevet 28. juni 2022 Mannen min har aldri bedt meg om å dusje. Jeg er veldig sensitiv for lukter og har bedt han av og til ta en dusj og pusse tennene ekstra godt. Jeg selv har angst for å lukte vondt, og når jeg føler jeg lukter vondt, så spør jeg ofte mannen om han kjenner vond lukt av meg. I følge han, så har jeg aldri luktet vondt. Og visst jeg lukter litt svette, så blir han ekstra kåt av det 🤪 Anonymkode: a4abb...74b
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2022 #43 Skrevet 28. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Før kona og jeg knuller og suger hverandre på kvelden er det en selvfølge at vi vasker oss. Svette og eim av dagens oppsamlede tiss og diverse er ikke særlig deilig. Anonymkode: d8ebf...dd7 Enig! Skulle bare mangle at man er ren og nyvasket før sengekosen. Anonymkode: e303d...28e
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2022 #44 Skrevet 28. juni 2022 Nei, aldri. Kun sagt at jeg lukter godt mellom jul og nyttår. Heller aldri vært med en mann som lukter dårlig av skrittet på avstand over 20 cm… Anonymkode: 16fba...5c4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå