AnonymBruker Skrevet 27. juni 2022 #1 Del Skrevet 27. juni 2022 Dusjet til morgenen igår, lang og slitsom dag og når vi kom hjem kunne jeg ikke komme meg i seng fort nok pga var helt utslitt. Mannen hadde allerede lagt seg når jeg kom å la meg og etter rundt 10 min spør han om jeg er våken og så spør om jeg kunne gått 0 vasket meg kjapt da det visstnok luktet "svett fitte" av meg og han fikk ikke sove av lukta. Vi sov under hver vår dyne. Gikk å tok meg en kjapp vask men er dette måten å snakke til hverandre? Følte meg dum og ekkel jeg Anonymkode: 0d863...bff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2022 #2 Del Skrevet 27. juni 2022 Så tidlig dere legger dere 😆 reine ord for pengene der, ikke noe å bli sur for, synes jeg 😊 Anonymkode: a5528...7ae 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2022 #3 Del Skrevet 27. juni 2022 Kanskje han burde formulert seg litt annerledes, men ellers er jeg enig med han. Man bør vaske seg, og spesielt etter en "lang og slitsom dag". Anonymkode: 2bd77...c4d 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2022 #4 Del Skrevet 27. juni 2022 Nei, det har han aldri sagt noe om. Han har gitt meg beskjed når jeg har dårlig ånde, det setter jeg pris på for jeg merker det ikke selv. Synes det er helt innafor å gi beskjed til hverandre om kroppslukt, men man kan si det på en høflig måte. "Svett fitte" er ikke ord vi bruker her i huset. "Du trenger en dusj" er bedre å si. Anonymkode: 3eb25...107 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2022 #5 Del Skrevet 27. juni 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Dusjet til morgenen igår, lang og slitsom dag og når vi kom hjem kunne jeg ikke komme meg i seng fort nok pga var helt utslitt. Mannen hadde allerede lagt seg når jeg kom å la meg og etter rundt 10 min spør han om jeg er våken og så spør om jeg kunne gått 0 vasket meg kjapt da det visstnok luktet "svett fitte" av meg og han fikk ikke sove av lukta. Vi sov under hver vår dyne. Gikk å tok meg en kjapp vask men er dette måten å snakke til hverandre? Følte meg dum og ekkel jeg Anonymkode: 0d863...bff 😬 Eh.. Jeg har aldri hørt på maken. Fæl gubbe du har. Anonymkode: 00fc7...9b9 12 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2022 #6 Del Skrevet 27. juni 2022 Min hadde bare blitt kåt av svett fitte lukt. Men uansett burde du jo ha vaska deg før du la deg, og hvertfall etter en lang slitsom svett dag. Underliv lukter. Og svett underliv stinker. Uavhengi om det et fitte eller kuk. Anonymkode: effd3...4b4 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2022 #7 Del Skrevet 27. juni 2022 😅😅 Uhøflig ting å si, men om han ellers ikke er kjip med deg var det nok bare en ærlig «du lukter faktisk ganske ille». Anonymkode: 600cc...202 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2022 #8 Del Skrevet 27. juni 2022 Ja mannen min sier jeg lukter. Svette, dårlig ånde, underliv. Men når vi skal være intime, kyssing, sex osv. ellers ikke. Og han bruker finere ord enn hva din gjorde 😅 Anonymkode: 266e4...0a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2022 #9 Del Skrevet 27. juni 2022 Kunne sikkert ordlagt seg bedre. Men på jobb (stor bedrift), så kjenner jeg når jeg bruker toalett at noen bør virkelig ta seg en dusj før de legger seg, ellers synes jeg VIRKELIG synd på mannen. Og jeg tviler på at det hjelper med hver sin dyne. Merker det på kjøpesentre også, så det er nok ikke én spesiell person det gjelder. Anonymkode: 0806c...1fd 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hottentått Skrevet 27. juni 2022 #10 Del Skrevet 27. juni 2022 Tja...jeg sier ofte at det lukter sur pung på soverommet om mårran. Jeg mener ikke noe vondt med det 😂 men spørs jo på måten man sier det på. Sier man det med avsky i stemmen er det jo ikke noe hyggelig. Men med et glimt i øyet tenker jeg det er greit 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2022 #11 Del Skrevet 27. juni 2022 Vi bruker å si det til hverandre når noen trenger en dusj. Jeg har nok sagt det flere ganger enn han. Men verken jeg eller han er så vulgære at vi bruker uttrykk som "svett fitte". Jeg hadde nok ikke blitt sammen med han i utgangspunktet hvis han snakket sånn. Anonymkode: e35ac...8c6 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2022 #12 Del Skrevet 27. juni 2022 Med mindre man har infeksjons i underlivet så lukter man ikke død et halvt døgn etter man dusjet sist. Høres ut som han har noe å hevne eller noe. Anonymkode: 73bb8...fa3 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene Skrevet 27. juni 2022 #13 Del Skrevet 27. juni 2022 Jeg tenker at det må være en ærlig sak, og en god ting for deg, sambo tør å si ifra. Jeg er selv sånn dusjer om morgenen. Men vet med meg selv at på slutten av en lang dag, da stinker jeg. Nåværende sambo, vi flytter fra hverandre, han ønsker at vi skal være nydusjet hver kveld, sammen. For å være realist, jeg ønsker ikke å ha sex med et menneske som stinker. Vet at det er vanskelig å si ifra. Tenk etter selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2022 #14 Del Skrevet 27. juni 2022 Det har hendt jeg har sagt det til han, viss han lukter svette. Han har aldri sagt det til meg, som en sier over her om sin mann så blir min også tent av at det lukter svett fitte. Anonymkode: 87028...cd4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene Skrevet 27. juni 2022 #15 Del Skrevet 27. juni 2022 Mulig dette blir personlig, men jeg suger innimellom. Da skal det være reint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2022 #16 Del Skrevet 27. juni 2022 Upassende kommentar Anonymkode: c705c...7c5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2022 #17 Del Skrevet 27. juni 2022 Veldig frekk måte å si det på. Samboer har aldri sagt noe til eller om meg.vi har selv begge nevnt av det stinker sex etter at vi har liggi sammen udusjet,men bare ler av det og går i dusjen. Jeg har bedt han bytte sokker eller ta på deg/dusje men aldri på den måten typen din gjør Anonymkode: c3937...37f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2022 #18 Del Skrevet 27. juni 2022 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Dusjet til morgenen igår, lang og slitsom dag og når vi kom hjem kunne jeg ikke komme meg i seng fort nok pga var helt utslitt. Mannen hadde allerede lagt seg når jeg kom å la meg og etter rundt 10 min spør han om jeg er våken og så spør om jeg kunne gått 0 vasket meg kjapt da det visstnok luktet "svett fitte" av meg og han fikk ikke sove av lukta. Vi sov under hver vår dyne. Gikk å tok meg en kjapp vask men er dette måten å snakke til hverandre? Følte meg dum og ekkel jeg Anonymkode: 0d863...bff Samboer kan fint si til meg at jeg lukter svette, problemet er at hun liker den svettelukta av meg bedre enn når jeg er nydusjet og har tatt på meg godlukt. Noen unntak er det selvfølgelig. Jeg har flere ganger nevnt at nå lukter hun høgg, men ikke spesifisert det til noen kroppsdel. Hun setter pris på det, og gjør selvfølgelig noe med det. Anonymkode: db14d...a95 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2022 #19 Del Skrevet 27. juni 2022 Høres kanskje ut som du har sopp? Anbefaler deg å gå å sjekke. Er ikke normalt at det skal lukte der nede. Anonymkode: ad078...833 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2022 #20 Del Skrevet 27. juni 2022 Svett fitte lukter godt 🤷♀️ Anonymkode: d6b57...5ce 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå