Gå til innhold

Har du som kvinne noengang fått beskjed av mannen om å gå å vaske deg?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Mannen min elsker fitte lukt så han hadde blitt kjempeglad 😂 Faktisk så er han litt lei seg for at jeg aldri lukter fitte 😋

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tilbake til hverdagen. Begge dusjer om morgenen. Begge tisser og mere i løpet av dagen. Kanskje noen av dere synes dette er delikat. Jeg vil ikke ha sex med en som stinker tiss. Svettelukt kan være pirrende, men jeg har ikke seks med noen som lukter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kona og jeg har ingen problemer med å si det til hverandre.

Anonymkode: 149ba...496

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her hadde det vært helt greit å si noe om det, men på en ordentlig måte.

Men som flere har nevnt tidligere, så hadde nok bare min samboer blitt ekstra tent om det ikke luktet såpe av meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Svett fitte lukter godt 🤷‍♀️

Anonymkode: d6b57...5ce

Nei, og som andre teite innlegg, "kan du dokumentere det" / "link" 🤦‍♀️

Anonymkode: b9545...8a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja, men mer "kan du være så grei". Sånn som jeg prater til andre også.

Anonymkode: eb3ec...cfd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Med mindre man har infeksjons i underlivet så lukter man ikke død et halvt døgn etter man dusjet sist. 

Anonymkode: 73bb8...fa3

Jo, det gjør man, spesielt etter en slitsom, varm dag hvor man gjerne har bevegd seg rundt i gammel svette. Men altså det er jo helt normalt. Fersk svette kan lukte godt, gammel svette lukter surt. Jeg legger meg ikke uten vask om jeg sover aleine heller, jeg vil jo ikke skitne ut sengetøyet. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, AnonymBruker said:

Min hadde bare blitt kåt av svett fitte lukt. 

Men uansett burde du jo ha vaska deg før du la deg, og hvertfall etter en lang slitsom svett dag. Underliv lukter. Og svett underliv stinker. Uavhengi om det et fitte eller kuk. 

Anonymkode: effd3...4b4

Kanskje derfor han ikke fikk sove ? :-). Hadde bllitt kåt av det selv, men ikke svette lukt fra andre steder på kroppen.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, avent said:

Mannen min elsker fitte lukt så han hadde blitt kjempeglad 😂 Faktisk så er han litt lei seg for at jeg aldri lukter fitte 😋

Forstår han godt, blir mye kåtere på dama om det lukter fitte. Er ingen fan av sex når hun nylig har dusjet, blir for sterilt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Fridiskusjon.no skrev (28 minutter siden):

Forstår han godt, blir mye kåtere på dama om det lukter fitte. Er ingen fan av sex når hun nylig har dusjet, blir for sterilt.

Denne skjønte jeg ikke. Det lukter jo fitte selv om hun nylig har dusjet, fittesaft lukter jo fitte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Herregud man vasker seg jo før man legger seg! Skifter ikke sengetøy mer enn en gang i måneden heller? 🤮

Anonymkode: a56db...6e1

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Han har aldri sagt noe. Er jeg skikkelig svett og jeg dytter han vekk med «æsj, jeg er svett og ekkel» sier han «da er du ekstra digg». Etter 17 år begynner jeg nesten å tro han mener det. 

Anonymkode: adb40...e16

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Han har aldri sagt noe. Er jeg skikkelig svett og jeg dytter han vekk med «æsj, jeg er svett og ekkel» sier han «da er du ekstra digg». Etter 17 år begynner jeg nesten å tro han mener det. 

Anonymkode: adb40...e16

Det er jo fordi du sier du er ekkel, da sier han såklart det motsatte.

Kjæresten min er absolutt ikke ekkel når han kommer rett fra jobb eller tung trening, og jeg tåler hans sure svette mye bedre enn andres, men jeg vil jo likevel at han vasker seg. Helt fersk svette fra ham, fra sex feks, er bare deilig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg synes det er greit at man sier i fra om sånne ting til partneren sin. Man skal jo liksom være et team her i livet. Og ingen ønsker jo å lukte vondt, så da er det greit å si ifra, og vite at det er noen som er glad i en uansett som sier ifra.

Men å bruke akkurat de ordene der synes jeg var stygt. Han kunne ha sagt det på en myyye finere og mer forsiktig måte. F.eks. "Du lukter litt, kunne du gått å vasket deg kjapt? Bare i underlivet, tror jeg."

Hvis jeg hadde vært deg hadde jeg snakket med ham om det, og forklart at ordene han brukte var sårende. Man skal støtte opp og aldri såre hverandre. Så å bytte de ordene til noe mer nøytralt skal ikke være vanskelig for noen i et forhold.

Anonymkode: 915f0...9d3

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kan det hende du har en infeksjon i underlivet? For eksempel bakteriell vaginose? Det lukter ille. Ellers skal det mye til å lukte noe særlig kun etter noen få timer. 

Anonymkode: 348f0...1da

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Kan det hende du har en infeksjon i underlivet? For eksempel bakteriell vaginose? Det lukter ille. Ellers skal det mye til å lukte noe særlig kun etter noen få timer. 

Anonymkode: 348f0...1da

Det er vel helst lysken som lukter, ikke selve vagina. Lysken lukter omtrent som armhulen når den blir svett.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Her i huset får ingen lov å legge seg i sengen før de har dusjet. Er ikke værre enn det. Vi dusjer hver kveld før vi legger oss og tar en kattevask om morningen før vi går på jobb. Funker helt fint og ingen av oss lukter, Hverken på jobb om natta eller hjemme.

Anonymkode: 75bf9...1dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja både ang dårlig ånde og sur lukt fra musa. Hormonspiralen min gir dårlig lukt fra underlivet

Anonymkode: f331c...8fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Han har aldri bedt meg om å vaske meg, men han har sagt ifra om at jeg har dårlig ånde. Jeg har noen ganger sagt ifra til han at han lukter svett og hadde trengt en dusj. Synes man bør kunne si det til hverandre, men man gjør det på en ok måte. Å si til meg at jeg luktet svett fitte hadde ikke blitt godt mottatt her, for å si det sånn.

Anonymkode: f1939...846

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei, han har aldri kommentert at det lukter av fitta mi.

Han har derimot kommentert at jeg lukter fis 🙈 Og har sagt blant annet "Hvorfor lukter det sånn lort her inne?" 😅 Men det er bare sånn vi ler av.

Anonymkode: b6cc1...18d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...