AnonymBruker Skrevet 27. juni 2022 #1 Del Skrevet 27. juni 2022 Jeg har en vorte under foten og en på pekefingeren min. Den på fingeren plager meg veldig. Trenger tips og råd for å bli kvitt de. Gjerne kjerringråd som dere vet fungerer 🤗 Anonymkode: 5fc00...d3d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2022 #2 Del Skrevet 27. juni 2022 Jeg hadde en på fingeren som jeg brukte ducktape metoden. Visstnok skal ducktape limet irritere den. Det er ikke som om det i seg selv dreper vorta, men kroppen blir oppmerksom på den, og begynner å jobbe mot den. Jeg brukte tapen i 2 uker ca. og fikk plutselig en stor blemme der. Og da blemma hadde gått bort så var vorten også borte. Blemma kom på en måte under verta også tørka den jo inn, så den hud-delen ramla av. Anonymkode: 75c49...73b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2022 #3 Del Skrevet 27. juni 2022 Jeg smurte på utroligsalven, så forsvant en vorte jeg hadde hatt i mange år på hånda. Den tok også barnas mollusker. Anonymkode: 55d75...b85 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2022 #4 Del Skrevet 27. juni 2022 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Jeg smurte på utroligsalven, så forsvant en vorte jeg hadde hatt i mange år på hånda. Den tok også barnas mollusker. Anonymkode: 55d75...b85 Hvor lang tid tok det før den ble borte? Anonymkode: 5fc00...d3d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2022 #5 Del Skrevet 27. juni 2022 Hvorfor gå for kjerringråd når der finnes legemiddelVITENSKAP? Anonymkode: ae788...bd2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2022 #6 Del Skrevet 27. juni 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvorfor gå for kjerringråd når der finnes legemiddelVITENSKAP? Anonymkode: ae788...bd2 Jeg har prøvd div fra apoteket + at jeg har prøvd å fryse fotvorten hos legen uten at det hjalp. Det koster penger så da tenker jeg at kjærringråd med ting man kanskje allerede har i hjemmet kan være greit å prøve. Anonymkode: 5fc00...d3d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2022 #7 Del Skrevet 27. juni 2022 2 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg har prøvd div fra apoteket + at jeg har prøvd å fryse fotvorten hos legen uten at det hjalp. Det koster penger så da tenker jeg at kjærringråd med ting man kanskje allerede har i hjemmet kan være greit å prøve. Anonymkode: 5fc00...d3d Vet ikke hvor konsekvent du har vært, men salisylsyre tar det. Innimellom behandlingene på du bruke skalpell. Skjære vekk så mye hud som mulig og putte på salisylsyre. Gjentas hver annen til hver dag. Bruk plaster over i mellom behandlingene. Fortsett og fortsett. Så sterk salisylsyre som mulig. Anonymkode: ae788...bd2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia mater Skrevet 27. juni 2022 #8 Del Skrevet 27. juni 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har prøvd div fra apoteket + at jeg har prøvd å fryse fotvorten hos legen uten at det hjalp. Det koster penger så da tenker jeg at kjærringråd med ting man kanskje allerede har i hjemmet kan være greit å prøve. Anonymkode: 5fc00...d3d Da trenger du henvisning til hudlege for frysing der. Jeg har prøvd alt, og eneste som fungerte var flytende nitrogen hos hudlege. Det fastlegene fryser med er ikke kaldt i forhold. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå