Gå til innhold

Penisring, kommer fort.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kan du, hvis du kan dette, forklare litt om start stopp?  Har prøvd å Google å lest litt. Men ikke noe som gjør meg så mye klokere om temaet. 

Anonymkode: b68fa...a0b

Jeg har dessverre havnet i andre enden, og kunne ønsket meg teknikker for å komme fortere. 

Start/stopp er i grunnen en variant av edging. Det kan praktiseres både ved onani, og samleie. Han må lære å kjenne hvor langt han kan gå, før det er for sent å holde igjen. Da må han stoppe opp, og la følsomheten gå litt ned, før han fortsetter igjen. Forhåpentligvis vil det utvikle seg slik at han kan greie å balansere på et platå med høy nytelse, men like under utløsning. Det kan være frustrerende å være kvinne i et slik av og på samleie, men dere kan like gjerne trene lange økter med runking i sofaen. Generelt oftere og mye sex, bruker jo også å hjelpe mot tidlig utløsning.  

Anonymkode: e3522...544

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
6 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg har dessverre havnet i andre enden, og kunne ønsket meg teknikker for å komme fortere. 

Start/stopp er i grunnen en variant av edging. Det kan praktiseres både ved onani, og samleie. Han må lære å kjenne hvor langt han kan gå, før det er for sent å holde igjen. Da må han stoppe opp, og la følsomheten gå litt ned, før han fortsetter igjen. Forhåpentligvis vil det utvikle seg slik at han kan greie å balansere på et platå med høy nytelse, men like under utløsning. Det kan være frustrerende å være kvinne i et slik av og på samleie, men dere kan like gjerne trene lange økter med runking i sofaen. Generelt oftere og mye sex, bruker jo også å hjelpe mot tidlig utløsning.  

Anonymkode: e3522...544

Da skjønte jeg litt mere. Tusen takk. 

Nja, er ikke så slitsomt å være meg. Får gjerne både 2, 4 og 6 orgasmer mens han slikker meg. Og selv om han kanskje kommer litt fort, så får jeg som regel vaginal orgasme 8 av 10 ganger.  Men ja, han kommer litt fort, og selv om det ikke plager meg, så ønsker jeg att han skal være fornøyd med seg selv, og da prøver jeg å hjelpe så godt jeg kan slik att han holder litt lenger.  Vi har sex ca 4 til 9 ganger pr uke, så burde ikke stå på det, tror jeg. 

Anonymkode: b68fa...a0b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...