AnonymBruker Skrevet 27. juni 2022 #1 Skrevet 27. juni 2022 Min kjæreste spør vanskelig, og eg klarer ikkje å kome fram til eit godt svar. Vi snakka om ein bekjent som vanligvis er mann, men som også kler seg og framstår som kvinne av og til. Kjæresten min meiner det ikkje vondt, men han lurer veldig på korleis han skal forholde seg dersom han møter på vedkomande som kvinne. Eg seier at eg ville prøvd å oppføre meg som vanlig, men kanskje gitt eit kompliment om f.eks ein kjole var fin. Dette syns kjæresten er vanskelig. Så kva er beste måten å møte ein transperson eller andre "kjønnsuttrykk" som ikkje er som venta? I diskusjonen var vi innom at det er mulig å late som ingenting, men kanskje det er sårende dersom HAN har gjort stor innsats for å bli HO. Det er jo fint å bli lagt merke til på ein positiv måte. Er det beste å holde kjeft og snakke om veret? Er det ok å kommentere at du er overraska over antrekk/sminke etc? Anonymkode: 60277...e05
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2022 #2 Skrevet 27. juni 2022 Jeg hadde ikke kommentert det. Anonymkode: 7ebc6...db0 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå