AnonymBruker Skrevet 27. juni 2022 #1 Skrevet 27. juni 2022 Vi har vært bestevenner i 7 år. Vi ble begge single nesten samtidig og har hengt sammen i ALT! Omstendighetene ville ha det til at vi igjen ble dumpet med en måneds mellomrom. Det naturlige da var jo at vi to hang mer sammen, og oftere besøkte hverandre. I helga, falt jeg pladask! 🥺 Jeg vet godt at han dater, og han viset bilder og er helt åpen om dette, selvfølgelig, vi et jo bestevenner. Og, lakmustesten var vel når han i går kveld fortalte at han skulle på date til uka, hjelp så vondt jeg fikk inni meg. Men, nå har jeg ett problem, hva gjør jeg!?? Jeg er jo singel, og trenger en god venn, er livredd for å være ensom. Forteller jeg det til han, så kan det vel hende han stikker! 😭 Anonymkode: d2704...235 2
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2022 #2 Skrevet 27. juni 2022 Er du sikker på at han ikke prøver å gjøre deg sjalu og trigge deg litt? Ofte sides det at menn som er venner med kvinner har en slags baktanke eller ønske om at det kunne være noe mer.. Anonymkode: b1ecf...3f6 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2022 #3 Skrevet 27. juni 2022 Du får spørre han et spørsmål da, om han noen gang har tenkt på hva om dere to ble sammen. Anonymkode: 0fdb9...e44 3
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2022 #4 Skrevet 27. juni 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Er du sikker på at han ikke prøver å gjøre deg sjalu og trigge deg litt? Ofte sides det at menn som er venner med kvinner har en slags baktanke eller ønske om at det kunne være noe mer.. Anonymkode: b1ecf...3f6 Uhhh, jeg er ikke sikker på noe lenger 😅 Jeg tør ikke å tenke ut den tanken, ble dumpet ganske brutalt før påsken, så jeg var ikke forberedt, og såklart livredd for at det skal skje igjen. Er det en «saying» altså, det visste jeg ikke 🙊 takk ❤️ Anonymkode: d2704...235 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2022 #5 Skrevet 27. juni 2022 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Vi har vært bestevenner i 7 år. Vi ble begge single nesten samtidig og har hengt sammen i ALT! Omstendighetene ville ha det til at vi igjen ble dumpet med en måneds mellomrom. Det naturlige da var jo at vi to hang mer sammen, og oftere besøkte hverandre. I helga, falt jeg pladask! 🥺 Jeg vet godt at han dater, og han viset bilder og er helt åpen om dette, selvfølgelig, vi et jo bestevenner. Og, lakmustesten var vel når han i går kveld fortalte at han skulle på date til uka, hjelp så vondt jeg fikk inni meg. Men, nå har jeg ett problem, hva gjør jeg!?? Jeg er jo singel, og trenger en god venn, er livredd for å være ensom. Forteller jeg det til han, så kan det vel hende han stikker! 😭 Anonymkode: d2704...235 Prøv den greia med å kysse din beste venn? Se hva som skjer Anonymkode: 58217...a9c
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2022 #6 Skrevet 27. juni 2022 Du er antakelig i vennesona. En mann som er interessert, gjør dette kjent. Han forteller i alle fall ikke om andre dates han skal på. Anonymkode: 76129...466 2
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2022 #7 Skrevet 27. juni 2022 Kanskje det er en rebound-crush. Jeg hadde avventet litt. Anonymkode: b9902...871 1 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2022 #8 Skrevet 27. juni 2022 39 minutter siden, AnonymBruker said: Du er antakelig i vennesona. En mann som er interessert, gjør dette kjent. Han forteller i alle fall ikke om andre dates han skal på. Anonymkode: 76129...466 Det er ikke sikkert han er interessert, men det er heller ikke sikkert at han er uinteressert. Om ts ikke har gitt han beskjed at hun er interessert kan han jo ikke vite det! Det er jo muligheter her, men ingenting vil skje om ikke ts gir beskjed om hvor landet ligger Anonymkode: 1e0bc...519
MizzVic Skrevet 27. juni 2022 #9 Skrevet 27. juni 2022 Men falt du, eller ble du sjalu? Man kan føle sjalusi og eiesyke uten at det er forelskelse. 4
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2022 #10 Skrevet 27. juni 2022 MizzVic skrev (16 minutter siden): Men falt du, eller ble du sjalu? Man kan føle sjalusi og eiesyke uten at det er forelskelse. Jeg falt som en tenåring! Vakre hender, de pene øynene, osv, osv, helt klisje 🙊 Anonymkode: d2704...235 2 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2022 #11 Skrevet 27. juni 2022 4 hours ago, AnonymBruker said: Vi har vært bestevenner i 7 år. Vi ble begge single nesten samtidig og har hengt sammen i ALT! Omstendighetene ville ha det til at vi igjen ble dumpet med en måneds mellomrom. Det naturlige da var jo at vi to hang mer sammen, og oftere besøkte hverandre. I helga, falt jeg pladask! 🥺 Jeg vet godt at han dater, og han viset bilder og er helt åpen om dette, selvfølgelig, vi et jo bestevenner. Og, lakmustesten var vel når han i går kveld fortalte at han skulle på date til uka, hjelp så vondt jeg fikk inni meg. Men, nå har jeg ett problem, hva gjør jeg!?? Jeg er jo singel, og trenger en god venn, er livredd for å være ensom. Forteller jeg det til han, så kan det vel hende han stikker! 😭 Anonymkode: d2704...235 Vanskelig den der🤔 Har dere felles interesser? Vil dere passe sammen? Og hvorfor falt du pladask? Det er ting du må spørre deg selv om. Anonymkode: 84c45...461
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2022 #12 Skrevet 27. juni 2022 Selvsagt… dette med «bestevenner» er alltid bare tøys. Anonymkode: 8f6b3...131 2
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2022 #13 Skrevet 27. juni 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg falt som en tenåring! Vakre hender, de pene øynene, osv, osv, helt klisje 🙊 Anonymkode: d2704...235 Så fantastisk, TS ❤️ Her må du bare kvinne deg opp og spørre han ut på date eller noe. Anonymkode: 45bf3...19e 1
Helene1982 Skrevet 27. juni 2022 #14 Skrevet 27. juni 2022 Jeg ville vært litt forsiktig. Det er mulig dette bare er et oppheng, men at det kan ødelegge vennskapet deres. Jeg vil råde deg til å prøve å date noen andre du også. jeg tror det hjelper deg både til å forstå om dine følelser for ham er mer enn en "greie" og om han føler det samme for deg 😊 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå