AnonymBruker Skrevet 27. juni 2022 #1 Skrevet 27. juni 2022 Tenker reise på alene ferie til gran canaria i vinter. Er ufør, så kan egentlig reise når som helst. Men jeg har ikke vært den som har vært ansvarlig for å bestille reise før. Nå skal jeg gjøre alt selv 😅 Når er det smartest å bestille reise? Ift priser. Er jo litt skummelt å bestille fly reiser i disse tider, men konflikten som er nå burde vell ha løst seg til vinteren? Corona er også en annen faktor. Men typiske ferie destinasjoner er vell ganske rutinerte nå, så lenge jeg følger nasjonale anbefalninger og restriksjoner? (Reiste i mai også, så er litt rutinert på regler ift corona) Anonymkode: 9365b...01c
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2022 #2 Skrevet 27. juni 2022 Skal du reise i vinter, kan du jo like gjerne bestille nå, men legg inn avbestillingsforsikring. Desember er en fin måned å reise til GC på. Anonymkode: 619b6...8f7 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2022 #3 Skrevet 27. juni 2022 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Skal du reise i vinter, kan du jo like gjerne bestille nå, men legg inn avbestillingsforsikring. Desember er en fin måned å reise til GC på. Anonymkode: 619b6...8f7 Takk 😁 Når pleier prisene å begynne øke? Så jeg ikke bestiller for sent også ts Anonymkode: 9365b...01c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå